آخرین کلمات از روی Halladay: "من متاسفم. من باید الان رفته با شما. یکی دیگر از تلف روز

تاد Zolecki است Philadelphia Phillies ضرب و شتم خبرنگار MLB.com. در این کانادا منحصر به فرد گزیده ای از کتاب خ

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

تاد Zolecki است Philadelphia Phillies ضرب و شتم خبرنگار MLB.com. در این کانادا منحصر به فرد گزیده ای از کتاب خود "Doc: زندگی روی Halladay" Zolecki جزئیات غم انگیز روز سابق آبی جیز آس کشته در سقوط هواپیما:

این Halladays بیدار شد در روز سه شنبه 7 نوامبر 2017, مانند هر روز در مدرسه. پسران آماده کردم و روی آنها را سوار به مدرسه. روی و هویج را به رایان مدرسه در بعد از ظهر برای دیدن بازی او را در یک گروه رسیتال. هویج مورد نیاز برای اجرای کارهای از قبل با او و مادرش. او پرسید: Roy اگر او می خواست به او بپیوندند. آنها می توانند ناهار و بعد از آن. اما Roy گفت: او دیگر چیزهایی که او نیاز به انجام. او کاهش یافته است. او هنوز هم خود را به حال و روز خوب و روز بد. او غمگین به نظر می رسید این صبح است.

"او تلاش زیادی با افسردگی" Brandy گفت. "او تلاش زیادی با اضطراب است. اضطراب اجتماعی است. او هرگز احساس او به اندازه کافی خوب بود یا خنده دار به اندازه کافی و یا دوست. او یک روح غمگین. اما من نمی خواهم که برای تحت الشعاع قرار دادن همه زمان ها است."

هویج در زمان یک ماشین و در سمت چپ. روی پیامک او در حالی که او سوار. او گفت که او برنامه ریزی شده برای پرواز این هواپیما از دریاچه به سمت فرودگاه. او را جیپ نگهداری آنها وجود دارد و رانندگی به تلاوت.

او texted او را دوباره حدود یک ساعت بعد. او خانه را ترک کرد.

"من متاسفم" او گفت:. "من احساس می کنم مثل شما ناراحت هستید با من. من باید الان رفته با شما."

"من دیوانه در شما" Brandy پاسخ داد. "من فقط نا امید است که شما نمی تواند فقط با من است."

روی کردم به هواپیما. او در زمان خاموش در 11:47 am. او تا به حال وارد شده 703.9 ساعت پرواز به آن نقطه از جمله 51.8 ساعت در ICON A5 و 14.5 ساعت در خود آیکون. او با صعود به کمی بیش از 1,900 ، او پرواز شمالی حدود چهار مایل قبل از تبدیل غرب پرواز 10 مایل به سمت خلیج مکزیک است. او پیامک Brandy از هوا. او زمان کافی برای رسیدن به فرودگاه بود که 40 دقیقه رانندگی در شمال خانه و سپس درایو جنوبی و رسیدن به رایان مدرسه توسط 1 p. m. او گفت: او فقط می خواهد خانه پرواز و رانندگی از وجود دارد.

"من شما را دوست دارم. فقط در اینجا" Brandy گفت.

"من شما را دوست دارم بیش از حد. من متاسفم. من باید الان رفته با شما. یکی دیگر از تلف روز است."

Halladay عبور ایالات متحده در مسیر 19 یک بزرگراه اجرا می شود که در امتداد ساحل خلیج فارس و در حدود 600 ، او فرود به 36 پا به پای او پرواز بیش از آب است. او تبدیل جنوبی. او پرواز گذشته کلید سبز ساحل در 11 ، او ساخته شده یک 360 درجه گردش به راست به عنوان او با صعود به 100 فوت است. او ادامه داد: به پرواز جنوب. او در 75 فوت برخی از خانه ها بود که در نقض قوانین FAA. آخرین هواپیما داده بود Halladay در 200 فوت و پرواز در 87 گره (100 متر.p.h.). فیلم نشان داد هواپیما نزولی چپ در 45 درجه banked به نوبه خود و سپس steadying حدود 10 فوت بالاتر از سطح آب است. هواپیما ساخته شده یکی دیگر از صعود بین 300 تا 500 فوت است. از آن ساخته شده یکی دیگر از 45 درجه بینی به پایین می رسد ،

سقوط هواپیما به آب در 12:04 بعد از ظهر

هویج رو به رایان ، She texted روی. او گفت: به او بگویید که آنها نشسته بودند. آنها را نجات داد او را به یک صندلی. آن را نزدیک به یک ساعت است. She texted او دوباره.

"که در آن شما هستند ؟ این نمایش با شروع در پنج دقیقه. شما قرار است به اینجا."

این کنسرت آغاز شده است. او با ارسال متن دیگری. "که در آن شما هستند؟"

یک دختر پیامک هویج حدود 30 دقیقه به کنسرت. "لطفا به من بگویید که شما در حال پرواز امروز" او گفت:. "کوچک سقوط هواپیما در پشت خانه."

"Roy پرواز زودتر, اما او در حال حاضر" Brandy پاسخ داد. "چه نوع از هواپیما بود؟"

دوست خود را نمی دانم. آن فرود آمد وارونه در آب, اما او فکر آن را بزرگتر هواپیما — نه کوچکتر ICON A5. "این بود Roy" Brandy خودش گفت. او فرود آمد در حالی که پیش. او احتمالا پارکینگ ماشین و راه رفتن را از طریق درب در هر لحظه. او پیامک Roy دوباره.

"آه خدای من, من شنیده ام وجود دارد سقوط هواپیما. که در آن شما هستند؟"

او شروع به نگران باشید اما او همچنان آرام است چرا که او می دانست او نبود. هیچ راهی وجود دارد. کنسرت به پایان رسید. Roy هرگز نشان داد. هویج شروع به وحشت اما او همچنین می دانست که چگونه فراموشکار او می تواند. او نابجا تلفن خود را در همه زمان ها. او شرط می بندم که او را ترک گوشی خود را در هواپیما رو در جیپ و سوار دور. او در عجله بسر می رسانید. او نیست که در زمان به عقب بروید و آن را دریافت کنید.

روی رفتن به نشان می دهد تا. او فقط آن را می دانستند. هویج برادر به نام. او در خانه است.

"وجود دارد یک کلانتر در اینجا," او گفت: گریه. "او نیاز به صحبت کردن با شما."

هویج فریاد زد. او می دانست. "برو!"

او به خانه و به نام پسران در مدارس و در سمت چپ کلمه است که آنها نیاز به خانه آمده بلافاصله وجود دارد یک خانواده اضطراری است. هیچ کس را تایید کرد و در عین حال که آن را Halladay هواپیما اما کلمه شروع به پخش شده است. او یک هنرمند مشهور. آن را نمی خواهد بلند. هویج تایید تعداد دم به کلانتر آغاز شد که یک مسابقه در برابر زمان. یک ایستگاه تلویزیون محلی نشان داد تا در مقابل از خانه قبل از برادن و رایان وجود دارد. او پرسید: خدمه را ترک کنند. خبرنگار بطور سرد پاسخ داد: "خانوم من متاسفم برای از دست دادن خود را, اما من باید یک کار را انجام دهد."

هویج مورد نیاز که فرد برای اولین بار به او بگویید که پسر است که پدر خود درگذشت. یکی از برادن دوستان او را به ضرب گلوله یک متن.

"من فقط دیدم یک صدای جیر جیر است که پدر خود را کشته در سقوط هواپیما. آیا این درست است؟"

پسران رو صفحه اصلی. آنها می دانستند که بدترین اتفاق افتاده بود.

"من به معنای واقعی کلمه نمی تواند حتی به صحبت بچه ها من به آنها بگویید که در نظر من یا در کلمات شما می دانید ؟" او گفت:.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

یک جریان از خانواده و دوستان وارد در Halladay خانه به قرض دادن حمایت خود را. هویج سعی کردم به جمع آوری افکار خود را, اما او تلاش می کرد. برادن به حال دوستان در خانه. رایان ترجیح داده به تنهایی. هویج می خواستم با هر دو آنها را, اما او تا به حال یک منزل پر از مردم است. او نمی دانست چه باید بکنید.

"شما گیر کرده بین یک سنگ و یک سنگ" او گفت:.

کریس نجار در قهوه و مغازه بستنی در خانه در نیوهمپشایر زمانی که جورج Poulis پیامک او. Poulis گفت: مردم فکر می کردند روی هواپیما ممکن است سقوط کرد اما هیچ کس نمی دانست برای اطمینان حاصل کنید. نجار پیامک یک دوست است که تا به حال کار کرده و نیوهمپشایر دولت اداره پلیس اما در حال حاضر مشغول به کار امنیت در خلیج تمپا. او به او گفت که او نیاز به پیدا کردن. دوست پیامک در عرض 15 دقیقه. هیچ چیز تا به حال تایید شده است یا اعلام کرد اما او به او گفت که آن را Halladay هواپیما. نجار رفت و در خانه هم در تلویزیون و تماشا. او احساس بی حس برای روز.

"فقط غم و اندوه" نجار گفت. "که در آن شما در حال حاضر ؟ چه هستند شما حتی قرار است انجام دهید؟"

کارلوس رویز از خواب بیدار شدم که صبح امروز در پاناما به آسمان تیره و تار. "آن روز غم انگیز گفت:" برادر خود را. او در زمان چرت زدن در بعد از ظهر. او از خواب بیدار شد به یک تماس تلفنی از نمایندگی مارک Kligman. Chooch می توانم بگویم که چیزی اشتباه بود. Kligman به او گفت که او تا به حال خبر بد. او آماده برای آن ؟ Chooch گفت: بله. Kligman به او گفت.

"در سمت راست وجود دارد من احساس کردم چیزی در بدن من" رویز گفت. "من هرگز انتظار می رود چیزی شبیه به آن."

بزرگ روی یک تماس از دختر خود را هدر که شنیده می شود از هویج. او می تواند آن را باور نمی کند. او تعجب اگر یک اشتباه وجود دارد.

خوان کاسترو ثبت نهایی از Halladay کامل بازی در سال 2011. او در حیاط خلوت خود را در ققنوس زمانی که یک خبرنگار از مکزیک به نام برای نظر. کاسترو تا به حال شنیده نمی شود. او گریه کرد.

جسی Biddle کردم مشاوره از Halladay در بهار سال 2014. آنها در صحبت با تلفن چند بار اما تماس از دست رفته در طول سال. او یک هشدار بر روی تلفن خود را. آیا این واقعی است ؟ او تعجب. او احساس او در یک فیلم. او تلفن را برداشت و نام خود را به پدر و مادر در فیلادلفیا.

Halladay در نظر گرفته پت Hentgen یکی از مهم ترین مربیان حرفه ای خود را. هر سقوط Hentgen میزبانی دو هفته شکار اردوگاه در کابین خود در انتاریو است. او در یک گوزن ایستاده زمانی که سابق Blue Jays هم تیمی پل Spoljaric پیامک او که Halladay درگذشت. Hentgen جیبش تلفن خود را و پایین را از طریق توییتر. همه از سابق آبی جیز رئیس جمهور پل Beeston به سابق مدیر کل Alex Anthopoulos نامیده می شود. Hentgen هرگز بیشتر متون و تماس در یک روز قبل و یا پس از.

"هر کس در کفر" او گفت:.

کن Huckaby گرفتار Halladay 30 بار با Blue Jays. او گرامی در هر لحظه. او در ستاره شرق در آریزونا سقوط کرد. او کردم یک متن از خاک رس Bellinger سابق بزرگ اتحادیه و پدر داجرز ستاره کودی Bellinger.

"آیا شما در مورد گوش, Doc?"

Huckaby تا به حال یک احساس بد را به عنوان به زودی به عنوان او به خواندن متن. او به نام Bellinger که به او گفت. Huckaby به خانه رفت. همسر او بود گریه بر اخبار.

تعداد کمی از مردم صرف زمان بیشتری را با Halladay در طول زندگی حرفه ای او از داناون Santas. او در حال رانندگی بود که همسر خود را به نام. او پرسید که آیا او می خواهم به صحبت Doc به تازگی. او گفت: او یک متن از او چند روز قبل. او می خواستم به می دانم که اگر او می تواند صحبت می کنند به بچه ها در برادن دبیرستان و ارائه برخی از راهنمایی و آموزش. Halladay فکر کودکان و نوجوانان می تواند چیزی خاص است. Santas همسر گفت که او می خواهم او را به عقب. او انجام داد. او گفت: وجود دارد یک گزارش که Halladay هواپیما سقوط کرد اما هیچ کس نمی دانست اگر او در هواپیما و یا اگر کسی دیگری بود و پرواز آن است. Santas قلب غرق شد.

"من می دانستم که هیچ یک پرواز این هواپیما دیگر از او," او گفت:. "وجود دارد هیچ, 'آیا شما می خواهید برای گرفتن هواپیما من است ؟ مهم نبود که در آن بود. مانند وجود دارد هیچ راهی وجود دارد هر کس دیگری در این هواپیما جز او. من ویران شد. من لازم نیست این خبر تایید می شود به می دانم. من می توانم آن را باور نمی کند."

جیمی رولینز اخبار در یک متن از رایان Howard, اما آن را نمی کند به او رسید تا بعد از آن شب هنگامی که او crawled شده به تخت و همسرش, جوهری لگد او را به سمت خود.

"آن را به من رسید که Brandy ندارد این دیگر" او گفت:. "او نمی گویند حرکت و یا بیش از من بالش. پسران خود را ندارد و خود را پدر و آینده را از طریق درب و شنیدن صدای او. که زمانی که آن را واقعا سنگین است."

The cover of the new book "Doc: The Life of Roy Halladay," by Todd Zolecki, published by Triumph Books. The book goes on sale May 19.
این گزیده ای از توضیحات: زندگی روی Halladay توسط تاد Zolecki چاپ با اجازه از پیروزی کتاب. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش یک کپی لطفا www.triumphbooks.com/DocBlueJays


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن