امروز ما می گویند بیشتر: پلنگ مارس به کلانتر,

این Jacksonville Jaguars اعتراض علیه نابرابری و خشونت پلیس در جمعه راهپیمایی خود را از ورزشگاه به مراحل کلانتر

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

این Jacksonville Jaguars اعتراض علیه نابرابری و خشونت پلیس در جمعه راهپیمایی خود را از ورزشگاه به مراحل کلانتر.

"امروز ما می گویند نه بیشتر" گیرنده گسترده کریس کانلی گفت. "امروز ما می بینیم یک ملت است که نمی تواند در انتظار تغییر یک شهرستان است که نمی خواهد بنشیند و یا آرام باشد."

ماه مارس شامل جاشوا Dobbs, Brandon Linder و جاش Lambo از پلنگ همراه با اعضای خانواده. مربی داگ Marrone مدیر کل دیو کالدول و دستیار مربی تری Robiskie نیز راه می رفت در چه تیمی به نام تلاش برای "بالا بردن سطح آگاهی نژادی و بی عدالتی در برابر جامعه" با بسیاری از پوشیدن سیاه و سفید "زندگی ماده" تی شرت.

Jaguars خود را آغاز مارس در 9:04 صبح به وقت محلی به معنی محلی 904 کد منطقه.

اعتراض آمد و دو روز پس از صاحب Shad خان صحبت می کرد در برابر نژادپرستی در نامه ای در تیم سایت. او وعده داده شده و سپس حق رای دادن را به سوی یک "پاسخ به موقع." سابق پلنگ گیرنده ارنست Wilford در حال حاضر یک افسر در بخش پیوست آنها در مراحل در کلانتر ،

کانلی در صحبت جکسون کلانتر ، او گفت که او گریه وقتی که او را دیدم تصویری از تیراندازی مرگ Ahmaud Arbery یک مرد سیاه و سفید بود که آهسته دویدن زمانی که کشته Feb. 23 در گرجستان است.

Marrone گفت: این پلنگ در حال کار بر روی اقدامات آنها باور دارند که می توانید تفاوت را. او همچنین به چالش سفید جامعه به گام پشت گوش دادن و یاد بگیرند.

"اجازه دهید اشتباهات مشابه ساخته ایم" Marrone گفت. "ما نیاز به ایستادگی در کنار هم سفید و سیاه و سفید به این جنبش کار می کنند."

با NFL اجازه می دهد تنها مربیان برای بازگشت به دفاتر جمعه و بازیکنان هنوز کار از راه دور به دلیل همه گیر چند پلنگ نمی تواند شرکت در ماه مارس است.

تیم نوشته شده ویدئوها از تعداد انگشت شماری از بازیکنان از جمله کارفرمایی گاردنر Minshew, linebacker جو Schobert و دفاعی پایان هارون لینچ. Schobert تشویق مردم به ثبت نام برای رای دادن.

Jaguars' اعتراض جدیدترین مربوط به ورزشکاران حرفه ای پس از قتل جورج فلوید در مینیاپولیس.

دو بار NBA MVP Stephen Curry راهپیمایی در اعتراض روز شنبه همراه با همسر و چهار تیمی از رزمندگان طلایی امور خارجه از جمله کلی تامپسون. Shaq تامپسون و چهار دیگر Carolina Panthers راه می رفت در یک راهپیمایی اعتراض دوشنبه در شارلوت با تامپسون کمک شود.

در روز پنج شنبه شب بیش از یک دوجین ستاره NFL متحد پرشور تصویری پیام به لیگ در مورد نژادی و نابرابری. 70-دوم ویدئوی منتشر شده بر روی سیستم عامل های اجتماعی شامل سوپر باول MVP پاتریک Mahomes, Saquon Barkley, Michael Thomas, Odell بکهام جونیور Deshaun واتسون حزقیال الیوت و DeAndre هاپکینز در میان دیگران.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در روز شنبه چندین Denver Broncos و مربیان طرح به مارس به کلرادو, کنگره, سایت, روزانه, تظاهرات. ایمنی کریم جکسون سازمان جمع آوری و پس از گفت و جمعه که بازیکنان نیاز به انجام بیش از جیر و بحث از آنجا که همه آنها را ببینید چه خبر است.

"من فکر می کنم آن را بزرگ برای ما به شنیده می شود" جکسون گفت: روز شنبه در یک تماس تصویری "و آن را بزرگ برای ما در جامعه بنابراین هر کس می توانید ببینید ما می دانیم که ما پشت سر آنها ایستاده."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن