مرز آب قایق رانی منطقه بیابان برای بازگشایی, برای استفاده در روز

مرز آب قایق رانی منطقه بیابان را بازگشایی در روز سه شنبه برای روز استفاده از این امکان Minnesotans یکی دیگر از

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

مرز آب قایق رانی منطقه بیابان را بازگشایی در روز سه شنبه برای روز استفاده از این امکان Minnesotans یکی دیگر از تفریحات گزینه است.

یک شبه با استفاده از هنوز خاموش است-محدودیت از طریق مارس 17 مطابق با رژیم صهیونیستی است. تیم Walz اقامت-در-خانه سفارش.

"در ادامه به محدود کردن دسترسی به برتر ملی جنگل خصوص تصمیم گیری های دشوار" جنگل سرپرست کانی کامینز گفت. "من می خواهم مردم را به لذت بردن از خود را در زمین های عمومی و بدانید که بازگشایی BWCAW روز-استفاده از یک گام در این جهت است. من به دنبال به جلو به روز هنگامی که ما می توانید با خیال راحت دوباره باز سایت برای یک شب استفاده کنید."

هر چند BWCA در حال حاضر خواهد شد باز Walz به تشویق مردم به دنبال تفریح و سرگرمی گزینه های است که نزدیک به خانه. ایالات متحده خدمات جنگل گفت: در یک نسخه که استفاده روز "هم راستا با فرماندار درخواست که مردم از نو خلق کردن نزدیک به خانه و جلوگیری از درگیر شدن در سفر غیر ضروری."

اجازه اطلاعات را می توان در برتر ملی جنگل ،

بازدید کنندگان به هر دو برتر و Chippewa جنگل های ملی در حال حاضر قادر خواهد بود به استفاده از اجاق گاز و گاز کوره اما آتش و چوب و زغال چوب سوز دستگاه هنوز هم مجاز نمی باشد.

خدمات جنگل توصیه می کند بازدید کنندگان برای جلوگیری از مراجعه اگر بیمار یا دچار علائم COVID-19 به دنبال دستورالعمل CDC در بهداشت فردی و اجتماعی فاصله به تمام زباله با آنها را زمانی که آنها را ترک و به ترتیبات برای استفاده از امکانات سرویس بهداشتی قبل یا بعد از سفر خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب