Blue Jays' Tellez, Budzinski در اجاره اختلافات خود را با تورنتو صاحبخانه

یک جفت از تورنتو صاحبخانه متهم Blue Jays اول baseman داد و بیداد کن Tellez و اول پایه مربی علامت Budzinski از

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

یک جفت از تورنتو صاحبخانه متهم Blue Jays اول baseman داد و بیداد کن Tellez و اول پایه مربی علامت Budzinski از پرش در ماه از پرداخت اجاره بها پس از به تعویق افتادن این فصل لیگ بیس بال.

لیندا Pinizzotto یک عامل املاک و مستغلات و شوهر جرثقیل توماس اجاره ای در مرکز شهر تورنتو آپارتمانهای برای Tellez و Budzinski به ترتیب در اواخر ماه ژانویه با توجه به اجاره نامه و اسناد و مدارک ارائه شده به ستاره.

Tellez که با تولد او نام رایان در اجاره نامه امضا شده در شش ماه مدت در Pinizzotto را به طور کامل مبله دو خوابه واحد در بلو جیز راه برای $4,100 یک ماه. اجاره شامل مقررات اگر Tellez معامله شد و یا ارسال به لیگ کوچک است.

Budzinski اجاره در توماس یک اتاق خواب-پلاس-den محل سکونت در نزدیکی Wellington Street غرب نیز برای شش ماه مدت در $3,100 یک ماه.

اجاره شد برنامه ریزی برای شروع در مارس 24, دو روز قبل از جیز برای باز کردن فصل خود را. اما COVID-19 همه گیر تاخیر در این فصل دو هفته قبل از آن آغاز شد و Pinizzotto گفت که او و توماس در حال حاضر هزاران دلار به دلیل Tellez و Budzinski در حال تلاش برای لغو خود را اجاره.

"ما شوکه شده بودند شوکه شده گفت:" Pinizzotto که خواستار این یک مورد از "هیچ بازی پرداخت."

Pinizzotto گفت Tellez که در فلوریدا زندگی می کند در خارج از فصل پرداخت می شود اولین و آخرین ماه اجاره یک $8,200 سپرده است. اما پس از نه شنیدن از او برای ماه ها پس از او امضا اجاره نامه Pinizzotto گفت: او مطلع شد در نامه ای از فلوریدا مستقر وکیل میشل آستین Pamies مورخ مارس 16 که "COVID-19 ویروس ساخته شده بود عملکرد تحت اجاره نامه غیر ممکن است" و این که اگر چه Tellez نمی خواهد به دنبال بازپرداخت سپرده او "قصد ندارد به هر بیشتر پرداخت اجاره ملک."

"یک فرض اساسی که بر اساس آن اجاره وارد شد این بود که وجود دارد خواهد بود یک فصل بیس بال و که آقای Tellez خواهد بازی برای Toronto Blue Jays ... با توجه به COVID-19 وجود دارد و نه فصل بیس بال و در نتیجه آقای Tellez نمی خواهد بازی برای Toronto Blue Jays. بعلاوه غیر ضروری سفر بین ایالات متحده و کانادا متوقف شده است با توجه به COVID-19 و آقای Tellez نمی مسافرتی به کانادا" در این نامه به عنوان خوانده شده.

Pamies' شرکت حقوقی نیست پاسخ به یک درخواست برای اظهار نظر در چهار شنبه.

جان بیانچی Pinizzotto وکیل گفت: مشتری خود را با نزدیک شدن Tellez در مورد کار از طریق مانع coronavirus ارائه شده فایده ای نداشت.

یک مهمانی "به سادگی نمی تواند انجام دهد 'نیمه شب اجرا' از قرارداد" گفت: Bianchi.

"COVID-19 نمی تبرئه آقای Tellez از تعهدات" Bianchi نوشت: در یک ایمیل به ستاره. "او نمی تواند به طور یک جانبه لغو قرارداد. او را بالاتر از قانون است."

او معتقد است که "معقول" adjudicator خواهد اذعان قرارداد و تشخیص این بیماری همه گیر "می رسند و در یک محاسبه و تصمیم گیری است."

"شاید من مشتری ساخته شده است به طور کامل تمام اما آقای Tellez راه رفتن نیست دور صدمه ندیده است."

Budzinski پرداخت اولین و آخرین ماه اجاره به عنوان اجاره برای ماه آوریل در مجموع $9,000. اما توماس دریافت نامه ای از Budzinski را حقوقی جفری Shabes درخواست برای آن پول پرداخت.

"این است که مستاجر موضع است که با توجه به شرایط پیش بینی نشده که قرارداد نا امید شده و نتیجه کامل جلو گیری باید اعطا" خواندن یک مستاجر نرم افزار برای تخفیف از پول صاحبخانه را مدیون که Shabes ارسال به دادگاه انتاریو موجر و مستاجر هیئت مدیره در 8 مه. کل اجاره برای جلو گیری تمامیت شش ماه اجاره خواهد total $12,300.

در یک ایمیل به ستاره Shabes تایید درخواست ثبت شده در موجر و مستاجر هیئت مدیره در Budzinski طرف. تلفن شنوایی است که برنامه ریزی شده برای اواخر این ماه.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"موکل من را البته احترام هر گونه تصمیم گیری ساخته شده توسط هیئت مدیره" Shabes نوشت.

Pinizzotto گفت: او رسیده به جیز رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت مارک شاپیرو در 10 صفحه حرف و صحبت به دستیار مدیر کل جو شیهان بیش از این گوشی اما سازمان "شسته دست خود را از آن." این باشگاه بود نه ذکر شده در اسناد قانونی و نظر نیست برای این قطعه.

"و از تعهدات و اسناد و مدارک حقوقی, آنها, آنچه, آنها," او گفت:. "شما نیاز به افتخار آنها است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن