تهمت نمی متعهد به پذیرش نتیجه اگر او از دست می دهد انتخابات در فاکس نیوز مصاحبه

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حاضر دوباره به قول او را قبول نتایج ماه نوامبر انتخابات ریاس

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حاضر دوباره به قول او را قبول نتایج ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری و خار کنار نظر سنجی های عمومی نشان داد که جایگاه خود را با رای دهندگان کاهش بیش از او دست زدن به بدتر شدن شیوع کروناویروس.

در مصاحبه ای پخش یکشنبه در فاکس نیوز, رئیس جمهور همچنین افتخار نادرست است که ایالات متحده تا به حال این "بهترین" coronavirus مرگ و مير اظهار داشت که اقتصاد به سرعت در حال تندرست و denigrated دولت بالا عفونی-متخصص بیماری های, Dr. Anthony Fauci, به عنوان رئیس جمهور را عملیاتی انجام داده اند در روزهای اخیر.

و به عنوان او در سال 2016 تهمت کاهش یافته است به تضمین می کنند که او را قبول نتیجه انتخابات گفت: آن را بیش از حد به زودی.

"من باید برای دیدن" او گفت مصاحبه کریس والاس. "من قصد ندارم به فقط می گویند:" بله." من قصد دارم برای گفتن " نه " و من نیست آخرین بار هم نیست."

تکرار یک مشاجره او اغلب در هفته های اخیر گفت: او معتقد بود که پست الکترونیکی-در رای گیری خواهد "دکل انتخابات است." منتقدان گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن است در تلاش برای سلب مشروعیت از رای گیری در پیش ترس از دست دادن, به خصوص اگر این بیماری همه گیر به این معنی است که انتخابات توسط پست الکترونیکی به طور گسترده ای استفاده می شود از حد معمول.

مغلوب ساختن پیشی جستن presumptive حریف جو بایدن اغلب کاروان رئیس جمهور broadsides اما مشاوران ارائه شده acerbic پاسخ به پیشنهاد خود او ممکن است ترک با میل و رغبت اگر رای دهندگان او را رد.

"مردم آمریکا تصمیم خواهد گرفت که این انتخابات را" بایدن کمپین در بیانیه ای گفت. "و دولت ایالات متحده است که کاملا قادر به همراهی سوء از کاخ سفید است."

مغلوب ساختن پیشی جستن خار کنار بسیاری از نظر سنجی های ملی نشان می دهد که یک برتری برای بایدن.

واشنگتن پست-ABC اخبار نظرسنجی از روز یکشنبه نشان می دهد معاون سابق رئیس جمهور دارای دو رقمی استفاده بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن 55%-40% در میان رای دهندگان ثبت شده. والاس گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن در دوران قبل از ضبط مصاحبه جدید رادیو فردا نظرسنجی نیز به بایدن لبه نمایش تا حدودی سخت تر اما هنوز هم قابل توجه منجر 49%-41%.

نظر سنجی های اصلی میدان نبرد متحده نشان داده اند یک تصویر مشابه با بایدن پیشرو در ایالات متحده از جمله پنسیلوانیا ویسکانسین و میشیگان و فلوریدا و آریزونا.

"من از دست دادن ندارد چرا که کسانی که جعلی هستند سنجی" مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد و با اشاره به واشنگتن پست و فاکس نظرسنجی. در نقطه دیگر او گفت: "من نه بازنده. من نمی خواهم به از دست دادن."

در میان موجی coronavirus شیوع _ که ادعا کرده است در حدود 140,000 آمریکا زندگی می کند با میزان موارد جدید در یک نقطه در هفته گذشته رسیدن 75,000 در یک روز _ مغلوب ساختن پیشی جستن مورد ستایش قرار داد خود را از عملکرد این ادعا که ایالات متحده "بهترین مرگ و مير."

کل آمریکا تایید مرگ از COVID-19 بالاترین ثبت شده برای هر کشور در جهان و ایالات متحده هفتم-بالاترین نرخ مرگ و میر برای اندازه جمعیت آن والاس گفته او با استناد به طور گسترده ای استفاده می شود آمار و ارقام از دانشگاه جانز هاپکینز.

در مورد خواسته خود را تکرار کمرنگ جلوه دادن این بیماری همه گیر از جمله پیش بینی او که coronavirus خواهد یک روز "فقط ناپدید می شوند" مغلوب ساختن پیشی جستن حاضر به عقب در هوا.

"من خواهید بود در نهایت حق," او گفت:. "شما می دانید من گفت:" آن را به ناپدید می شوند.' من دوباره آن را می گویند. ... آن را به ناپدید می شوند. و من درست است."

پرسید که آیا او بود که ثابت کرد اشتباه در زمان واقعی با caseload تعداد افزایش در 35 ایالت تهمت پاسخ داد: "من فکر نمی کنم."

کارشناسان بهداشت عمومی در مقابل ارائه تلخ جدید ارزیابی یکشنبه. سابق غذا و داروی کمیسر اسکات Gottlieb مصاحبه در CBS' "چهره ملت" گفت: سخت-آمار ایالات مانند کالیفرنیا و تگزاس و آریزونا و فلوریدا می تواند دو یا سه هفته دور از قله و پس از آن می تواند به صورت یک "تمدید شدهاست."

گوتلیب همچنین پیش بینی جدید نقاط داغ می تواند ظهور با اشاره به نشانه های نگران کننده در گرجستان, تنسی, می سی سی پی و کنتاکی در میان کشورهای دیگر. او پیش بینی "مشکل بیشتر برای پاییز و زمستان" هنگامی که بسیاری از کارشناسان هشدار داده اند وحشی موج دوم coronavirus می تواند همزمان با آنفلوآنزای فصلی عفونت.

در میان اعتراض از درون علمی و پزشکی جامعه بیش از نظرات موهن در مورد Fauci ساخته شده توسط اعضای دولت او رئیس جمهور در توصیف این متخصص بیماری های عفونی به عنوان "کمی از جنجال آفرینی."

مغلوب ساختن پیشی جستن عملیاتی از جمله تجارت خود را مشاور پیتر ناوارو سخن گفته اند scathingly از Fauci طی هفته گذشته. ناوارو نوشت: یک op-ed یک هفته پیش است که در آن او گفت: بالا دانشمند بوده است اشتباه در مورد "همه چیز است."

کاخ سفید نیز منتشر شده یک لیست از نقاط صحبت کردن در انتقاد از 79 سال رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی. در آن زمان مقامات کاخ سفید تکذیب کرد گزارشی در لس آنجلس تایمز که ناوارو تا به حال عمل کرده و با مغلوب ساختن پیشی جستن را تصویب.

در روباه مصاحبه تهمت نیز تحت فشار قرار دادند و دوباره به صورت کامل در فرد سرگیری کلاس درس در هفته و دوباره insinuated که موارد مثبت در میان جوانان یک مشکل نیست حتی اگر یک فرد آلوده بدون علامت می تواند گسترش ویروس به بسیاری از کسانی که بیشتر آسیب پذیر است.

"بسیاری از این موارد هستند که درمان در یک روز" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن همواره به عنوان در سراسر کشور افزایش موارد — سرزنش آن در افزایش, تست که حتی بسیاری از متحدان جمهوری خواه را به عنوان اخراج نادرست است. او نیز نادیده گرفته سریع افزایش مرگ و میر در آریزونا و تگزاس و دیگر سخت ضربه متحده است.

او پرداخت می شود شیب دار سیاسی قیمت: در هر دو روزنامه واشنگتن پست و فاکس, نظر سنجی رای دهندگان به طور فزاینده ای از سایتهای مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و coronavirus. در پست نظرسنجی از رای دهندگان مخالف با 60%-38% با سهم تصویب تهمت رویکرد پایین به شدت از بهار.

فرمانداران جمهوری خواه و دموکرات روز یکشنبه گفت که با رشد سریع caseload نشانه های زمان های سخت در کوتاه مدت افق.

"ما می تواند تبدیل به فلوریدا" اوهایو جمهوریخواه فرماندار مایک DeWine گفت: در ان بی سی "ملاقات با مطبوعات" با اشاره به مواج شیوع در دولت آفتاب.

با وجود برخی از فرمانداران جمهوریخواه پوست کندن و دور از تهمت به این مسئله به صورت پوشش در آرکانزاس به عنوان مثال رژیم صهیونیستی است. آسا هاچینسون معکوس خود و صدور دستور پوشش است که طول می کشد تا اثر دوشنبه — مغلوب ساختن پیشی جستن که عینک یک ماسک برای اولین بار تنها هشت روز پیش دوباره ارسال پیام های مخلوط در فاکس مصاحبه.

او حکومت ملی قیمومیت و گفت: "من می خواهم مردم به آزادی خاصی." اما تقریبا در همان نفس مغلوب ساختن پیشی جستن و اظهار داشت: "من معتقد به ماسک — من فکر می کنم ماسک خوب هستند."

مغلوب ساختن پیشی جستن که نامنظم عمومی گفتارها در همه گیر و افراد دیگر باعث شده برخی از منتقدان به سوال ذهنی او تناسب اندام, افتخار به تازگی از "acing" شناختی-تست عملکرد. در روباه مصاحبه او تحریک زمانی که والاس ذکر نمونه هایی از سوالات بر روی آن تست که یک کودک خردسال به راحتی می تواند پاسخ دهد.

"آنها یک تصویر و آن می گوید:" که چه ؟ " و آن را یک فیل گفت:" والاس.

"این همه اطلاعات نادرست" مغلوب ساختن پیشی جستن retorted.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن