می شود مسافران در تایوان زندگی کردن آرزوی پرواز دوباره - سه شنبه, 07 Jul 2020 PST

تایپه, تایوان – مانند تقریبا در هر منطقه تایوان بوده و ضربه های سخت و محدودیت در مسافرت های بین المللی اعمال ش

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

تایپه, تایوان – مانند تقریبا در هر منطقه تایوان بوده و ضربه های سخت و محدودیت در مسافرت های بین المللی اعمال شده به دلیل coronavirus. برخی از ساکنان راحتی پیدا کرده اند در شبانه روزی یک پرواز که نیست فقط به دوباره برخی از خاطرات و برنامه ریزی برای روز زمانی که آنها می توانند پرواز دوباره.

فانتزی پرواز برگزار شد, تایوان مدنی اداره حمل و نقل هوایی به منظور بالا بردن آگاهی از coronavirus پیشگیری و کنترل روش به دنبال در هنگام عبور از طریق آداب و رسوم و سوار شدن به هواپیما تایپه فرودگاه بین المللی.

شرکت کنندگان برنده خوش شانس قرعه کشی برگزار شد آنلاین با هر یک اجازه را به مهمان قرار دادن تعداد که سوار در 66. به عنوان عادی پرواز آنها تا به حال برای بررسی در به دست آوردن شبانه روزی می گذرد و از طریق مهاجرت و روش های امنیتی قبل از مجاز در هواپیما.

"افرادی که می خواهند به پرواز در خارج از کشور به مدت طولانی رنج می برند گفت:" وانگ چی-چینگ معاون مدیر فرودگاه.

این رویداد و تبلیغات تولید کمک خواهد کرد که مسافران آینده بهتر آماده برای زمانی که پروازهای بین المللی رزومه در صورت جدی وانگ گفت.

آنلاین قرعه کشی به دست آورد از 10 ، 000 مدخل است. پس از گرفتن کرسی های خود را مسافران – همه با پوشیدن ماسک – بودند در خدمت مواد غذایی و نوشیدنی که برای شرکت در یک مسابقه پاپ بودند و به یک درمان موفق باشید سلام از موتورهای آتش که اسپری آب. پس از آنها خارج شد و بدون این هواپیما پس از سمت چپ زمین به مسافران داده شد تظاهرات در مورد امنیت توسط مقامات گمرکی همراه با یک معتاد به انفیه سگ.

خوش شانس قرعه کشی برنده جویس Nieh و دوست جسیکا لیو, هر دو, بازی موبایل, طراحان گرافیک زمان, selfies به مناسبت.

"در نهایت ما در یک هواپیما ... تظاهر است که ما در حال پرواز در خارج از کشور" Nieh گفت.

"من تا به حال به لغو تمام مسافرت های بین المللی قصد دارد," او گفت:. "ما خوش شانس را به نفع خود این فرصت را به شرکت."

تایوان تا حد زیادی موجود گسترش coronavirus اما اجتماعی فاصله و محدودیت های مسافرتی در محل باقی می ماند. دولت گزارش 449 مورد تأیید و هفت مرگ و میر.

بیشتر چنین فانتزی پروازهای برنامه ریزی شده برای چند روز آینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن