بازیکنان NBA به صورت ناشناس نظرسنجی توسط اتحادیه در شروع مجدد فصل, گزارش می گوید

Coronavirus قرار داده NBA در فصل نگه دارید و در حال حاضر ما در حال رفتن به ببینید که چگونه بسیاری از بازیکنان

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

Coronavirus قرار داده NBA در فصل نگه دارید و در حال حاضر ما در حال رفتن به ببینید که چگونه بسیاری از بازیکنان می خواهم این فصل را از سر گرفت.

ملی بسکتبال بازیکنان ارتباط نمایندگان منطقه ای شروع رای گیری اعضای آن در روز سه شنبه پرسیدن یک سوال بله یا نه در مورد اینکه آیا یا نه آنها می خواستند به راه اندازی مجدد فصل در میان همه گیر با توجه به ESPN. کسانی که NBPA افسران خود را گفت: بازیکنان این نظرسنجی بود ناشناس و محرمانه است.

به عبارت دیگر: نه برادر بزرگ LeBron نمی آیند ضربه زدن در درب خود را.

جیمز البته شده ترین صریح طرفدار از سرگیری NBA فصل و دلیل خوب: او بیشتر به از دست دادن — از جمله بهترین شات خود را در یک چهارم حرفه ای NBA قهرمانی با تیم لیکرز در این فصل است.

"دیدم برخی از گزارش ها در مورد مدیران و عوامل مایل به انصراف از فصل??? که کاملا درست نیست" جیمز توییتی در 30 آوریل. "هیچ کس من می دانم که گفتن هر چیزی شبیه به آن. به عنوان به زودی به عنوان آن را امن ما دوست داریم به پایان فصل ما. من آماده هستم و تیم ما آماده است. هیچ کس باید لغو هر چیزی است."

اما این احساسات ممکن است حلقه درست برای بازیکنان در موقعیت های دیگر.

بازیکنان تیم دور خارج حذفی تصویر ممکن است مردد به سر بازی و قرار دادن خود و عزیزان خود را در معرض خطر ابتلا به کوروناویروس. آنها ممکن است احساس اضطرار به سر فصل به عنوان کسی که مشروع رقابت برای قهرمانی.

کسانی که تنها افکار و در حال حاضر ما در حال رسیدن به نوعی از پاسخ های بتنی. این است که در حال توسعه داستان — که خواهد شد و باز اگر نتایج حاصل از این نظرسنجی در دسترس است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب