سیاتل جدید NHL عرصه احتمال به تعویق افتاد چند ماه - سه شنبه, 16 Jun 2020 PST

سیاتل — عرصه برای سیاتل گسترش NHL تیم است که در پشت برنامه توسط یک زن و شوهر از ماه است اما هنوز هم انتظار می

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

سیاتل — عرصه برای سیاتل گسترش NHL تیم است که در پشت برنامه توسط یک زن و شوهر از ماه است اما هنوز هم انتظار می رود برای باز کردن در مقدار زیادی از زمان برای این تیم برای شروع بازی در 2021-22 NHL فصل.

تیم رئیس جمهور Tod Leiweke گفت شده اند وجود دارد چند مسائل مربوط به COVID-19 همه گیر است که منجر به زمانی که تنظیم کرده است. اولیه امید بود برای ساختمان به پایان خواهد رسید در ماه ژوئن 2021. Lewieke گفت: انتظار در حال حاضر این است که محل برگزاری کامل خواهد بود بعد از آن در تابستان است.

سیاتل تایمز اولین گزارش تاخیر در ساخت و ساز.

"هر گونه تاخیر کاملا ناچیز است. با توجه به آنچه که ما را از طریق کارگران نگهداری ساختمان است. اما وجود داشته اند مسائل را با تامین خطوط" Leiweke گفت: AP در روز سه شنبه. "اگر آن را به تاریخ ما امید آن را بسیار طولانی نیست پس از آن. و آن را قابل توجه چگونه آنها در واقع چیزهایی نگه داشته در برنامه. اگر هدف ما بود و در اوایل تابستان سال 2021 به می گویند که ما در حال رفتن به آن ضربه مدتی در تابستان بسیار خوب است با توجه به همه چیز است."

تاخیر نباید تاثیر سیاتل توانایی بازی در آن ساختمان در فصل اول خود را. ناشناخته است و اگر آن را علت سیاتل به امید میزبانی گسترش و NHL پیش نویس در تابستان 2021. Leiweke نمی خواهد حکومت هنوز برگزاری این رویدادها با عدم اطمینان از آنچه NHL تقویم را نگاه خواهم برای 2020-21 فصل است.

اما ممکن است تاخیر نیروی WNBA را سیاتل طوفان به طور موقت محل برای حداقل بخشی از 2021 فصل است. طوفان دیگر اولیه مستاجر در ساختمان و همچنین 2019 و برنامه ریزی شده بود به بازی این فصل در مکانهای دیگر در اطراف منطقه سیاتل است.

"مهم ترین چیز برای ما این است که مطمئن شوید که آنها را درخشان صفحه اصلی. و این واقعا چیزی است که ما در حال ایجاد" Leiweke گفت. "پس چگونه کار می کند, چگونه آنها می توانید برنامه های خود تاریخ دقیق ... ما به آنها در همه زمان ها است."

محل – تخمین زده می شود بیش از 900 میلیون دلار – در حال احداث است در سیاتل مرکز پردیس در محل سابق KeyArena که خانه اصلی از سیاتل فراصوت است.

Leiweke نیز گفت: کارکنان خود را همچنان به کار بر روی نام مستعار برای حق رای دادن. این در اصل انتظار می رود در اوایل سال جاری اما با تاخیر مواجه شده است و کار را از طریق علامت تجاری مراحل همراه با شیوع کروناویروس. Leiweke گفت: در حال حاضر این است که "نه زمان مناسب" برای نام.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن