تعمییر موتور را همراه با تعویض کیت کلاچ یا دیسک و صفحه انجام دهید

نکات تعمیر خودرو: وقتی وسیله نقلیه شما در حال حرکت است چه کاری باید انجام دهید اگر قصد رانندگی با خودرو را

توسط NASERINEWS در 4 آذر 1401

نکات تعمیر خودرو: وقتی وسیله نقلیه شما در حال حرکت است چه کاری باید انجام دهید

کیت کلاچ تقویتی

اگر قصد رانندگی با خودرو را دارید، استفاده از پرایمر در خدمات اولیه تعمیر خودرو واقعاً ضروری است. مقاله زیر به شما توصیه های بسیار خوبی برای حفظ ظاهر خودروی خود ارائه می دهد.

یک شارژر باتری قابل اعتماد برای نگهداری در ماشین خود تهیه کنید. با نحوه پیدا کردن نقاطی که باید شارژر باتری را وصل کنید آشنا شوید.

برای رفع مشکل ماشین خود نیازی به مکانیک ندارید. چند مورد وجود دارد که می توانید به راحتی آنها را برطرف کنید. اگر تعمیر مشکل نیست، ممکن است بتوانید با انجام آن خودتان در هزینه خود صرفه جویی کنید.

قبل از پرداخت هزینه تعمیرات، خودروی خود را پس از تعمیر تست کنید.

 

در زمانی که در حال تعمیر خودرو هستید، هیچ چیز با ارزشی را در خودروی خود باقی نگذارید. ممکن است مکانیک ها برای انجام کار نیاز به بیرون آوردن این موارد داشته باشند و در صورت آسیب دیدن یا مفقود شدن یک مورد نمی توان آنها را مسئول دانست. شما همچنین باید وسایل را از صندوق عقب خود بردارید.

 

همیشه سعی کنید قبل از اینکه ماشینتان را برای تعمیر بیاورید، خودتان مشکل مشکلات ماشینتان را پیدا کنید. ممکن است بدانید که برخی از مکانیک‌ها دروغ می‌گویند تا پول بیشتری دریافت کنند.

 

یک کیت ابزار را همیشه در ماشین نگه دارید. ماشین شما با تجهیزاتی برای تعویض لاستیک و سایر وسایل ضروری همراه است. اگر آنها را ندارید باید یک آچار و یک جک تهیه کنید. احتمالاً باید یک پیچ گوشتی فیلیپس و سر صاف و چندین نوع آچار تهیه کنید.

 

هرگز تیغه های برف پاک کن خود را فراموش نکنید. ممکن است به برف پاک کن های جدید نیاز داشته باشید، اگر رگه می شوند یا صدا ایجاد می کنند.

اشتعال نمی تواند وزن جاکلیدی شما را نگه دارد، می تواند برای جرقه زنی شما مشکل ایجاد کند. اگر کلید شما شروع به چسبیدن کرد، لیوان ها نیاز به تعویض دارند.

بدانید چراغ‌ها روی داشبوردتان چه معنایی دارند و از خاموش شدن آن‌ها آگاه باشید. این چراغ ها می توانند به شما اطلاع دهند که مشکلی در وسیله نقلیه شما نیاز به تعمیر و نگهداری دارد. اگر برای مدت طولانی به نادیده گرفتن آنها ادامه دهید، مشکلی حتی بدتر خواهید داشت.

 

چند طبقه بندی مختلف وجود دارد که کیفیت قطعه را تعیین می کند. قطعات جدید فقط به این معنی است که آنها به تازگی مطابق با مشخصات سازنده ساخته شده اند. قطعات بازسازی شده یا بازسازی شده قطعاتی هستند که بازسازی شده اند. قطعات نجات یافته قطعات دست دومی هستند که تعمیر نشده اند.

زمانی که نیاز به تعویض قطعات دارید، ضمانت‌ها می‌توانند بسیار مهم باشند. از مکانیک در مورد ضمانت‌های قطعاتی که برای شما سفارش داده است بپرسید.

 

زمانی که وسیله نقلیه خود را از یک فروشگاه خودرو تحویل می گیرند، متوجه مسائل اضافی می شوند. آنها این کار را انجام می دهند تا شما فکر کنید که در حال کسب سود عالی هستید. به آنها بگویید که می توانید به دنبال قیمت بهتر باشید.

OEM سازنده اصلی تجهیزات است. زمانی که قطعات را تعویض کردید این را به خاطر بسپارید. به نظر می رسد مکانیکی هستید که فقط قطعات OEM را می خواهید. این به شما امکان می دهد قطعات مستعمل کمتری دریافت کنید.

 

برای نگهداری رسیدها، پرونده ای با تمام رسیدهای تعمیرات مهم خود در خودرو نگهداری کنید. می توانید آنها را به ترتیب زمانی یا بر اساس نوع تعمیر سرویس دسته بندی کنید. این امر به ویژه زمانی ارزشمند است که زمان آن رسیده باشد که تعمیر خودروی خود را به منظور صرفه جویی در هزینه بفروشید.

 

اثبات کتبی می تواند برای حل هر گونه اختلافی که در نهایت مکانیک را به دادگاه بکشانید بسیار ارزشمند باشد.

 

به هر صدای غیرعادی ماشین خود توجه کنید. سر و صدا می تواند نشان دهنده یک مشکل باشد.

 

همیشه هنگام برخورد با مکانیک خود سوالات زیادی بپرسید. تعمیر چقدر طول می کشد تا تمام شود؟ چه نوع کاری در حال انجام است؟ قطعات چقدر شما را عقب می اندازند؟ هر چیزی و هر چیزی را که فکر می کنید از آنها بپرسید.

 

از افرادی که به آنها اعتماد دارید بخواهید یک مکانیک خودرو خوب را توصیه کنند. این واقعاً یک راه عالی برای پیدا کردن مکانیک خوب است که توانایی های خود را ثابت کرده است. این یک گزینه بسیار ارجح برای استفاده از مکانیک ناشناخته است.

 

زمان کمی را صرف یادگیری در مورد ماشین خود و آنچه که باعث "تیک" شدن آن می شود، صرف کنید. فقط در صورتی می توانید از مکانیک دوری کنید که خودتان کمی دانش تعمیر خودرو داشته باشید. اگر همیشه برای تعمیر چیزهای کوچک هزینه زیادی نپردازید، بعد از اینکه تمام شده است، پول زیادی پس انداز خواهید کرد.

 

خودروهای مدرن به انواع سنسورها مجهز شده اند که می توانند به شما اطلاع دهند که چه زمانی وجود دارد. گاهی اوقات این سنسورها نیز خراب می شوند، بنابراین ایده خوبی است که هر چند وقت یکبار ماشین خود را به صورت دستی چک کنید.

 

چرخاندن لاستیک های خود در فواصل منظم به جلوگیری از سایش کمک می کند. شما باید لاستیک های خود را هر 6000 مایل بچرخانید، اما این بستگی به نوع وسیله نقلیه شما دارد. اگر نمی‌خواهید نگران فرسوده شدن آن‌ها باشید تایرهای خوبی برای خود تهیه کنید.

 

مکانیک خود را به رانندگی ببرید تا کار روی ماشین شما را به او نشان دهد. این به مکانیک شما کمک می کند تا ببیند با چه چیزهایی سر و کار دارید. این می تواند راه بسیار واضح تری برای نشان دادن مشکل به جای شنیدن فقط در مورد آن باشد.

 

چکمه های محور محرک را هر چند وقت یکبار بررسی کنید. اینها از اتصالات محور محرک در پشت لاستیک ها محافظت می کنند. با چرخاندن ماشین خود و نگاه کردن به پشت آنها می توانید به راحتی آنها را بررسی کنید.

 

وقتی کسی را برای تعمیر وسیله نقلیه خود می‌خواهید، راحتی را نادیده نگیرید. برخی از گاراژها یا نمایندگی‌ها خدمات شاتل رایگان ارائه می‌دهند تا شما را به خانه برسانند و پس از اتمام کار، شما را تحویل بگیرند.

 

اطمینان حاصل کنید که هر گونه مجوز برای rm که دریافت می کنید، قیمت را به وضوح قبل از شروع تعمیرات ذکر شده است. این می تواند شما را وادار کند که هر چیزی را که مکانیک شما پر می کند، پرداخت کنید. هزینه را بدانید و سپس آن مقدار را در خط نقطه چین دریافت کنید.

نگه داشتن ماشین در وضعیت مناسب برای اکثر مردم یک کار ضروری زندگی است. همه نمی دانند چگونه یک مکانیک خوب پیدا کنند یا خودشان تعمیرات خود را انجام دهند. اطلاعات بالا را در صورت نیاز بخوانید و برای هر چیزی که پیش می آید آماده خواهید بود.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع دیسک و صفحه و کیت کلاچ میتوانید به وب سایت ایران کارز مراجعه فرمایید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن