Blue Jays هنوز هم امیدوارم که آنها یک گنبد-میدان استفاده برای بیس بال بازگشت

آبی جیز هنوز هم امید به از سرگیری بهار آموزش در Dunedin, Fla., و بازی بیس بال را coronavirus-کوتاه فصل در Roge

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

آبی جیز هنوز هم امید به از سرگیری بهار آموزش در Dunedin, Fla., و بازی بیس بال را coronavirus-کوتاه فصل در Rogers Centre.

این تیم شده است قادر به نهایی یا اعلام بازگشت خود را قصد دارد در حالی که لیگ اصلی بیس بال و اتحادیه بازیکنان شده است در مذاکرات بر سر مسائلی مانند طول فصل و بازیکنان حقوق.

کسانی که در ایران سقوط شنبه اما لیگ تحمیل کرده است 60-بازی فصل است که باید شروع اطراف جولای 24. بازیکنان گفت: بعد از ظهر سه شنبه که آنها خواهد بود مایل به بازگشت به بهار آموزش ژوئیه 1 و دو طرف توافق کردند که در سلامت و ایمنی پروتکل های سه شنبه شب.

همه چیز باید به سرعت حرکت می کند در حال حاضر وجود دارد و به احتمال زیاد وقت نیست برای جیز به برگزاری آموزش بهار در Rogers Centre. باشگاه نیت در حال حاضر به سر به عقب به Dunedin, با وجود یک چشم انداز مثبت در coronavirus موارد در فلوریدا.

جیز هنوز کار خود را به طور منظم فصل برنامه ها و تلاش برای کشف کردن که آیا تیم های دیگر می توانند به تورنتو.

نخست وزیر جاستین ترودو هفته گذشته گفت که دولت فدرال باز بود به تیم NHL آینده به مرکز شهر و یا شهرهای کانادا دور زدن 14-بعد فردی قرنطينه با یک گروه قرنطینه است که اجازه می دهد تیم ها برای منزوی کردن بازیکنان در گروه های بزرگ. اما دکتر دیوید ویلیامز, Ontario افسر ارشد پزشکی از سلامت روز سه شنبه گفت که او دیده نمی شود سفر از طرح های MLB یا جیز در مورد سفر به کانادا.

"اگر وجود دارد برخی از منافع در آن ما می خواهم برای دریافت یک پیشنهاد از آنها را به ببینید که چگونه آنها می خواهم انجام منحصر به فرد از آوردن این تیم و تیم های دیگر به تورنتو) چگونه آنها را به کار با آن تا چنین زمان به عنوان دولت فدرال را کاهش و یا حذف قرنطینه قانون" ویلیامز گفت. "ما با کار NHL در نظر بگیرید که. من چیزی ندیدم خاص با MLB در عین حال در این زمان است."

جیز ممکن است زمان برای نگه بهار آموزش در تورنتو, حتی اگر آنها اجازه. آنها را فقط یک هفته به ترتیب مرزی سفر مدارک سفر و ویزا و هتل ها و بیشتر. و اگر این تیم است که قادر به آموزش در تورنتو, این امر می تواند تنها در MLB قادر به نگه بهار آموزش در خانه خود ورزشگاه.

اما تدارکات باید آن را آسان تر برای تجدید قوا در Dunedin, که در آن برخی از بازیکنان جمع آوری شده اند پس از همه گیر تعطیل بازی در ماه مارس است. اما سپس ماده به دست آوردن ترخیص کالا از گمرک به قطار از Dunedin, ورزشگاه, که بسته شد هفته گذشته پس از یک بازیکن در 40-مرد فهرستی گزارش نشانه های سازگار با کسانی که از COVID-19.

یک گزینه است که مطرح شده حداقل در رسانه های اعضای در حال پخش از Tropicana میدان در نزدیکی سنت پترزبورگ در پشت سر هم با Tampa Bay Rays هر دو در زمستان و در طول فصل به طور منظم. این منطقه هر چند به نظر می رسد به یک بیت از یک نقطه داغ در حال حاضر. دوازده نفر از اعضای فیلادلفیا فیلیز که قطار در ویکی باید آزمایش مثبت از جمله هفت بازیکن. و نیویورک یانکیز تا به حال چهار مثبت آزمون در بهار خود را پیچیده در تمپا.

کمی بیش از یک هفته پیش جیز GM راس اتکینز به رسانه ها گفت که این تیم در حال بررسی همه گزینه ها برای راجرز مرکز به میزبان به طور منظم فصل بازی. یکی از مزایای بازی در تورنتو هتل متصل به ورزشگاه. بازیکن می تواند سفر خود را از اتاق به clubhouses بدون نیاز به رفتن به خارج.

همانطور که برای فهرستی جیز در نهایت حل و فصل در 30 بازیکن برای روز افتتاحیه — تعدادی که افت خواهد کرد و به 26 یک ماه به پایان فصل با یک گروه دیگر به احتمال زیاد به ماندن تیز در دوندین در مورد صدمات.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Mark Zwolinski
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن