شیوع کروناویروس در آیداهو meatpacker sickens ده ها تن - سه شنبه, 26 مارس سال 2020 PST

ده ها تن از کارکنان در عین حال یکی دیگر از آیداهو بسته بندی گوشت می آمد تسهیلات باید آزمایش مثبت برای COVID-19

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

ده ها تن از کارکنان در عین حال یکی دیگر از آیداهو بسته بندی گوشت می آمد تسهیلات باید آزمایش مثبت برای COVID-19. این آخرین در یک رشته از گوشت و مواد غذایی تجهیزات پردازش به تجربه زیادی coronavirus شیوع بیماری بیشتر در نقاط روستایی کشور است.

حداقل 44 کارگران در Ida-گوشت زیادی کشتارگاه و بسته بندی گوشت می آمد تسهیلات در Burley, آزمایش مثبت برای coronavirus که از روز شنبه با توجه به جنوب مرکزی بهداشت عمومی منطقه است.

هیچ یک از کسانی که کارکنان بستری شده اند و شده اند وجود دارد هیچ تلفات مربوط به شیوع این بیماری در تاسیسات.

ایدا-گوشت گاو تعطیل است تا ژوئن 1 به دلیل "کمبود نیروی انسانی" گفت: سلامت منطقه سخنگوی ایوان هامفری. یک نماینده از جنوب مرکزی بهداشت عمومی منطقه بازدید تسهیلات مارس 20 در طول تست به ارائه coronavirus آموزش و پرورش به ایدا-گوشت گاو کارکنان.

یک سخنگوی وزارت کار ایالات متحده تایید این سازمان دریافت کرده و به کار گرفته شکایت در مورد COVID مربوط به نگرانی در Ida-گوشت گاو تسهیلات در Burley اما ارائه هر گونه اطلاعات بیشتر.

چندین تلاش برای رسیدن به ایدا-گوشت گاو برای اظهار نظر در روز جمعه و شنبه نمی شد جواب داد. این شرکت معمولا فرآیندهای 200 گاو در روز, با توجه به مارس 15 مقاله در بار اخبار.

در داستان مدیر عملیات لایحه Gilger گفت: فردا-اخبار آن بوده است "کسب و کار به طور معمول" در تاسیسات.

وزارت کشاورزی ایالات متحده به طور خلاصه به حالت تعلیق در کشتارگاه در ژوئن 2019 پس از سه botched ذبح در پنج ماه است.

دیگر تجهیزات پردازش مواد غذایی و بسته بندی گوشت می آمد گیاهان در آیداهو را به طور خلاصه بسته در پاسخ به کروناویروس شیوع بیماری در میان کارکنان در هفته های اخیر.

ده ها تن از کارگران در مراسم چیزهای مواد غذایی در جروم و غذاهای سرخ امکانات در وایزر ایالت انتاریو آزمایش مثبت برای COVID-19 در ماه مارس.

بیش از 20 کارگر در CS گوشت گاو هکرها در Kuna آزمایش مثبت بین آوریل و اوایل ماه مه اگر چه بیشتر به حال آزمایش مثبت از مارس 22.

Coronavirus موارد در سحر و جادو دره منطقه مشخصی در هفته گذشته است.

روز سه شنبه بعد از ظهر جنوب مرکزی بهداشت عمومی منطقه اعلام کرد Cassia شهرستان — جایی که ایدا-گوشت گاو استوار است — پنجم از آن هشت شهرستان به تایید جامعه گسترش یافته است.

این به این معنی منطقه تایید کرده است حداقل یک مورد از رمان coronavirus با خارج از کشور سفر و بدون شناسایی تماس با فرد دیگری با تایید COVID-19.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن