بیش از 60 میلیون دلار در دسترس برای منگنز کسب و کارهای کوچک تحت تاثیر coronavirus

بیش از 60 میلیون دلار در کمک های مالی در دسترس خواهد بود برای مینه سوتا کسب و کارهای کوچک تحت تاثیر این بیماری

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

بیش از 60 میلیون دلار در کمک های مالی در دسترس خواهد بود برای مینه سوتا کسب و کارهای کوچک تحت تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz امضا مینه سوتا کوچک کسب و کار امداد رسانی کمک های مالی برنامه به صورت قانون در اوایل این هفته و وزارت مینه سوتا اشتغال و توسعه اقتصادی آغاز خواهد شد برنامه های کاربردی پذیرش در هفته آینده.

این برنامه ارائه خواهد شد $10,000 کمک های مالی برای کسب و کارهای کوچک شده اند که نهفته COVID-19. تنها کسب و کار با 50 یا کمتر تمام وقت کارکنان واجد شرایط هستند.

سند کمیسر استیو بیشه اشاره کرد در آزادی است که کسب و کارهای کوچک در سراسر کشور هستند "به فوریت نیاز به این امداد" و او را ستوده و تردستی است که در آن قوانین رو مینه سوتا کوچک کسب و کار امداد رسانی کمک های مالی برنامه و در حال اجرا.

نرم افزار دوره آغاز خواهد شد در تاریخ 23 ژوئن و جولای 2 برای تحقق 10 روز دوره مورد نیاز توسط قانون است. يک کارآزمايی بالينی تصادفی کامپیوتری قرعه کشی فرایند استفاده می شود به انتخاب واجد شرایط کسب و کار که با دریافت جوایز.

با توجه به سند نیمی از بودجه خود را به کسب و کارهای کوچک در هفت شهرستان شهرهای دوقلو منطقه مترو و نیمی از بودجه خود را به کسب و کار در بیشتر مینه سوتا منطقه است.

حداقل مقدار بودجه باید اهدا می شود به شرح زیر است:

  • 18 میلیون دلار برای کسب و کار با شش یا کمتر وقت کارگران
  • 10 میلیون دلار برای اقلیت های کسب و کار شرکت
  • 2.5 میلیون دلار برای کسب و کار است که اکثریت متعلق به و توسط جانبازان
  • 2.5 میلیون دلار برای کسب و کار است که اکثریت و متعلق به اداره شده توسط زنان
  • 2.5 میلیون دلار برای اپراتورهای داخلی خرده فروشی و بازار مواد غذایی با قومی فرهنگی تاکید

تمام جوایز اجرا خواهد شد واجد شرایط محلی و منطقه ای مبتنی بر سازمان های غیر انتفاعی و اعطای کمک های مالی می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای سرمایه در گردش برای حمایت از حقوق و دستمزد هزینه های, اجاره, وام مسکن, پرداخت قبوض آب و برق و مشابه دیگر هزینه های کسب و کار.

برای واجد شرایط کسب و کارهای کوچک باید دائم محل فیزیکی در مینه سوتا می شود و اکثریت متعلق به یک مقیم دائم در مینه سوتا. آنها باید قادر به نشان دادن مشکلات به عنوان یک نتیجه از COVID-19. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد الزامات واجد شرایط بودن و کاربرد اطلاعات به صورت آنلاین در www.mn.gov/deed.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن