NBA هل CBA فسخ و برگشت رو از دست دادن درآمد با طرفداران

NBA و اتحادیه بازیکنان موافقت کرده اند به عقب براند تاریخ که در لیگ می تواند فسخ توافق دسته جمعی در پی یک بیما

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

NBA و اتحادیه بازیکنان موافقت کرده اند به عقب براند تاریخ که در لیگ می تواند فسخ توافق دسته جمعی در پی یک بیماری همه گیر با توجه به ESPN.

تحت شرایط عادی این CBA خواهد بود در اثر تا پایان 2023-24 فصل را با هر دو طرف قادر به موافقت با انتخاب کردن پس از 2022-23 فصل است. اما پس از تعلیق این فصل در مارس 11, NBA تا به حال 60 روز پنجره به فسخ CBA تحت نیروی majeure رویداد ارائه باعث شیوع کروناویروس. فرمت جدید سه برابر آن پنجره ایجاد یک مهلت در پایان ماه سپتامبر.

در این هل دادن مهلت و برگشت هر دو لیگ و اتحادیه بازیکنان در حال دادن خود زمان تعيين مكيدند از coronavirus بیماری همه گیر. کمیسر NBA آدم نقره ای رنگ نامشخص تصویر لیگ امور مالی در پی یک بیماری همه گیر است که تعطیل شده و نه فقط در این فصل بسکتبال, اما بازیکن دسترسی به تیم امکانات و دسترسی به یک دیگر.

"این CBA ساخته شده بود و نه برای تمدید گیر" کمیسر NBA آدم نقره گفت: در تماس با اتحادیه ملی بسکتبال, بازیکنان, انجمن در روز جمعه با توجه به ESPN. "وجود یک مکانیسم در آن است که با این نسخهها کار به درستی قبول کلاه هنگامی که شما رو خیلی قطعیت; هنگامی که ما می خواهم برای رفتن (به) در فصل آینده گفت: "خوب ما درآمد می تواند به $10B و یا آن را می تواند به $6B."

NBA نیز نگران تاثیر از بین بردن طرفداران از بازی خواهد شد که در آینده خود را در امور مالی. اگر طرفداران قادر به حضور در بازی های NBA خط پایین رنج می برند.

"ما کل سیستم در حال حاضر در تنظیم یک کلاه برای فصل آینده است و بر اساس برنامه به طور بالقوه کردن قبل از فصل و پس از آن طرح ریزی کردن قبل از فصل" نقره گفت: NBPA عضویت در جمعه تماس بگیرید. "و ما به دنبال در یک سناریو که در آن به طور بالقوه ما خواهد بود بازی بدون نیاز به طرفداران در سال آینده. ... حدود 40 درصد از درآمد ما تولید شده است از ... فروش بلیط ... سوئیت ... فعالیت هایی که اتفاق می افتد در این عرصه است."

این شبکه به عنوان مثال در ابتدا پیش بینی می شود 4 میلیون دلار به مالیات لوکس پس از امضای هر دو Kyrie Irving, Kevin Durant و DeAndre Jordan به چهار سال تخفیف بیش از تابستان است. بود که با یک درپوش حقوق رقم 115 میلیون دلار.

برخی از تیم های در حال, ترس از یک حقوق و دستمزد کلاه افت بیش از 25 میلیون دلار با توجه به ESPN. چگونه است که تاثیر تیمهای در حال حاضر بیش از زمان کلاه شکل ؟ این چیزی است که لیگ به آدرس قبل از NBA پیش نویس است.

NBA هنوز هم می خواهد برای نجات چه مانده است از آن فصل به طور منظم و UFC بازگشت به عمل و نه فقط یک کارت مبارزه اما سه رویداد جداگانه برنامه ریزی شده برای این هفته به ارمغان می آورد امید است که ورزش می تواند از سر در تمام لیگ های برخی از زمان به زودی.

UFC قرار دادن در یک رویداد بدون طرفداران, اگر چه, و باعث می شود پول با توجه به این pay-per-view طبیعت از آن پخش کنید. NBA به شرح زیر متفاوت مدل درآمد.

چه آن را مانند نگاه به آنها را در یک جهان که در آن طرفداران می توانند حضور نداشت ،

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن