5 بزرگ در حال اجرا مسیرهای پیاده روی در اسپوکن منطقه - Tue, 22 Jul 2020 PST

1. کنار رودخانه پارک دولت (دن Pelle / سخنگوی-نقد و بررسی) ◼ کنار رودخانه پارک دولت بسیاری از مسیرهای پیاده روی

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

1. کنار رودخانه پارک دولت

(دن Pelle / سخنگوی-نقد و بررسی)

کنار رودخانه پارک دولت بسیاری از مسیرهای پیاده روی, پیشنهاد, اما برای برجسته کردن یک دنباله از 25 اجرا می شود بسیاری از ظهر از پارک در یک حلقه. انتخاب هر بخش و شما به رول به صورت مایل است.

تنوع در اینجا قرعه کشی بزرگ: کنار رودخانه در حال اجرا صدمین دنباله و بیشتر. به علاوه مطلق وسعت این پارک به معنی شما می توانید دوباره و دوباره بدون در حال اجرا به همان دنباله دو بار.


2. لیبرتی لیک

(الی Francovich / سخنگوی-نقد و بررسی)

حلقه تشکیل آزادی نهر و ادیت هانسن مسیرهای قوی است و به چالش کشیدن 7 کیلومتر. یک پیاده روی به چالش کشیدن و بسیار تلاش اجرا شود.

این یکی طولانی و دشوار است اما مسیرهای پیاده روی در حال منظره و صعود شما را به دو آبشار. حتما به فکر کردن در مورد آب و یک میان وعده در این یکی.


3. Turnbull پناهگاه حیات وحش

(جسی Tinsley / سخنگوی-نقد و بررسی)

در حالی که وجود انواع مسیرهای پیاده روی Stubblefield نوین (کوتاه تر) و Pine Creek خودرو تور در مسیر (دیگر) دو برجسته دومی یک جاده بزرگ اجرا شود.

Turnbull ارائه می دهد باز, تخت, در حال اجرا و یا راه رفتن با مسیرهای پیاده روی boardwalks و بیشتر. آن را خارج وجود دارد, اما احساس دور از شهر می تواند بسیار با طراوت است.


4. James T. Slavin منطقه حفاظت

(سخنگوی-نقد و بررسی)

کل سیستم دنباله است که 6 کیلومتر از دنباله. وجود دارد یکی از اصلی دنباله دار و یک عدد کوچک کردن شاخه به اکتشاف.

این Slavin منطقه حفاظت بسیار صلح آمیز و اغلب بدون بسیاری از بازدید کنندگان. مسیرهای پیاده روی بسیار مسطح دریاچه بی سر و صدا است و ویژگی های تعدادی از گل های زیبا.


5. Iller Creek/سنگ شارون

(غنی Landers / سخنگوی-نقد و بررسی)

این Iller نهر trailhead ورود از شمال را به شما بدهد یک دیگر کم عمق کمتر از 5 مایل در حلقه. این Stevens Creek trail از جنوب تندتر اما کوتاه تر است.

سنگ بزرگ تشکل های تشخیص Iller نهر از دیگران در این لیست است. زن و شوهر که با نمایش بزرگ و شما یک دستور غذا برای موفقیت است.


در حال اجرا نکات از نرم افزار(حرفه نویسنده ای که اجرا می شود در تعطیلات آخر هفته)

این مسیرهای پیاده روی انواع سطوح مختلف.
از تک آهنگ دنباله پیاده روی (به احتمال زیاد پهن با ریشه و سنگ) به جاده و یا دنباله هموار چیدن مناسب جفت کفش کلیدی است.

اگر شما در یک جاده با دنباله کفش شما ممکن است در نهایت پوشیدن و آج به سرعت در حال.
برعکس در حال اجرا با کفش های جاده ها در مسیرهای دشوار خواهد بود چرا که آنها ساخته شده است برای حمایت از مچ پا خود را بر روی متغیر زمین یا گرفتن چیزی جز بتن یا شاید شن. در هر صورت متفکر در اینجا و اگر شما مطمئن نیستید که چه دنباله بیماری خواهد شد را هر دو.

هیدراتاسیون کلیدی است.
به خصوص در این دیگر حلقه مطمئن شوید که به همراه کمی آب بطری با شما و یا مثانه کوله پشتی. در حال اجرا با یک بسته می تواند دست و پا گیر است اما ارزش آن را برای آب است. و یا برای برخی از این و برگشت اجرا می شود اگر شما پارک اتومبیل خود را در وسط و عقب و سپس شما می تواند به توقف در وسط اجرا خود را برای آب ،

همه اینها بزرگ پیاده روی, گزینه های به عنوان به خوبی.
آماده به قدم دنباله و اگر شما نیاز به اجازه دهید یک گروه از کوهنوردان و سعی کنید برای حفظ فاصله خود را. همچنین, برخی از مسیرهای پیاده روی ممکن است مورد استفاده توسط دوچرخه سواران کوه که در این صورت با استفاده از earbuds ممکن است خردمندترین ایده. به طور کلی بهتر است برای به حداکثر رساندن آگاهی خود را هنگامی که در حال اجرا مسیرهای پیاده روی.

اگر چیزی لطمه می زند ،
برخی از این مسیرهای پیاده روی بسیار چالش برانگیز, تا 1000 فوت در به دست آوردن ارتفاع. که می تواند یک شوک و حتی به تجربه دونده. بنابراین به خودتان اجازه استراحت و لذت بردن از فضای اطراف شما.

اجرا با یک دوست.
نگه داشتن آن به لحاظ اجتماعی فاصله گرفته (در حال اجرا بر روی کسی, پاشنه نیست سرگرم به هر حال) اما زمانی که شما سخت در مورد فاصله بین دوستان خود و دیگران شما را از بهره مند داشتن شخص دیگری در اطراف.

ایمن ماندن.
به سرقت از یک مدت از backcountry ski جامعه "اگر شما نمی دانید که نمی رویم!" وجود دارد یک نقطه که در آن تلاش چیزی جدید (مانند یک دنباله جدید) می شود خطرناک است. دانستن محدودیت های خود را و اگر شما در میانهی شب اجرا قبل از شروع در یکی از این کوتاه تر تملق مسیرهای پیاده روی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن