شیطان Creek منطقه تفریحی lures هاردی فورت پک مخزن مسافران - Sun, 12 Jul 2020 PST

Mapmakers بازیگران طلسم شیطانی بیش از بخشهایی از بدلندز جنوب غربی قلعه پک مخزن. این کشور چشم انداز ناهموار بای

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

Mapmakers بازیگران طلسم شیطانی بیش از بخشهایی از بدلندز جنوب غربی قلعه پک مخزن. این کشور چشم انداز ناهموار باید مصرانه خواست تا جهنمی تصاویر. انگار شبح Coulee, Deadman Coulee و شیطان Creek, به نام چند.

در 1940s به عنوان bottomlands از میسوری رودخانه سرازیر شدند پس از اتمام فورت پک سد, U. s. Army Corps of Engineers تصمیم به ایجاد مناطق تفریحی اطراف جدید دریاچه به سمت جنوب و انتخاب شیطان نهر همراه با جهنم نهر و راک کریک به عنوان سایت.

جهنم نهر و راک کریک در حال حاضر اسکله و کمپینگ است که می تواند شامل برق کنسول. شیطان نهر اگر چه باقی می ماند تا حد زیادی توسعه نیافته به جز چند میز پیک نیک یک پناهگاه آتش حلقه یک رمپ قایق و outhouse.

کار جاده

فقدان خدمات با توجه به شیطان کریک در مکان از راه دور. منطقه تفریحی نشسته در پایین شیب انحنا, باریک, جاده خاکی, سطح است که می تواند تبدیل به یک گریس مانند سازگاری با کمی باران یا برف.

ماهیگیران تفننی از آیداهو یافت این در ماه مارس زمانی که آنها بازدید شیطان نهر به یخ ماهی. نیمی از 12 دقیقه ارسال شده آنلاین توسط یکی از ماهیگیران تفننی اختصاص داده شده است به تلاش های خود را به بیرون از این منطقه در جاده ای که تبدیل به ماده چسبنده و لزج.

"در آن بود به طور معجزه آسایی وحشتناک" یکی از ماهیگیران تفننی گفت: پس از رسیدن خشک زمین است.

دیگران به توافق برسند. جاده ها و چالش برانگیز است.

"که تپه ادامه خواهد داد به یک مشکل" گفت: Darin McMurry عملیات مدیر پروژه برای سپاه مهندسین در فورت پک آژانس مسئول حفظ مسیر.

خدمه اش در حال کار بر روی برنامه ای برای اضافه کردن پلچک و افزایش جاده تخت در پایین تپه که در آن طیف گسترده ای خندقها تبدیل به باتلاق با کمی آب. اما هیچ چیز می تواند انجام شود در مورد شیب جاده.

"برای اکثر جاده رفتن نیست که دیدنی و جذاب گفت:" هیت Headley, شیلات زیست شناس برای مونتانا ماهی و حیات وحش پارک. "نگه می دارد که برخی از افراد دور و من آنها را سرزنش نیست کمی."

وجود 700 مایل از جاده در Charles M. راسل ملی پناهگاه حیات وحش اطراف قلعه پک مخزن که اکثر آنها unimproved دو آهنگ مسیر اشاره کرد پل Santavy های CMR را رهبر پروژه.

پیر دنباله

مردم محلی به یاد داشته باشید این جاده به شیطان نهر همیشه وجود دارد – احتمالا خراشیده به رس عضوي توسط homesteaders.

در سال 1902 فقط در سراسر رودخانه از شیطان نهر جامعه Leedy تاسیس شد Schuyler Leedy. ده سال قبل از او تا به حال حل و فصل نزدیک دهان Fourchette کریک که در آن یک woodhawk اردوگاه شده بود واقع شده است. که در آن برش چوب خرد شده و به فروش می رسد هیزم به steamboats پیمودن Missouri River. او تاسیس یک پست تجاری قبل از دام داری و تاسیس اداره پست در Leedy.

در اطراف این زمان Leedy تاسیس شد, نلسون Gallinger گزارش مستقر در نزدیکی شیطان کریک پس از ساخت یک کشتی بخار و کروز downriver به دنبال یک نقطه به حیاط. یک دامپزشک آهنگر و اسب خریدار برای رئیس جمهور تئودور روزولت در داکوتای شمالی Gallinger در سال 1936 درگذشت به طوری که او نمی باید برای دیدن زندگی خود را به آب گرفتگی.

"شهر قدیمی از Leedy از ازدواج به عنوان آخرین ساختمان منتقل شده است" می خواند 1944 تیتر از آبشار بزرگ تریبون. "Leedy که در آن longhorns یک بار به نظر می رسد بسیار نفس و cowpokes جمع آوری شده در حال حاضر در پایین یکی از ترین مرد ماموت تلاش – قلعه پک مخزن سد" خواندن یک داستان در مونتانا استاندارد است.

زمان به سرعت در حال تغییر و در سال 1947 تریبون اعلام شد فورت پک مخزن بود " 'دریای داخلی' تغییر شمال شرقی مونتانا است."

"برای اضافه کردن به سودمندی و ارزش این دریای داخلی, ارتش, مهندسین, نقشه برداری, تفریحی, طرح تغییر خواهد کرد که این منطقه یکی از به ندرت بازدید حتی با Montanans به منطقه ای که به نظر می رسد مقصد برای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین ورزشکاران meccas در غرب است."

که هوا ثابت کرده درست است. قلعه پک مخزن است و در حال حاضر به رسمیت شناخته شده به عنوان بالا به انواع مختلف اردک ماهی پایک و smallmouth باس ماهیگیری در دولت است. شیطان نهر اگر چه کمتر بازدید از بیشتر به راحتی در دسترس لکه های روی مخزن, است", محبوب, محبوب ماهیگیری یخ منطقه برای مردم محلی و خارج از staters," McMurry گفت.

شیلات

شیطان نهر بخشی از 189-مایل طولانی فورت پک مخزن یک منطقه انتقال از کم عمق آب کدر به شفاف تر و عمیق تر دریاچه و از بیشتر رودخانه مانند شیلات به یک مخزن با توجه به Headley the FWP شیلات زیست شناس. در نتیجه وجود انواع گونه ها در این آبها از جمله آب شیرین, درام, گربه ماهی "یک تن از goldeye," shorthead redhorse زرد گرفتن زمرد shiners, سیاه و سفید, crappie, paddlefish و sauger. این است که در علاوه بر این به شمال ماهی انواع مختلف اردک ماهی و smallmouth باس trifecta فورت پک محبوب ترین gamefish.

"که نکته جالب در مورد که در انتهای فوقانی مخزن" Headley گفت. "هنگامی که شما نمونه شما هرگز می دانم آنچه شما در حال رفتن به در آورد."

FWP دیگر سهام انواع مختلف اردک ماهی در آن بخش از مخزن به این دلیل که آژانس دیدن خوب طبیعی تولید مثل.

"ما نمی خواهیم به فیلم ماهی در بالای ماهی" Headley گفت.

منطقه است خانه را به دولت رکورد های آب شیرین, درام, یک 21.59-کوبنده کشیده از نزدیک شبح Coulee در سال 2003 توسط مت Washut.

"بچه های ما بزرگ شده ماهیگیری" در شیطان کریک گفت: Brusett ساکن کتی Pierson. "شوهر من واقعا دوست دارد انواع مختلف اردک ماهی. من دوست دارم پایک چون من لذت بردن از بیرون کشیدن ماهی بزرگ است."

امکانات

در حالی که شیطان Creek منطقه تفریحی فاقد امکانات رفاهی در نزدیکی ساکنان مشتاق برای پر کردن شکاف. پيرسون و آیک ساخته شده است یک کابین در امتداد جاده ای که شده است در دسترس برای اجاره از پاییز گذشته. تنها 16-فوت مربع شیطان نهر ماجراهای کابین دارای دو اتاق خواب و یک آشپزخانه و غذاخوری در حدود 13 کیلومتر از شیطان نهر. آیک پيرسون تروفی انواع مختلف اردک ماهی است که بر روی دیوار نصب شده به ماهیگیران تفننی به ماهیگیری.

مهمانان یک راه طولانی از تمدن – آن 200 مایل از Billings, 50 است که جاده خاکی – بنابراین وجود آب در حال اجرا. برق می تواند عرضه شده توسط یک ژنراتور. پروپان اجرا می شود اجاق گاز و تاپیک تشخیص حرکت نور در outhouse. پنج گالن آب عرضه شده است.

"این یک بازی سرگرم کننده منطقه" Pierson گفت: در آن بازدید کنندگان همچنین می توانید پیاده روی سوار اسب یا شکار گوزن گوزن یا بوقلمون.

بارهای از زمین های عمومی در اطراف مخزن و کابین سایت. نیز وجود دارد که در نزدیکی سرزمین های خصوصی ثبت نام در این ایالت بلوک مدیریت برنامه است که ارائه شکارچی دسترسی به زمین های خصوصی.

"ترافیک برداشت تا کمی" Pierson گفت. "از آن استفاده می شود فقط به مردم محلی است."

کسانی که مردم محلی شامل همسایگان لیزا Phipps و پسرش لوقا. لیزا شروع کارامل نوار نانوایی در خانه اش در تابستان گذشته و لوقا فروش هیزم و minnows به بازدید کنندگان است.

"من دوست دارم به پخت و می خواستم برای انجام کاری در خود من از خانه" لیزا گفت.

کسب و کار است بعد از او نام معروف مادر کارامل رفتار میکند. او ارائه می دهد برای پخت به منظور. مشتریان می توانید انتخاب کنید تا یک تازه پخته شده توت فرنگی-پای ریواس یا او را تحویل به فیپس " اجاره کابین.

"من پخت هر آنچه که مردم می خواهند" او گفت: "فقط تماس بگیرید جلوتر است.

بدلندز

چنین تسلی به نظر می رسد خارج از محل در این منطقه از راه دور از مونتانا است که با برچسب جهنمی به نام. این منطقه ممکن است دشمن به homesteaders در طول خشکسالی سال 1930 اما در حال حاضر تپه های سرسبز با گلهای وحشی و ضخیم با چمن سبز.

شیب دامنه کوه اگر چه بدبختی به موتوری مسافران هنگامی که مرطوب هستند اب و هوای به شکل شایع تر به یک کشور پریان از جهنم.

روشن و سفید رخنمون Virgelle ماسه سنگ هستند شگفت انگیز ترین ویژگی های. صخره های سفید بخش فوقانی رودخانه میسوری معافیت بنای یادبود ملی – در حدود 150 کیلومتر بالادست – است-به دلیل همان رخنمون.

اکسپلورر Meriwether لوئیس در ماه مه 1805, معترضان در نزدیکی صخره و گفت: آنها تا به حال "یک عاشقانه ترین ظاهر است." ماسه سنگ که از رسوبات باستانی دریای داخلی که تحت پوشش مونتانا حدود 70 میلیون سال پیش است. شن و ماسه زمین شناسان می گویند به احتمال زیاد انباشته شده در طول سواحل قبل از فشرده شدن به کلیسای جامع-مانند صخره بازدید کنندگان در حال حاضر ببینید.

این یک چشم انداز از تضاد: اگر چه فریبنده به چالش کشیدن برای اکتشاف های سخت در عین حال زیبا و فریبنده اما بی رحم وقتی که باران می افتد و شما می خواهید به درایو را که طولانی جاده خاکی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن