Dear Abby: کلمات در نظر گرفته شده به راحتی فقط ماشه را غم و اندوه

DEAR ABBY: همسر من, درگذشت ناگهانی دو سال پیش پس از 18 سال از یک ازدواج شاد و دو بچه. در حالی که ما انجام می د

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

DEAR ABBY: همسر من, درگذشت ناگهانی دو سال پیش پس از 18 سال از یک ازدواج شاد و دو بچه. در حالی که ما انجام می دهند و همچنین می توان انتظار داشت یک چیز به نظر می رسد مجموعه ای از غم و اندوه من ، آن زمانی که به کسی اشاره به زندگی من به عنوان من "طبیعی است."

من مطمئن هستم که من می توانید با قرار دادن انگشت من چرا این عبارت مرا اذیت بسیار, اما اگر من تا به حال حدس می زنم به این دلیل است که من گمان می کنم مردم با استفاده از آن به اشاره است که از آن زمان من نقل مکان کرد. چرا از آن است که افرادی که می تواند عمیقا جرم اگر من اقدام به آنها بگویید که چه چیزی برای انجام با زندگی خود را به نظر می رسد فکر می کنم این قابل قبول نیست که من غصه دار به اندازه کافی است ؟

به عنوان من در زندگی من من می دانم که آن را برای همیشه لطفا برای تغییر و آن را هرگز خواهد بود که دوباره "عادی". آن خواهد بود که آنچه در آن است, اما من باید از دست رفته برای همیشه لطفا برای عشق زندگی من و مادر از فرزندان من است. در حال حاضر من در تلاش به نگه داشتن آنها را سالم و در حال کار برای نگه داشتن یک سقف بالای سر خود و در برخورد با خود من غم و اندوه. (ما همه از دیدن خود ما مشاوران.) من صفر زمان و انرژی برای سرمایه گذاری در هر چیزی و یا هر کسی دیگری.

من فقط نگه داشتن بر روی گذشته ؟ آیا این افراد فکر کرد و گفت چیزی مضر است یا چیزی کاملا متفاوت است ؟ — اذیت در آرکانزاس

عزیز ناراحت: مردم اغلب در از دست دادن در مورد چه چیزی برای گفتن به کسی که از دست پدر و مادر همسر و یا یک کودک است. در حالی که آنها ممکن است به خوبی معنای آنچه می آید از دهان خود را می تواند مضر و نه آرامش.

چیزی که من آموخته اند از تجربه و همچنین از خوانندگان من این است که هر کس ناراحت متفاوت است. این یک فرآیند فردی. فرض کنیم شما می دانید چه این مردم یادآوری میکند که آنها را که در بیانیه ای. "طبیعی" است و یک عبارت است که محبوب در حال حاضر. آن است که مورد استفاده برای توصیف شرایط به عنوان قرنطينه در حال برداشته و یا دوباره تحمیل شده است. آنها ممکن است درک نمی کنند چه احساسی لود می شود که در اصطلاح می شود. هنگامی که آن را دوباره اتفاق می افتد نمی تواند مقابله اما به آنها بگویید که چگونه آن را به شما احساس می کنید.

DEAR ABBY: آنچه راه درست برای شکستن تا با کسی که با شما زندگی می کند? یکی از دوستان من می خواهد برای شکستن تا با دوست دختر خود زندگی می کند که در خانه اش همراه با پسر و دختر نوجوان. نگرانی او این است که او هیچ جایی برای رفتن. او حاضر به کار در یک شغل ثابت به طوری که او به پرداخت تمام صورت حساب ها و منابع خود را با یک وسیله نقلیه و صرف پول است.

او به شدت می خواهد به ازدواج. پس از دو یا سه سال زندگی با او می داند که او نمی خواهد با او ازدواج کند. او می گوید: او یک فرد خوب اما او وحشتناک یک خانه دار است و هیچ جاه طلبی. دوست من یک برنامه ریز مالی و کار سه تا چهار مشاغل جانبی و غیره. او نمی باید یک سرنخ که چگونه برای پایان دادن به این اما او می خواهد به. چگونه باید به او در حل این زندگی می کنند-در ارتباط است ؟ — درخواست برای یک دوست

عزیز پرسیدن: شما "دوست" نیاز به احضار کردن شجاعت برای گفتن این خانم او نیست در عشق با او قصد ندارد به ازدواج با او و او می خواهد او را به حرکت می کند. زمانی که او می دهد و او ناراضی اخبار او همچنین باید به او یک تاریخ که او انتظار دارد که او و "کودکان" به وجود دارد. توصیه او این است که اگر او هوشمند, او باید برای اولین بار در این باره با او وکیل و احتمالا پیشنهاد او به اندازه کافی پول برای سپرده در یک محل از او (یا آنها) ، او خواهید بود خوشحالم که او انجام داد.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن