Fauci می گوید قانونگذاران او 'با احتیاط خوش بینانه' به صورت COVID-19 واکسن تا پایان سال - سه شنبه, 23 Jun 2020 PST

واشنگتن – Dr. Anthony Fauci گفت: نمایندگان مجلس در کاپیتول هیل شنبه که او "محتاطانه خوشبین" است که یک COVID-19

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

واشنگتن – Dr. Anthony Fauci گفت: نمایندگان مجلس در کاپیتول هیل شنبه که او "محتاطانه خوشبین" است که یک COVID-19 واکسن در دسترس خواهد بود در اواخر سال 2020 یا اوایل 2021 اما هشدار داد "اخلال افزایش عفونت" در بخش هایی از کشور که تا کنون کمتر آسیب دیده توسط ویروس.

Fauci به بیماری های عفونی ارشد در موسسه ملی سلامت و بهداشت مقامات سابقه سوال از اعضای مجلس کمیته انرژی و تجارت در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در پاسخ به چه Rep. کتی McMorris راجرز R-Spokane به نام "چالش قرن."

این جلسه به شرح زیر بحث برانگیز اظهارات رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مرتبط با این بیماری همه گیر در کمپین حوادث. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برگزار شد تجمع در تولسا در شنبه اولین تجمع در بیش از سه ماه در میان گزارش که شش کمپین کارکنان مشغول به کار در تولسا تا به حال آلوده شده است و نگرانی در مورد ویروس گسترش فراتر از شهرستانها بزرگ است که تا کنون ضربه سخت. مغلوب ساختن پیشی جستن سفر به آریزونا دولت دیگر شاهد افزایش موارد به بازدید از مرز جنوبی و یک کلیسا در روز سه شنبه.

در این تجمع مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او گفت: مشاوران به سرعت پایین تست نشان می دهد که در سراسر کشور افزایش دهد و در تست های خود ساخته دولت پاسخ نگاه بد.

"هنگامی که شما انجام تست تا حدی که شما در حال رفتن به پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد" تهمت خبر داد. "بنابراین من گفت: من به مردم, 'آهسته تست کردن.' آنها تست و آنها تست."

روز دوشنبه کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany رئيس جمهور گفت: تا به حال ساخته شده است این اظهارات "ریشخند" اما صبح روز سه شنبه مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت که او جدی شده است.

کمیته دموکراتیک اعضا تا حد زیادی استفاده می شود وقت خود را در این جلسه به انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن مدیریت همه گیر و اظهارات خود را بیش از آخر هفته. تمام چهار شاهد از جمله Fauci گفت: قانونگذاران آنها هرگز خواسته شده است به کم کردن سرعت تست و تصریح کرد: نیاز به تست بیشتر ظرفیت.

Fauci گفت: این کمیته که افزایش تست و تماس با ردیابی حیاتی خواهد بود در ماه های آینده, اما که در نهایت تنها یک واکسن را برای پایان دادن به این بیماری همه گیر.

"اگر شما نگاهی به تاریخچه بیماری های ویروسی," او گفت:, "این است که به طور کلی واکسن قرار داده است که میخ را در تابوت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن