اورگان می توانید ببینید "رشد نمایی" در COVID در بدترین حالت - Thu, 26 Jun 2020 PST

پورتلند – اورگان مقامات بهداشتی گزارش شده 250 تایید موارد COVID-19 روز جمعه – دوم آن-کمترین شمارش و پنج اضافی

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

پورتلند – اورگان مقامات بهداشتی گزارش شده 250 تایید موارد COVID-19 روز جمعه – دوم آن-کمترین شمارش و پنج اضافی مرگ و میر در همان روز منتشر شد که مقامات جدید, مدل سازی نشان می دهد که افزایش انتقال از coronavirus از دولت شروع بازگشایی در اواسط ماه مه.

مدل سازی از اورگان اقتدار بهداشت و موسسه بیماری های مدل سازی – بر اساس داده های جمع آوری شده از طریق ژوئن 18 – یافت می شود که نرخ انتقال ویروس افزایش 15% پس از مه 15 و 10 درصد دیگر پس از 22 مه شروع از آخر هفته روز یادبود.

وجود دارد یکی دیگر از افزایش در موارد تایید شده در اطراف ژوئن 11, اما مقامات بهداشتی مطمئن نیستند و در عین حال اگر تعداد کسانی که ناشی از تغییرات در ویروس تست و یا در نتیجه افزایش انتقال ویروس.

از آنجا که عدم اطمینان بر اساس اطلاعات جدید از احا و موسسه آماده سه سناریوهایی که به حساب سطوح مختلف از هر دو افزایش تست و افزایش انتقال به توضیح افزایش موارد تایید شده و پیش بینی روند ممکن است.

محققان هشدار داد و از احتمال "رشد نمایی در عفونت های جدید" توسط جولای 16 تحت بدترین سناریو مورد.

در خوش بینانه ترین سناریو افزایش موارد تایید شده است از تست بیشتر به تنهایی – یک سناریو که مدلسازی نویسندگان به نام و حداقل به احتمال زیاد به دلیل "در حال حاضر حدود یک سوم از عفونت های جدید را نمی توان به یک منبع شناخته شده." در این مدل سازی مورد شمارش پایدار باقی خواهد ماند و در حدود 180 موارد تایید شده در روز بیش از ماه آینده با هیچ افزایش در بستری نرخ.

متوسط سناریو ویژگی های بیشتر تایید موارد به افزایش انتقال و گسترش تست. در آن صورت پیش بینی ها نشان می دهد که روزانه تایید موارد COVID-19 می تواند به افزایش بیش از ماه آینده به بیش از 900 هر روز با روزانه بستری شدن در بیمارستان در حال افزایش از هشت تا 27.

بدترین سناریو بر اساس تنها بر افزایش نرخ انتقال, پروژه های تایید کرد که روزانه موارد می تواند به اندازه 20 درصد به 4,852 عفونت های جدید در روز و بستری شدن در بیمارستان می تواند با افزایش 74 در هر روز و در مجموع 82 روزانه بستری شدن در بیمارستان.

دکتر دین Sidelinger, اورگان, دولت بهداشت و درمان, افسر به نام مدل سازی یک "یادآوری جدی" که coronavirus ناپدید شده است از اورگان و گفت: Oregonians نیاز به ادامه اجتماعی فاصله و به پوشیدن ماسک حتی در تابستان. آینده ژوئیه 4 تعطیلات ارائه یک چالش خاص او اضافه شده است.

"فکر می کنم سخت در مورد انتخاب خود را از فعالیت های به خصوص که ما نزدیک به چهارم جولای تعطیلات. از خود بپرسید: چگونه می توانم من را کاهش می دهد خطر و خطر من ممکن است مطرح به مردم در اطراف من ؟ " او گفت:.

پنج مرگ و میر جمعه اعلام کرد در Marion اتحادیه و فردا شهرستان.

مرگ 90 سال در اتحادیه شهرستان برای اولین بار بود که در شهرستان است که تلاش برای مهار شیوع آغاز شده است که در یک کلیسا در نزدیکی La Grande. تعداد موارد تایید شده در اتحادیه شهرستان نیز پیشی گرفته 300 روز جمعه.

روز جمعه رژیم صهیونیستی است. کیت براون نیز ساخته شده ماسک صورت اجباری در مکان های عمومی فضاهای داخلی در Clatsop County شروع چهارشنبه. که مورد نیاز است در حال حاضر در اثر در اورگان هفت دیگر سخت ترین ضربه استان ها از جمله پورتلند منطقه شهری ،

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن