در باغ: کار شما در این هفته – بررسی باغبانی را نشان می دهد - Sun, 07 Jun 2020 PST

شوهر من بیل و من واقعا لذت بردن از تماشای انگلیسی باغبانی برنامه "باغبان' جهان است." در انگلستان آن را پخش هر

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

شوهر من بیل و من واقعا لذت بردن از تماشای انگلیسی باغبانی برنامه "باغبان' جهان است." در انگلستان آن را پخش هر شب جمعه در ساعات پر بیننده و پخش برنامه هستند یک ساعت طولانی برای بسیاری از باغ های نجومی. چرا ما نمی توانیم آمریکایی ها ما باغبانی رفع شبیه به آن ؟

از آنجا که من می دانم که شما در حال تعجب که شما را به عضویت در Britbox به نمایش "باغبان " جهان" در آمریکا ما همچنین می توانید به تماشای انگلیسی, رمز و راز و برنامه های دیگر که اصلا هوا در اینجا, بنابراین من فکر می کنم آن را به ارزش هر پنی.

مونتی همین است که میزبان "باغبان' جهان است." او مهربان افرادی که پرشور در مورد باغبانی است. برنامه فیلم برداری در Longmeadow خود را 2 هکتار باغ در Herefordshire. من همیشه می خواستم به باغ من یک نام اما تا کنون همه من می آمد با گریه ی این دختربچه سنبه. من باز به پیشنهادات اما من پرت شدن.

مونتی ایجاد کرده است فردی باغ "اتاق" مانند جواهر باغ نوشتن باغ کلبه باغ و باغ سبزی. هر هفته او با این نسخهها کار در مناطق مختلف آنها را در حالی که به اشتراک گذاری نکات برجسته خیره کننده گیاهان و.... این برنامه همچنین ویژگی های پروفیل باغبان در سراسر انگلستان و بازدید از باغ های شگفت انگیز است که من بوده ام به اضافه کردن به لیست سطل.

آنچه من دوست دارم بیشتر در مورد "باغبان جهان" در حال تماشای مونتی و شرکت خود میزبان گرفتن دست خود را کثیف, به ما نشان میدهد چگونه به رشد یک طیف گسترده ای از گیاهان و آموزش بینندگان مهارت های جدید. در این بیماری همه گیر کوروناویروس جدید برنامه را ادامه دادند هوایی هر هفته با وجود چالش های تولید آنها را در حالی که همچنین تمرین های اجتماعی فاصله. در هر قسمت آنها تمرکز بر آموزش چه جدید باغبان نیاز به دانستن به منظور موفقیت رشد مواد غذایی خود را. که عالی است.

در پایان هر قسمت مونتی برخوردار دادن بینندگان یک لیست از "شغل برای آخر هفته." در حالی که لایحه را دوست دارد به وانمود کردن خشم در حال گفت چه دوست دارم ببینم چه انگلیسی, باغبان به زودی و مقایسه آن با آنچه که ما Inland Northwest باغبان نیاز به مراقبت از در باغ ما. ما باید بیشتر در شایع تر از شما ممکن است فکر می کنم.

که در اینجا شغل خود را برای آخر هفته. من می دانم که من یک یا دو روز دیر شده اما من شانس بزرگ.

اگر شما رشد گل نرگس لامپ در داخل خانه در طول زمستان آنها را به حرکت در خارج از منزل برای تابستان. ما قرار داده و ما در گلدان بر روی عرشه در فیلتر نور و آب آنها را هر هفته و ما گاهی اوقات به آنها کود مایع.

آن را امن برای گیاه دانه ریحان در خارج از منزل. شناخته شده بودن شیک مورد درجه حرارت سرد این گیاه است که به خوبی به ارزش در حال رشد هر زمان پس از ژوئن 1.

نگه داشتن چشم خود را باز برای توسعه حشرات مشکلات. آن را به شما نقطه چیزی را هم به شناسایی اشکال بنابراین شما می دانم که اگر هر گونه اقدام مورد نیاز است. من شاهد بوده ام بسیاری از حشرات مفید به تازگی, و من می دانم که ماموریت آنها این است که برای کمک به کنترل بچه ها بد است. لطفا اجتناب از استفاده از آفت کش ها. وجود دارد مقدار زیادی از ساده ارگانیک, روش برای مقابله با هر گونه مشکلاتی که بوجود می آیند.

آیا شما احساس حسادت از دوستان خود را و همسایگان گل, لامپ های این بهار ؟ باور کنید یا نه پاییز لامپ کاتالوگ در حال حاضر پس از انجام کمی خواب و برنامه ریزی در حالی که هنوز هم وجود دارد یک انتخاب خوب در دسترس است.

کنار بلوک های کمی از زمان برای وجین. بیشتر به شما نگه دارید تا با آنها در حال حاضر سریعتر شما جلوتر از آنها.

فراموش نکنید که برای گرفتن یک استراحت برای چای و بیسکویت.

خدا حافظ.

تماس با سوزان Mulvihill در susan@susansinthegarden.com. سازمان دیده بان این هفته "هر کس می تواند به رشد یک باغ" تصویری در youtube.com/c/susansinthegarden.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب