مایک لینچ آسمان دیده بان: شلوغ فضایی در فضا!

Sputnik 1 راه اندازی شد به مدار زمین در سال 1957 و از آن پس آن پیوست شده توسط بیش از 8,300 ماهواره در مدار در

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

Sputnik 1 راه اندازی شد به مدار زمین در سال 1957 و از آن پس آن پیوست شده توسط بیش از 8,300 ماهواره در مدار در طیف وسیعی از ارتفاعات برخی از آنها با سرنشین. بسیاری از کسانی که ماهواره ها به مدت طولانی پس از سوخته تا در جو زمین به دلیل فروپاشی مداری. دیگران عمدتا اشغال شده توسط انسان را با موفقیت reentered جو یا زمین بر روی زمین و یا چلپ چلوپ کردن در اقیانوس است.

چیزی که واقعا سرد است که stargazers می توانید بسیاری از این ماهواره با چشم غیر مسلح. آن را سخت به از بین رفتن بیش از نیم ساعت بدون دیدن یک پستی همراه است. اکثر ماهواره های حرکت از غرب به شرق اما برخی از آنها در مدار قطبی. بهترین زمان برای دیدن آنها در اوایل شب برای چند ساعت پس از شب گرگ و میش یا چند ساعت قبل از شروع صبح و گرگ و میش. چرا که ماهواره را برای منعکس کردن نور خورشید قابل مشاهده است. فقط قبل از گرگ و میش صبح و در حالی که کمی بعد از شب, گرگ و میش, هیچ نور مستقیم خورشید در دسترس ما بر روی زمین که در فضا وجود دارد هنوز هم به اندازه کافی نور خورشید به استحمام ماهواره ارسال دست دوم آفتاب راه ما. در طول نیمه شب خورشید به طور کامل در پشت زمین پس همه ماهواره ها عبور در تاریکی.

تا کنون ساده ترین ماهواره به نقطه ایستگاه فضایی بین المللی و یا ISS ، آن را به عنوان روشن به عنوان یک jetliner عبور بیش از. این اولین کامپوننت یا ماژول راه اندازی شد در سال 1998 و ایستگاه تکمیل شد در سال 2011. آن را طولانی تر از یک زمین فوتبال! آنچه باعث می شود آن را بسیار روشن در حال هشت پانل های خورشیدی است که بیش از 100 فوت طول و نزدیک به 50 فوت عرض است. آنها گزاف گویی heck از بسیاری دست دوم آفتاب راه ما.

ISS مدار زمین مورد هر 90 دقیقه سفر در تقریبا پنج کیلومتر دوم. این حرکت در یک جهت از غرب به شرق در سراسر گنبد آسمان است. ISS عبور نمی کند در همان محل هر مدار. که به دلیل ماهیت مدار آن و این واقعیت است که زمین در حال چرخش است. وجود دارد می تواند در امتداد شب هنگامی که از آن عبور نمی کند در تمام. به همین دلیل شما نیاز به یک نرم افزار و یا یک وب سایت است که به شما اجازه می دانم که در آن و زمانی که به نگاه. برخی از برنامه ها حتی به شما هشدار زمانی که ISS است که انتظار می رود به تصویب بیش از مکان خود را بر روی زمین.

نمونه نقشه از آسمان ها بالاتر است. (حسن نیت ارائه میدهد مایک لینچ)

مورد علاقه من در وب سایت برای نگه داشتن تا با سفر به ISS است heavensabove.com. با Heavens-Above همه شما باید انجام دهید این است که پیکربندی آن را برای محل سکونت خود را با پایگاه داده عظیم خود را. در میان بسیاری از ویژگی های آن را ارائه یک برنامه برای ISS پلها و حتی یک نقشه آسمان برای پیگیری آن است. شما همچنین می توانید پیدا کردن زمانی که دیگر روشن ماهواره ها عبور خواهد بود و بیش از. مورد علاقه من برنامه رایگان برای ردیابی ISS است ISS ردیاب. اجازه می دهد که برنامه به دانستن محل سکونت خود را و شما خوب به آن بروید.

بسته به جایی که آن را عبور از آسمان خود را به ISS می تواند تا حدود پنج دقیقه به تصویب. آن را شبیه به یک سوپر ستاره درخشان. بسته به زمانی که شما در حال تماشای آن در اوایل صبح و یا شب زود می تواند به طور ناگهانی ناپدید می شوند در آسمان به عنوان آن را وارد سایه زمین یا پاپ به نمایش بیرون آمدن از سایه در صبح زود.

به عنوان بسیار سرگرم کننده که در آن می توان به مشاهده ماهواره در میان ستاره من می ترسم که در آینده آسمان ممکن است بیش از حد شلوغ است. من نگران هستم که آن را در حال حاضر شروع به اتفاق می افتد. به طور خاص من با اشاره به Starlink ماهواره راه اندازی شده توسط Space Exploration Technologies Corporation در غیر این صورت شناخته شده به عنوان SpaceX یک فضای خصوصی حمل و نقل شرکت تاسیس شده در سال 2002 توسط آفریقای جنوبی بومی Elon Musk. او بسیار بلند پروازانه قصد دارد که شامل زمین-ماهواره های در حال چرخش برخی با انسان سرنشین و همچنین طراحی فضاپیما که سفر به ماه و حتی مریخ است.

SpaceX بلند پروازانه ترین پروژه در حال حاضر شامل راه اندازی ممکن است در مجموع 12,000 اینترنت Starlink ماهواره است که می تواند خیلی بیشتر در دسترس, دسترسی به اینترنت در سراسر جهان حتی در مناطق دور افتاده. در حال حاضر وجود دارد 400 بسیار انعکاسی Starlinks در مدار و آن را بسیار آسان به آنها را ببینید گاهی اوقات در گروه ها و یا خطوط. به عنوان آن را با ایستگاه فضایی بین المللی, شما می توانید نگه دارید تا با همه آنها در آسمانها بالا سایت.

بزرگ ترس است که زیبایی های طبیعی از آسمان شب می توان از بین برد با بیش از حد بسیاری از ماهواره ها. زمین-بر اساس مشاهدات نجومی انجام شده توسط حرفه ای و توسط ستاره شناسان آماتور در حال رفتن به با دخالت داد. من معتقدم که وجود دارد باید برخی از مقررات بین المللی برای جلوگیری از این اتفاق. من می توانم به شما بگویم به عنوان یک astrophotographer که آن را سخت تر و سخت تر برای به دست آوردن زمان قرار گرفتن در معرض تصاویر که نمی خدشه دار ماهواره ای رگه.

تماشای ماهواره توسط تعداد زیادی از سرگرم کننده اما بیایید آسمانها بیش از حد متراکم!

احتمالا روشن ستاره دنباله دار در راه: هیچ تضمینی وجود ندارد اما ممکن است در ادامه ما می تواند یک ستاره دنباله دار شاید حتی با چشم غیر مسلح. ستاره دنباله دار Swan ممکن است فقط با قرار دادن در یک نمایش. در واقع در اواخر این هفته ستاره دنباله دار Swan ممکن است قابل رویت و صبح خیلی زود قبل از گرگ و میش. به دنبال آن بین حدود 4:15 صبح تا حدود 4:45 صبح در بسیار پایین شرق آسمان است. آن را تنها خواهد شد در حدود پنج تا 10 درجه بالای افق است. ده درجه است و در مورد عرض مشت خود را برگزار می شود در طول بازو. شما ممکن است دیدن آن با چشم غیر مسلح اما شما احتمالا مجبور به استفاده از دوربین دوچشمی. راستش هیچ کس واقعا نمی داند چگونه از آن روشن خواهد بود. این ذوب کثیف گلوله برفی کیهانی را شبیه یک فازی با یک دم با اشاره به سمت راست بالا. ستاره دنباله دار Swan در گذر است بین 50 تا 55 میلیون مایل از زمین های این هفته است. در اواخر مارس دنباله دار Swan ممکن است قابل رویت و در اوایل صبح و اوایل شب آسمان است. در ارتباط باشید. من بیشتر در مورد ستاره دنباله دار Swan در هفته آینده Skywatch ستون.

مایک لینچ است یک کار شناس و بازنشسته هواشناس برای WCCO رادیو در مینیاپولیس و سنت پل. او همچنین نویسنده از "ستاره ها: ماه به ماه تور صور فلکی" منتشر شده توسط ماجراجویی نشریات و موجود در کتابفروشی ها و adventurepublications.net. مایک نیز در دسترس به صورت خصوصی ستاره احزاب است. شما می توانید با او تماس بگیرید در mikewlynch@comcast.net. او Starwatch برنامه ها در مینه سوتا و ویسکانسین در حال لغو شد با توجه به Covid-19 تا اطلاع ثانوی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن