نشویل از لیگ بازگشته است پس از مسابقات 9 بازیکن تست مثبت

نشویل SC خارج شده از لیگ برتر فوتبال MLS برگشت مسابقات در فلوریدا پس از نه بازیکنان آزمایش مثبت برای coronavir

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

نشویل SC خارج شده از لیگ برتر فوتبال MLS برگشت مسابقات در فلوریدا پس از نه بازیکنان آزمایش مثبت برای coronavirus لیگ پنج شنبه اعلام کرد.

نشویل تیم دوم به برداشت از این مسابقات است. FC Dallas تا به حال به جلو و پس از 10 بازیکن و یک مربی آزمایش مثبت برای COVID-19.

"با توجه به تعداد مثبت در تست های این باشگاه شده است قادر به قطار پس از ورود در اورلاندو و نمی خواهد بود قادر به بازی مسابقات" لیگ کمیسر دان گاربر در بیانیه ای گفت. "برای هر تصمیم گیری ما را در بازگشت ما به بازی خوبی که بازیکنان ما کارکنان مقامات و همه شرکت کنندگان در اولویت ما است."

نشویل SC شد بازی را در فصل اول خود را در MLS. این تیم کاهش یافته است آن دو بازی اول فصل قبل از لیگ تعطیل در مارس 12 به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

نشویل وارد منطقه اورلاندو برای مسابقات در جولای 3. یک بازیکن تست مثبت به محض ورود و هشت نفر دیگر آزمایش مثبت بیش از چند روز آینده.

نشویل در اصل برنامه ریزی شده برای بازی شیکاگو آتش در چهارشنبه اما این بازی به تعویق افتاد.

"در آنچه بوده است به چالش کشیدن و در یک محیط ناشناخته ایجاد شده توسط گردباد که ویران شهر ما و COVID-19, این است که دیگر ناامید کننده نتیجه برای نشویل SC و حامیان آن" تیم مدیر عامل ایان Ayre در بیانیه ای گفت. "تمرکز ما در حال حاضر می گذارد در بازیابی از بازیکنان ما که آلوده شده اند با COVID-19 و در ما کامل سفر, پارتی, بازگشت به خانه با خیال راحت. هنگامی که همه امن و سالم در Nashville, ما پس از آن می تواند به نوبه خود صفحه و تمرکز بر آماده سازی ما و مشارکت در بازگشت به بازی برای نیمه دوم فصل پست اورلاندو است."

لیگ آن تجدید نظر برنامه مسابقات به منعکس کننده نشویل خروج اولین گزارش ورزشی. 24 تیم در این مسابقات در حال تقسیم به شش گروه چهار تیم به مرحله گروهی.

جام جهانی به سبک مسابقات است که در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در والت دیزنی جهانی. تیم منزوی در دو استراحتگاه و موضوع را به دقیق ویروس تست.

مرحله گروهی این مسابقات که باز جمعه شب با اورلاندو سیتی را 2-1 پیروزی بر اینتر میامی اجرا می شود 16 روز متوالی. نتایج دور مقدماتی تعداد نسبت به فصل به طور منظم.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن