اولین واکسن در آفریقا آغاز خواهد شد برای COVID-19 trial - Tue, 24 Jun 2020 PST

ژوهانسبورگ — آفریقا مشارکت برای اولین بار در یک COVID-19 واکسن آزمایشی آغاز شده و روز شنبه به عنوان عصبی داوطل

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

ژوهانسبورگ — آفریقا مشارکت برای اولین بار در یک COVID-19 واکسن آزمایشی آغاز شده و روز شنبه به عنوان عصبی داوطلبان دریافت تزریق در حالی که به گفته مقامات این قاره از 1.3 میلیارد نفر از مردم را نمی توان پشت سر گذاشت.

در مقیاس بزرگ آزمایش واکسن تهیه شده در دانشگاه آکسفورد در بریتانیا در حال انجام است در آفریقای جنوبی بریتانیا و برزیل. آفریقای جنوبی نزدیک به یک سوم از آفریقا را تایید موارد با بیش از 106 ، 000 از جمله بیش از 2100 مرگ و میر. این کشور اواخر روز سه شنبه گزارش داد که یکی از بزرگترین روز مرگ و میر 111.

"من احساس می کنم یک کمی می ترسم اما من می خواهم به دانستن آنچه در جریان است با این واکسن به طوری که من می تواند به دوستان و دیگران آنچه در جریان است با مطالعه" یکی از واکسن آزمایشی داوطلبان, تاریخ و Mhlongo گفت: در ژوهانسبورگ.

قاره آفریقا در حال حاضر نزدیک به 325,000 موارد به عنوان کشورهای شل محدودیت تحت فشار اقتصادی از شهروندان که می گویند آنها برای تغذیه خانواده خود را. کمبود تست مواد و تجهیزات پزشکی باقی می ماند یک مشکل به آفریقا می تواند تبدیل به آینده جهان ،

همه گیر شد و تاخیر در آفریقا "است اما چیدن سرعت بسیار سریع" آفریقا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری رئیس جان Nkengasong گفت: با یک شیب افزایش در تعداد موارد و مرگ و میر.

"مگر ما در حال حاضر عمل آفریقا در معرض خطر بودن از پشت بر روی واکسن جهانی" او هشدار داد یک قاره بحث و خواست که محلی برای تولید و تخصص علمی نقش کلیدی داشته باشد.

کامرون اوگاندا تانزانیا و کنیا و آفریقای جنوبی همه را به شدت توسعه یافته کارآزمایی بالینی قابلیت, گفت: سلیم Abdool کریم صندلی آفریقای جنوبی وزرا کمیته مشورتی برای COVID-19.

بسیاری دیگر از کشورهای جنوب صحرای آفریقا نیز کارآزمایی بالینی ظرفیت گفت: Daniel Bausch, مدیر بریتانیا بهداشت عمومی سریع تیم پشتیبانی.

"ما نه تنها نیاز اما قادر به شرکت" به عنوان مسابقات جهانی برای واکسن و آفریقای وزیر بهداشت Zweli Mkhize گفت.

رهبران آفریقایی شده اند و صریح در مورد این قاره در حال elbowed در شدید رقابت های جهانی برای تجهیزات پزشکی در این گیر و همچنین به عنوان آنچه که سازمان بهداشت جهانی آفریقای رئیس Matshidiso Moeti به نام "تحریف از بازار جهانی برای اقلام کلیدی."

که رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus خواست که عرضه اولیه هر COVID-19 واکسن مستقر می شود که در آن مورد نیاز است و نه بر اساس "توانایی پرداخت."

Tedros همچنین اعلام کرد که از این هفته تمام 54 از آفریقا کشور در حال حاضر دارای آزمایشگاه ظرفیت آزمون برای کوروناویروس.

در ماه فوریه فقط دو کشورهای آفریقایی تست می تواند برای ویروس. این قاره برای اولین بار ویروس مورد گزارش شده در فوریه. 14.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن