یک زن و شوهر از رپتورز چیزهایی که ما نیاز به یادگیری این هفته به عنوان راه اندازی مجدد برنامه ادامه

چند چیز است که بزرگ نیست اما آنها این کار انجام می شود و آنها را در اینجا انجام می شود پاک من و ذهن به هم ریخت

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

چند چیز است که بزرگ نیست اما آنها این کار انجام می شود و آنها را در اینجا انجام می شود پاک من و ذهن به هم ریخته کمی که همیشه چیز خوبی است.

-

آنچه ما را از ما یاد بگیرند که در این هفته است که ما فقط می توانیم امیدوار است که به عنوان خسته کننده و عاطفی به عنوان آخرین زن و شوهر ؟

اگر شما نگران در مورد رپتورز من فکر می کنم دو چیز وجود دارد ما نیاز به پیدا کردن که رسما ارائه خواهد شد کمی وضوح بیشتر به این مسیر بازگشت به از سرگیری فصل اواخر هفته آینده پس از آن coronavirus شکستن.

اولین و مهم است و امیدوارم آنها پیدا کردن که این باشگاه ممکن است بازی در هشت اصطلاح "بذر بازی" است که منجر به پلی آف.

یکی از نشانه ای بود که NBA فقط می خواهد انتخاب کنید تا بعد از هشت بازی در فصل معلق که در برابر دیگر اورلاندو محدود به تیم. که کار نمی کند. می خواهم وجود دارد هنوز هم یک تعداد انگشت شماری از تیم های که نمی شود قادر به رسیدن به هشت در است که روند بنابراین برخی از افزایش سرعت و نوآوری لازم است.

چه خواهد شد که ناشناخته باقی مانده و من مطمئن هستم که هر کس می خواهد شفافیت هر چه زودتر به جای بعد.

این مهم است برای رپتورز برای یک زن و شوهر از دلایل:

1) بدیهی است که آنها می خواهم به می دانم که آنها در حال رفتن به بازی به طوری که آنها می تواند حداقل begin شدید تر آماده سازی سراغ عاقلانه و برخی از تعریف به آینده خود را. اما این نیز مهم است برای به دست آوردن یک نگاه کامل کنفرانس شرق برنامه به طوری که آنها می توانید ببینید مسیر حذفی بذر برای تیم های دیگر. من به طور کامل انتظار می رود تورنتو به پایان دوم به طور کلی در این کنفرانس — سرب در بوستون بیش از حد بزرگ است کسری پشت میلواکی بیش از حد برای غلبه بر — اما چه اتفاقی می افتد بین بروکلین اورلاندو و به میزان کمتر واشنگتن در پایین این کنفرانس جدول رده بندی جالب تر است. این یک مسابقه واقعی با مفهوم واقعی برای تورنتو و گرفتن برخی از تعریفی که پخش خواهد شد که حداقل به مردم چیزی واقعی به بحث در مورد.

دوم این است که کمی بیشتر شخصی — و آن چه باقی می ماند, همه چیز در مورد من به میزان زیادی — و این که ما نیاز به برخی از ایده های که در آن آنها خواهد شد در واقع آماده شدن برای فصل که در حال آمدن است.

من باقی می ماند بسیار مشکوک است که آنها هر چیزی را به عنوان یک گروه در تورنتو است. من فکر می کنم مرز موضوع مربوط به قرنطينه برای مردم از ورود به کانادا نیازی به رفتن به دور, من فکر نمی کنم آنها باید جرات بخواهید به صورت ویژه تقدیر و چقدر ناخوشایند آن را به یک موضوع است. نه تنها برای ما که می خواهند به وقایع آن, اما آنها آن را یکی دیگر درد را در لب به لب در ماه پر از لحظه هایی است که من شرط می بندم بسیاری از آنها نه قرار نیست تا با.

شاید یک راه وجود دارد در اطراف آن, اما من فقط آن را نمی بینیم در حال حاضر.

-

من گلف می آید و در یک مد واقعی در این هفته — با هر بازدید و giggles نمایشگاه شامل غیر گلف بازان حرفه ای اما با واقعی مشروع مسابقات استعماری.

از آن خواهد شد بدون طرفداران و من گمان می برند که از تمام ورزش ما دیده ایم بازی بدون تماشاگران زندگی — من دیده ام بیت از فوتبال و بیس بال و یک بیت از مسابقات اتومبیل رانی در حالی که کاملا نادیده گرفتن مبارزه در قفس — گلف را احساس ترین "عادی" و بدون مخاطبان بزرگ.

طرفداران ندارد و تقریبا تاثیر بر بازی در یک تورنمنت گلف به عنوان آنها را در بسیاری از ورزش های دیگر فکر نمی کنم و من شرط می بندم این هفته مسابقات را احساس می کند به مراتب بیشتر "طبیعی" تر از بازی های دیگر در سایر رشته های ورزشی انجام دهید.

-

بوده است وجود دارد بسیاری از فیلم ها و بیانیه های شناور در خارج وجود دارد در جهان این 10 روز گذشته و یا پس و فوق العاده است.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

آنها بوده ام تحریک آمیز و شخصی و لمس کردن و من مطمئن هستم که آنها ساخته شده ایم بسیاری از ما فکر می کنم و عمل می کنند.

دیدم این یکی در جادویی توییتر ماشین در شب شنبه من فکر می کنم آن بود و آن را فقط در ادامه جامد نقش رهبری رپتورز و Maple Leaf Sports گرفته اند به مطمئن شوید که ما می دانیم که نیاز به تمبر از نژادپرستی و صحبت می کنند به خشونت پلیس به عنوان اغلب و به عنوان قاطعانه به عنوان صریحتر به عنوان ما می توانیم.

چالش در حال حاضر البته به نوبه خود این کلمات به اقدامات و من امیدوارم که در این زمان اتفاق می افتد که به یک درجه بیشتر از آن است.

تراژدی مانند قتل جورج فلوید هستند متاسفانه جدید نیست و بیش از حد بسیاری از بار ما در گذشته بوده است وحشت زده و منزجر چیزی است که اتفاق افتاده است و پس از آن مصمم است که ما تغییر خواهد کرد.

ما نمی.

ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که این در واقع نقطه اوج برای درست عمل و نه فقط خدمات لب. ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که تغییر واقعی می آید.

من فکر می کنم من فکر می کنم ما دیده می شود به اندازه کافی واقعی شور و احساسات واقعی واقعی تمایل به بهبود دنیای ما این است که این تظاهرات و اعلامیه محو نخواهد شد و دور تا دفعه بعد.

اجازه دهید که اتفاق می افتد ،

-

مرد, بسیاری از را مطمئن کردم تایپ کردن خود را در کامل کار حالت برای پر کردن تا دیروز آخر هفته مکاتبه با برخی از طولانی پرسش ها و نظرات.

اگر شما احساس خیلی تمایل نیز ممکن است شروع کنید در این هفته پس از کلیک بر روی askdoug@thestar.ca و نوع دور. به نظر می رسد برخی از شما به آن استفاده می شود.

تاریخ گفتگو

س:

به اشتراک گذاری افکار خود را در رپتورز

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب