100 سال پیش در اسپوکن: بیشتر اعترافات انتظار از مرد دو زنه-قاتل که به کشته شدن 2 محلی زنان - شنبه, 02 مه سال 2020 PST

لس آنجلس وکیل منطقه پیش بینی کرد داستان کامل از "Bluebeard" Huirt این جنایات را "مبهوت کل جهان است." Huirt, هم

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

لس آنجلس وکیل منطقه پیش بینی کرد داستان کامل از "Bluebeard" Huirt این جنایات را "مبهوت کل جهان است."

Huirt, همچنین شناخته شده به عنوان والتر اندرو واتسون در حال حاضر به اعتراف به قتل چهار تن از همسران خود از جمله دو اسپوکن زنان است. D. A. بر این باور بودند که او را کشته بود به عنوان بسیاری از پنج ، "Bluebeard" تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است اعتراف به دیگران, اما نه به حال او آنها را تکذیب کرد.

D. A. برنامه ریزی شده به "کوره" Huirt دوباره به زودی اما وضعیت او هنوز ضعیف پس از او تا به حال سعی کردم به شکاف مچ دست خود را در بازداشت است.

جستجوگران موفق به پیدا کردن بدن از نینا لی Deloney از ابراز پیروزی از اکتشاف, مونتانا با وجود پیروی از یک نقشه کشیده شده توسط "Bluebeard." جستجوگران متهم او را فریب آنها را Huirt گفت که او می تواند آنها را به نقطه "با چشمان بسته" هنگامی که او بهبود یافت.

در واقع, او گفت که او تا به حال بازدید سایت سه بار: هنگامی که به دفن بدن هنگامی که به سوزاندن لباس که او را فراموش کرده به انجام اولین بار و یک بار سعی کنید به پاک کردن همه نشانه هایی از قبر.

مقامات گفتند Huirt همکاری با انگیزه بود وعده تقاضای معامله است که در آن او خواهد بود با توجه حبس ابد به جای اعدام.

جزئیات بیشتر از یکی از چهار قتل پدید آمده است. "Bluebeard" گفت: او در زمان یکی از همسران خود را در یک قایق پارویی در دریاچه واشنگتن در نزدیکی سیاتل. سپس او را فشرد او را تحت فشار قرار دادند و او را در دریا. او ادعا کرد به یاد داشته باشید نام خود را – که تنها او ازدواج او در تاکوما.

مقامات مشکوک است که این بئاتریس Andrewartha Rossland, British Columbia. او از بین رفته بود بدون هیچ نشانی پس از او به ازدواج او در تاکوما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب