وجود خواهد داشت یک MLB فصل ؟ در اینجا چیزی است که بازیکنان و صاحبان حل و فصل باید

اسکات بوروس صدا کمی خشن هنگامی که او تلفن را برداشت یکشنبه. او شده است می خواهم صحبت کردن با بازیکنان تمام آخر

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

اسکات بوروس صدا کمی خشن هنگامی که او تلفن را برداشت یکشنبه. او شده است می خواهم صحبت کردن با بازیکنان تمام آخر هفته استراتژیسازی دو هفته آینده است که می تواند تعیین کند که آیا یک فصل بیس بال در سال 2020 است.

آن را ندارد و تنها مکالمات او به تازگی. آژانس او در حساب توییتر به مدت هشت سال مورد استفاده برای تسلیت و به اشتراک گذاری خیریه تلاش شده است تبدیل شده در دو ماه گذشته به ترویج بوروس' حضور در CNBC, MSNBC, NBC Sports, شبکه ESPN Radio, CBS Sports Radio, Fox Sports Radio و MLB شبکه های رادیویی.

بوروس می گوید: او از صحبت با طرفداران. به عنوان مقامات منتخب از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو می گویند زمان آن رسیده است که به توپ بازی بوروس به خوبی آگاه است بازیکنان به احتمال زیاد خواهد شانه سرزنش اگر آنها نمی تواند رسیدن به یک توافق مالی با صاحبان برای یک سال 2020 فصل است. صاحبان می گویند بازیکنان نیاز به سازش در حقوق و دستمزد و چند تزئین بازیکنان را علنا تعجب که چرا.

"من می خواهم طرفداران هنگامی که آنها فکر می کنم در مورد آنچه که بازیکنان انجام می دهند و به همین دلیل برای درک" بوروس گفت. "آنها به خطر بیافتد."

Q. بوروس یک بازیکن مدافع. زمانی که او می گوید بازیکنان باید در معرض خطر است و او درست است ؟

A. در ماه مارس صاحبان و بازیکنان موافقت کرد که حقوق خواهد بود نرم افزار-امتیاز برای هر بازی در این فصل است. بازی حدود 50 درصد از این فصل به عنوان صاحبان پیشنهاد خواهد نیاز به 50 درصد کاهش پرداخت.

س: پس چه موضوع ؟

A. توافق نیز مرتکب صاحبان و بازیکنان به مذاکره با حسن نیت در مورد امکان سنجی اقتصادی بازی بازی های بدون فن. صاحبان می گویند که آنها نیاز به پرداخت های اضافی کاهش به خاطر آنها از دست دادن پول بیشتر را با بازی بازی ها بدون طرفداران از بازی نیست در همه. بازیکنان بر این باور نیست که در هر صورت می گویند صاحبان می توانید تصمیم بگیرید که آیا بازی بر اساس حقوق به آن به توافق رسیدند.

Q. آیا صاحبان واقعا تصمیم به بازی ؟

A. آنها نه بازی. اکثر تلویزیون ملی پول می آید از postseason که صاحبان پیشنهاد به گسترش با شروع این سال است.

Q. که باید به بازیکنان برخی از اهرم مناسب است ؟

A. بازیکنان کمی به حال به هیچ عنوان اهرم به دور بعد از چانه زنی جمعی. صاحبان دستکاری فعلی قرارداد کار به بالفعل درپوش حقوق گرفته اند و استفاده از بینش تحلیلی به تاکید جوان تر و ارزان تر بازیکنان. در حال حاضر در نهایت صاحبان می گویند که آنها نیاز به چیزی از بازیکنان است.

س: پس چرا گسترش این مذاکرات و بعد از توافق دسته جمعی انجام می شود و همچنین ؟

A. هیچ کس نمی داند چه اقتصاد بیس بال ممکن است هنگامی که زمان کار معامله منقضی پس از 2021 فصل است. فراموش هواداران دوباره به ورزشگاه و اگر چه بسياري از اجازه خواهد داشت? آیا شتاب از طناب برش در طول همه گیر چیست بیس بال تیم های دیگر می تواند تعداد در حال افزایش ثروت از منطقه ای ورزشی شبکه? چگونه با ارزش در حال جریان حقوق ؟ بدون آن پاسخ های هر دو طرف را در معرض خطر ساخت احمقانه معامله — و این اتحادیه نمی تواند خطر یکی دیگر.

س: بنابراین صاحبان هنوز هم نیاز به چیزی از بازیکنان این سال است. چه صاحبان پیشنهاد ؟

A. صاحبان ابتدا شناور 50-50 تقسیم درآمد برای این سال تنها. با عدم اطمینان از اینکه آیا جمعیت هر اندازه ممکن است مجاز اکتبر صاحبان فکر کردم چرا که نه سهم در روند صعودی و یا نزولی?

پرسش: برای تلفن های موبایل عادلانه است. آیا این بازیکنان می خواهم که مفهوم ؟

A. آنها از آن متنفر بودم. درآمد های آناتما به این اتحادیه معتقد است که وجود یک شیب لغزنده از درآمد های به حقوق و دستمزد و کلاه. مهمتر از آن می تواند ماه از حسابداری قانونی برای هر دو طرف به تعیین و تعریف درآمد.

Q. 'درآمد' تعریف شده است به عنوان 'پول'

A. بله اما محاسبه درآمد پیچیده است. به یاد بیاورید سابق لس آنجلس داجرز صاحب Frank McCourt. او تقسیم داجرز به یک بازی بیس بال, شرکت, یک استادیوم عامل شرکت و یک پارکینگ شرکت — و سپس او را به اتهام داجرز اجاره به بازی در ورزشگاه خود را. McCourt به فروش می رسد این تیم و ورزشگاه به گوگنهایم بیس بال مدیریت است که راه اندازی یک شرکت دیگر به خود داجرز' تلویزیون محلی حقوق.

چه داجرز' درآمد? بستگی دارد که چگونه از آن تعریف شده است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

پرسش: بازیکنان نمی خواهند درآمد های. صاحبان می خواهید بیشتر کاهش پرداخت. چه اتفاقی می افتد ؟

A. بازیکنان خواسته صاحبان برای به اشتراک گذاشتن اسناد و مدارک به عقب ادعا می کند از پتانسیل مالی عذاب بدون کاهش دستمزد. صاحبان تحویل داده و برخی از, اما نه همه از مدارک درخواست شده.

در روز سه شنبه صاحبان انتظار می رود برای ارائه یک پیشنهاد مالی که بستگی به درآمد های. این اتحادیه انتظار دارد که نشان می دهد که اگر این موضوع است که کاهش جریان نقدی بازیکنان خواهد بود متمایل به معوق حقوق.

هر چه این اتحادیه ممکن است درخواست در ازای پرداخت دیگری قطع این سال — حداقل حقوق و دستمزد برای سال 2021 می گویند و یا حذف پیش نویس میدارد به عنوان عامل جبران زمستان آینده — ممکن است پرواز در میان بازیکنان که ممکن است از دست دادن در حال حاضر. Tony Clark, اتحادیه رئیس علنا وعده داده شده خود بازیکنان است که مذاکره در مورد 2020 حقوق "است."

پس از این بازیکنان به اشتراک گذاری پست های نجومی پول محدود است به یک درصد از دروازه, درآمد یک فن-رایگان postseason می تواند معنی دیگری قطع پرداخت به صورت حذفی شرکت کنندگان — و یا یک شروع در پل زدن بين احزاب است.

Q. آیا بازیکنان واقعا تصمیم به بازی ؟

A. آنها نه بازی. هیچ 2020 فصل به معنی بازیکنان تنها یک جمعی چهار درصد خود را که قبلا حقوق تضمین شده است. هیچ 2020 فصل نیز افزایش خواهد داد و احتمال تنزیل زمان پخش پردازد که می تواند منجر به کاهش حقوق و دستمزد افسردگی برای سال.

Q. آیا بازیکنان و صاحبان توافق در مورد چگونه به نگه داشتن همه امن از coronavirus?

A. هیچ اما این مذاکره بیشتر همراه است. هیچ چیز می تواند خطر ابتلا به رایگان. بازیکنان خواهد نه قرنطینه می شود و جدا از خانواده خود و آنها امیدوارند که روزانه تست می تواند اجازه می دهد آنها را به بازی چیزی که بیشتر شبیه یک بازی بیس بال از فاصله اجتماعی جشنواره است.

Q. تیم باید شروع به باز کردن امکانات آموزش به طوری که بازیکن می تواند کار وجود دارد. یک معامله قریب الوقوع?

A. هیچ اما کمی وجود دارد که اگر احزاب به امید شروع یک بهار دوم آموزش در اواسط ماه ژوئن و فصل در اوایل ماه جولای. بعد شروع کمتر بازی در حال حاضر به صورت مختصر فصل کمتر بازی به معنی پول کمتری برای همه.

س: چه بدترین سناریو?

A. A شیوع کروناویروس در میان تیم با وجود سلامت و پروتکل های ایمنی. علاوه بر آن ؟ NBA, پشت در دادگاه در اواخر ماه جولای با MLB باد شانس خود را برای تبدیل شدن به اولین عمده ورزش به بازگشت. این امر می تواند ویرانگر برای بیس بال اگر بسکتبال را صاحبان میلیاردر و میلیونر بازیکنان می توانند به اعتصاب یک معامله اما بیس صاحبان میلیاردر و میلیونر بازیکنان نمی تواند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن