Dear Abby: از دست دادن مادر بزرگ محبوب برگ خالی در خانواده قلب

عزیز ابی: من به تازگی از دست داده است. آن را بسیار ناگهانی است. ما بسیار نزدیک بود و او فوق العاده ترین مادر ب

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

عزیز ابی: من به تازگی از دست داده است. آن را بسیار ناگهانی است. ما بسیار نزدیک بود و او فوق العاده ترین مادر بزرگ به فرزندان من است. من مادر در قانون و شوهرم باید یک رابطه تیره و تار است که من تلاش کرده اند به حرکت برای سال. من همیشه به او و مطمئن ساخته شده او را می بیند نوه.

من یک کمی "از دست رفته" پس من مرگ و بنابراین باید فرزندان من است. من امیدوار بودم من MIL خواهد گام بالا و گام, اما آن را فقط اتفاق نمی افتد. من نا امید و غمگین برای فرزندان من و این وضعیت به نظر می رسد بدتر است. هنگامی که من سعی می کنم به صحبت کردن با شوهر من در مورد آن پاسخ این است که "من مادر من مثل شما بودند با شماست."

باید چه کار کنم ؟ آیا من در حفظ و رسیدن و عصبانی بودن در داخل و یا صحبت می کنند و می گویند چیزی ؟ باید اضافه کنم که شوهرم و مادر خود را در حال حاضر در نقطه ای که آنها به سختی صحبت کردن در تلفن. من نفرت را به توان منفی, اما من احساس می کنم بسیار انجام می شود با رفتار کودکانه! فرزندان من نیاز به یک مادر بزرگ. — اذیت شمال

عزیز ناراحت: لطفا من را قبول همدردی برای از دست دادن مادر شیرین. که شما و فرزندان شما احساس می کنید او نبود بنابراین بشدت عهد چگونه خاص او بود.

متاسفانه شما ازدواج با کسی را ندارد نوع رابطه شما به اندازه کافی خوش شانس را با مادر خود را. همه مادران و مادربزرگها نه برابر خلق شده اند. خود را MIL به نظر می رسد ناتوان از ورود به صفحه.

به جای ادامه رسیدن به او با انتظارات شما ممکن است کمتر عصبانی و نا امید اگر شما آن را کمتر اغلب بدون برش خود را به طور کامل خاموش. در عوض به اطراف نگاه کنید و در نظر بگیرید "اتخاذ" یک مربی برای خودتان که همچنین می توانید تبدیل شدن به یک مادر بزرگ رقم برای فرزندان خود را. این بی سابقه است. دولت حمایت برنامه پرورش پدربزرگ و مادربزرگ را فراهم می کند یک راه برای داوطلبان 55 و بیش برای فعال ماندن در خدمت کودکان و نوجوانان و جوانان در جوامع خود. برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر بروید به nationalservice.gov و با کلیک بر روی "ارشد سپاه." عشق هدیه ای است که نگه می دارد در دادن و آن را با این نسخهها کار هر دو روش.

DEAR ABBY: در حالی که پیش من و همسرم از هم جدا شدند, فروشگاه مواد غذایی. من پوشیده بود من کلاه بیس بال با نیروی دریایی ایالات متحده آرم دوزی بر روی آن. ما به عنوان جدول را به تصویب رساند که در آن کیک های شکلاتی شد فروش دختر پیشآهنگی کوکی ها من مودبانه به آنها گفت: "امروز نه" و اقدام به عبور به پارکینگ. زن بود که نظارت بر دختران نزدیک شد و پرسید که آیا او می تواند با من صحبت کند. زمانی که من در اطراف او گفت: "ما می خواهیم به کمک یک جعبه کوکی ها به شما و همسر خود را به افتخار خدمات خود را به کشور ما است." ابی من تا لمس کرد. من فکر قلب من خواهد پشت سر هم هنگامی که یکی از پیشاهنگان پرسید: اگر من می خواهم یک عکس را با او.

من به اشتراک گذاری این طوری دیگران می دانم آنچه در آن به معنی برای یک جانباز باید اذعان کرد, کسی, گفته, "با تشکر از شما برای خدمات خود را." — نیروی دریایی جانباز در کالیفرنیا

عزیز جانباز: چه شیرین حرف. نه تنها اذعان لذت بخش اما من مطمئن هستم که کسانی که کوکی خوشمزه بودند. اگر چه نه در هر veteran احساس می کند به همان شیوه در مورد اینکه تشکر به شما به عنوان من مطمئن هستم که اکثریت انجام دهد. با تشکر از شما برای اشاره کردن آن به خوانندگان من.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب