چمن جدید برگزاری عروسی در سن coronavirus - Sat, 09 May 2020 PST

نیویورک – عشق در سن coronavirus گاهی اوقات نیاز به یک چمن است. ارتباط با نقش برآب عروسی در نظر دارد با توجه به

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

نیویورک – عشق در سن coronavirus گاهی اوقات نیاز به یک چمن است.

ارتباط با نقش برآب عروسی در نظر دارد با توجه به مستند محدودیت شده اند بستن گره در آن مرتب سبز گسترش می یابد و در عوض از جمله حداقل یک براش وام بگیرم.

دانیل کارتاشو و رایان Cignarella قرار بود به ازدواج در غرب Orange, New Jersey در آوریل 11 در محل با دیدگاه های فراگیر از شهر نیویورک افق. به جای رها عید پاک خود را آخر هفته عروسی آنها به رهبری, خارج از منزل.

بخشی از مشکل بود پیدا کردن چمن. دو زندگی در, Wayne, Pennsylvania در حدود 100 مایل دور, اما آنها تا به حال یک مجوز ازدواج صادر شده در غرب نارنجی که در آن کارتاشو زندگی می کردند تا زمانی که او 5.

"ما هنوز هم احساس می کردم که در پایان روز ساخت که تعهد به یکدیگر مهم بود و ما نمی خواهید به صبر کنید" کارتاشو گفت.

اما آنها منع از ازدواج در یک فضای عمومی است. که در آن یک غریبه جانیس برمن در می آید. یک دوست تماس برمن و او خود را ارائه چمن جلو با چند زرد بهار شکوفه ها در یکی از بوته ها به عنوان پس زمینه.

"شوهر من با بازی `عروسی مارس' برای آنها در یک بلندگو" برمن گفت. "ما به تماشای از ایوان. آن را واقعا سرگرم کننده بود. آنها بسیار شیرین است."

زن و شوهر, خدمتکار افتخار و بهترین مرد با حضور در یک فاصله امن به عنوان کارتاشو پدر و مادر. عروس در لباس سفید برگزار شد یک دسته گل. یک دست نوشته "فقط ازدواج" نشانه مشخص شده این مناسبت است. آنها باید یک حزب بعد.

"شما باید سپاسگزار در برابر این" Cignarella گفت. "گاهی اوقات هنگامی که شما را به خوبی به جهان بیرون از آن نوع را به شما می آید."

در ماسکیگو, ویسکانسین, ستاره فیلم سکسی و تیم Gbur نیست نیاز به قرض چمن. آنها با استفاده از خود را برای عروسی خود را در مارس 18.

آنها امیدوار بود به ازدواج در ماه اکتبر گذشته اما را ستاره فیلم سکسی مادر بزرگ پدری مریض شد و فوت در ماه دسامبر در 101. او پدربزرگ و مادربزرگ' سالگرد عروسی شد مارس 18 و انتخاب محل گراند هتل نزدیک بود در آن تاریخ است.

سپس همه گیر رخ داد و زن و شوهر را از برنامه scuttled یک بار دیگر. چه زمانی قرار است به یک امر با بیش از 250 مهمانان منتقل شد به باغ خود را.

"ما از طریق رفت هفته از تلاش برای تصمیم می گیرید. ما باید حرکت ما تاریخ در دسترس نباشد ؟ ما باید آن را نگه دارید مارس 18? من گفت: "شما می دانید آنچه که من نمی خواهم به تاریخ ما. من می خواهم به افتخار من, مادر بزرگ,'" ستاره فیلم سکسی, گفت:.

آنها به نگه داشتن آن کوچک و ساده است. سپس مادر و خواهر خود پا در با بالن و "فقط ازدواج" ثبت نام با نام خود را در عروسی خود را در رنگ های بنفش و خاکستری است. عزیزان خود را تزئین ماشین ایستاده بود و در خیابان بوق می زدند در جشن. همسایه ساخته شده در یک پس زمینه های چوبی آراسته با چای شمع و گل.

کسی دیگری ارائه یک پلاستیک دونده راهرو.

"هنگامی که ما انجام این کار ما مثل این است که نه فقط رفتن به آنچه که ما می خواستیم اما آن را در واقع به پایان رسید تا بودن بهتر از آنچه که ما می خواستیم. آن را واقعا لمس قلب ما دیدن همه وجود دارد فقط با هم" تیم گفت. "من چیزی را تغییر نمی دهد."

اجتماعی فاصله گرفته و بالا وزش باد ستاره فیلم سکسی مطمئن نیست دقیقا آنچه را بداهتا مهمانان در واقع شنیده طول مراسم.

"آنها خیلی دور" او خندید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن