نسکار قرار دادن ایمنی آن برنامه ریزی برای آزمون مسابقه ری استارت

شارلوت, N. C.—خدمه رئیس چاد Knaus نیست یک نگاهی به ماشین Hendrick Motorsports ساخته شده به صورت دارلینگتون Rac

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

شارلوت, N. C.—خدمه رئیس چاد Knaus نیست یک نگاهی به ماشین Hendrick Motorsports ساخته شده به صورت دارلینگتون Raceway تا زمانی که او می شود به آهنگ صبح روز یکشنبه چند ساعت قبل از مسابقه.

Kurt Busch? او در حال حاضر نشسته در خود Chip Ganassi مسابقه ماشین و ملاقات با خدمه اش رئیس.

بازگشت به مسابقه نسکار با آن به ارمغان آورد مجموعه ای از پروتکل های ایمنی است که به شدت اجرا خواهد شد در مسیر یکشنبه زمانی که جام سری می رود مسابقه برای اولین بار در بیش از دو ماه پس از یک بیماری همه گیر-وقفه اجباری. سهام ماشین سری تنها می تواند اعتماد رقبا به دنبال دستورالعمل به دور از آهنگ و تیم ظاهر می شود به تفاسیر مختلف داشته باشد.

"هیچ چهره به چهره و یا تماس با این افراد ندارند. همه چیز شده است در (زوم) جلسات تیم گفت:" Knaus هفت بار قهرمانی برنده خدمه ارشد. "این توصیه توسط نسکار برای سفر تیم به ماندن جدا شده به عنوان آنجا که می توانید و سعی کنید به نگه داشتن همه را در مسیر مسابقه به عنوان سالم به عنوان ما می توانیم. این پروتکل ما به محل قرار داده و این چیزی است که ما شده ایم مطیع."

نه دیگران.

Busch کاهش Ganassi فروشگاه شنبه. او می خواست چهره به چهره ملاقات با خدمه رئیس مت مک کال قبل از دارلینگتون پس از دو ماه از برقراری ارتباط از طریق تلفن و یا کامپیوتر.

"فقط او بود و من جدا از گروه" Busch گفت. "وجود دارد یک تغییر شیفت که در آن مغازه خالی است برای یک ساعت پس از آن خواهد شد فقط او بود و من زیر (اجتماعی) فاصله."

Xfinity سری راننده Ryan Sieg ارسال شده تصویری از یک آتلانتا اخبار ایستگاه بازدید خود را از گرجستان مبتنی بر تیم در روز شنبه نشان داد که سه نفر از اعضای خدمه ایستاده جانبی توسط سمت. هیچ یک عینک ماسک صورت و یا دیگر تجهیزات حفاظتی.

نسکار تصریح کرد دستورالعمل آن هنگامی که خواست برای روشن شدن.

"برای یک تیم به ارائه شرکت کنندگان به فهرست آنها باید نشانه ای رایگان به مدت پنج روز و شده است به طور مستقیم در معرض هر کسی با COVID-19," نسکار گفت. "ما باید قوی ساخته شده توصیه هایی در مورد عملیات در مغازه ها و مسئول سفر به این رویداد است."

تیم محدود به 16 کارکنان در هر خودرو یکشنبه و که شامل درایور نقطه نقطه و مالک. بیش از نیمی از صاحبان تیم در جام سری سطح بالای 65 سال سن و انتظار نمی رود که برای حضور در, چرا که آنها در نظر گرفته و در خطر ابتلا به کوروناویروس.

Hall of Famer Richard Petty گفت پسرش کایل در یک NBC Sports مصاحبه او را از دست دارلینگتون مسابقه برای اولین بار از سال 1950 هنگامی که "پدر من به من اجازه نمی کردن مدرسه مدرسه شروع شد همان روز است."

رانندگان شد و گفت: باید در مسیر چهار ساعت جلوتر از پرچم سبز یکشنبه. آنها را تحت یک هیت بررسی از جمله دما را بررسی کنید اما هیچ COVID-19 تست — تصمیم گیری رسیده برای اطمینان تست جاهای نمی نسکار. زمان اجازه می دهد تا به پشتیبان گیری درایور را دو ساعت سفر از منطقه شارلوت به دارلینگتون در صورت نیاز.

هنگامی که در داخل درایور جدا خواهد شد در motorhomes دور از تیم خود و صبر به نام به اتومبیل. هر کس می خواهد نیاز به پوشیدن یک ماسک صورت خدمه باید حفظ اجتماعی فاصله و سپاس در آغوش گرفتن و تماس انسان محروم.

نسکار هشدار داده جریمه به عنوان بالا به عنوان $50,000 زیر قوانین در مسیر که در آن رقبای موضوع را به صورت تصادفی نمایش درمانی.

نسکار است توصیه می شود هر کسی که سفر به مسیر بازگشت به فروشگاه خود را برای کار و تعامل با گروه های دیگر. این طراحی شده است برای کمک به نسکار جزئیات آهنگ در پتانسیل مورد تست مثبت.

UFC که بازگشت آخر هفته گذشته در فلوریدا بدون تماشاگر آزمایش هر جنگنده, قاضی داور و سایر کارکنان. یک جنگنده و دو cornermen آزمایش مثبت است.

UFC قبل از دعوا قرار داده و همه مبارزان و کارکنان در یک هتل در تلاش برای قرنطینه آنها, اما نسکار ندارد که توانایی.

سری نقاط رهبر کوین Hoffman صاحب یک شرکت مدیریت است که نشان دهنده UFC fighter دونالد Cerronne که رقابت در فلوریدا در هفته گذشته. Hoffman راحت رفتن به مسیر که در آن رانندگان جدا خواهد شد در کاکپیت و خدمه در حال حاضر چادری در firesuits و دستکش و کلاه و در حال حاضر مورد نیاز صورت جوراب.

"من قصد ندارم به پانچ در صورت توسط هر کس دیگری می شود و یا قرار دادن در یک ضربه و یا به طور مستقیم در تماس با هر یک از دیگر رقبای" Hoffman گفت. "زمانی که شما در دستورالعمل ورود و خروج و متوسط چک در طول هفته و تمام سیاهههای مربوط و چیزهایی که در آن مردم هستند و آنها در تعامل با, من فکر می کنم ما باید انجام آنچه که ما نیاز به انجام این کار از آنچه که متناسب با ورزشی ما بهترین است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

نسکار را با استفاده از هر دو دارلینگتون گاراژ و یک زمین زیر کشت خواهد شد که گم شده و هزاران نفر از طرفداران تیم گسترش و هنوز هم به ایجاد یک رد پای ضروری برای پرسنل. نسکار گفت: نمایندگان از IndyCar NFL را Carolina Panthers و احتمالا سایر تیم ها برنامه ریزی شده به رعایت برخی از روش.

نسکار نمی توانیم یک قدم اشتباه به عنوان آن شروع می شود تا آن سه سری با 20 مسابقه برنامه ریزی شده از طریق ژوئن در ایالت های جنوبی و همه بدون تماشاگر. صنعت از جان گذشته است به راه اندازی مجدد درآمد آن جریان اما نمی خواهید به خطر اندازد بازگشت از دیگر لیگ های حرفه ای.

"ما شده ایم واقعا شفاف با آنچه که ما در حال انجام با لیگ های دیگر و در همین راستا دیگر لیگ شده اند همان" نسکار اجرایی استیو o'donnell گفت: NBC Sports. "ما همه می خواهم به عقب. ما همه می خواهم به در راه است که امن بنابراین اگر ما می توانید به اشتراک گذاری و یادگیری از یکدیگر, من فکر می کنم این چیزی است که ما انجام داده ایم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن