Man United مبارزات گذشته نوریچ سیتی برای رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی

ولورهمپتون واندررز ماند البته برای فصل آینده لیگ برتر مقابل استون ویلا 1-0 در حالی که منچستر یونایتد خراشیده گ

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

ولورهمپتون واندررز ماند البته برای فصل آینده لیگ برتر مقابل استون ویلا 1-0 در حالی که منچستر یونایتد خراشیده گذشته 10-مرد نوریچ 2-1 در وقت اضافی برای رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی در روز شنبه.

دروازه بان نورویچ Tim Krul ساخته شده پنج صرفه جویی پس از مدافع Timm Klose را ارسال کردن در 89 دقیقه است. اما با سه دقیقه وقت اضافی ایالات مرکز نیم هری مگوایر تضعیف توپ خانه پس از یک گوشه به نهایت نوریچ را مقاومت در برابر.

زودتر هافبک لیندر Dendoncker در نیمه دوم هدف کمک کرد تا پنجم قرار داده شده گرگ حرکت سه امتیاز بالاتر از ایران و دو پشت سر چلسی در چهارمین نقطه در لیگ برتر است. چلسی و یونایتد یک بازی در دست گرگ در حالی که 19-قرار داده ویلا ماند جدی سقوط مشکل است.

ایالات مربی Ole Gunnar Solskjær چپ چند بازیکن کلیدی برای سفر و کنار او ضعیف بود تا 51 هنگامی که مهاجم Odion Ighalo واکنش خوبی به تلنگر در بالا با توپ خود را بوت.

تاد Cantwell شد نوریچ را بزرگترین تهدید و تساوی در 75 با یک شوت از خارج محوطه جریمه که فراموش دروازه بان سرجیو رومرو و منحرف را به گوشه پایین.

Klose را ارسال کردن برای کشیدن Ighalo با دور کمر فقط در خارج از جعبه دست ایالات ابتکار اما الهام Krul نگه داشته نورویچ در آن تا مگوایر آب پز برنده است.

ایران برنده رقابت 12 بار — در یکی از آرسنال رکورد و آخرین برنده آن در سال 2016.

نورویچ باعث مشکلات در نیمه اول و Lukas Rupp تا به حال یک شات مسدود زیر کار خوب پایین سمت چپ از Cantwell.

ایالات زده هنگامی که سمت چپ بازگشت لوک شاو عبور فراموش onrushing هافبک خوان ماتا اما Ighalo نشان داد غلظت خوب و تعادل خود را انتخاب کنید نقطه.

در لیگ Dendoncker, حفر, صفحه اصلی, در 62 به کلاه یک جریان تیم حرکت می کند. مربی نونو اسپیریتو سانتو گرگ باید 11 کلین شیت در لیگ برتر و میزبان متناقض آرسنال شنبه است.

"از آن زمان به بهبود و آماده سازی به دلیل هفته آینده ما سه بازی در یک هفته," او گفت:. "ما باید درک کنند که آن را سخت برای بازیکنان است."

در روز یکشنبه جام حذفی یک چهارم آن است که: شفیلد یونایتد مقابل آرسنال; لستر مقابل هشت بار برنده چلسی و نیوکاسل مقابل دفاع از قهرمان منچستر سیتی.

همچنین واتفورد میزبان ساوتهمپتون در لیگ برتر است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن