لباس های شسته شده, سکس سه نفره, Q-tip تا بینی. Maple Leafs اردوگاه آموزشی است که قطعا جدید — و به آرامی شروع به احساس طبیعی

بازیکنان هاکی برکت 'em موجودات از معمول. اما این Maple Leafs اردوگاه های آموزشی — در ماه جولای با سواب بینی و

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

بازیکنان هاکی برکت 'em موجودات از معمول. اما این Maple Leafs اردوگاه های آموزشی — در ماه جولای با سواب بینی و ماسک و اجتماعی فاصله — هر چیزی است اما روال.

آنها نمی خواهد به بیرون رفتن در شب. آنها نمی همسفری. تنها زمانی آنها مجاز به دریافت نزدیک به یکدیگر هستند کسانی که bodychecks در گوشه ای.

برگها در حال انجام بهترین خود را به آن همه صدا به طوری عادی یک اردوگاه برای آماده سازی برای گسترش تابستان-پاییز جام استنلی در مسابقات است که تیم را به اشتراک گذاری هتل ها در حالی که قفل خود را به دور از خانواده و دوستان خود.

"برای بسیاری از ما در تلاش برای نگه داشتن آن را به عنوان طبیعی که ممکن است این روال. شما باید به خارج از منطقه راحتی خود را کمی. ممکن است به عنوان به خوبی به آن استفاده می شود" گفت: مرکز Auston متیوز.

"ما در حال پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله, اما در اطراف پیست ما نوع انجام همان چیزی که (به طور معمول) گفت:" جناح ویلیام Nylander.

"این تقریبا مثل حالت عادی به در آمده و آزمایش" اضافه شده وینگر ژاک هایمن. "این طبیعی است. این بخشی از فرایند است. آن را به بخشی از آف جام استنلی. شما نمی توانید از آن اجتناب کنند."

بنابراین بازیکنان باید متناسب با واقعیت های COVID-19 pandemic به عنوان آن را تحت تاثیر خود امرار معاش. در حال حاضر آنها در حال آزمایش هستند و هر روز است. آن را تا سطح شیب دار به هر روز آمدن جولای 26, زمانی که تورنتو ادمونتون برگزار خواهد شد 12 تیم در هر.

همه بازیکنان نیز تست شده و پاک قبل از اردوگاه های آموزشی. اتاق پانسمان, ورزش امکانات و نیمکت اغلب مقادیر است. جناح چت Johnsson و defenceman تیموتی Liljegren — عنوان نا مناسب برای بازی — دیده می شد با پوشیدن ماسک به عنوان آنها خارج شد رختکن به تماشای تمرین هم تیمی های. مربیان و مقامات درگیر در داد و بیداد نیست آنها را می پوشند.

همه بازیکنان باید یک ماسک هر زمان که آنها کار نمی کردن یا اسکیت.

"من شده است با پوشیدن یک ماسک آنجا که من می توانم و شما تقریبا می خواهید به بی حس خودتان را به آن گفت:" veteran مرکز Jason Spezza. "بیشتر شما را مطابق با آن را بیشتر به شما آن را می پوشند بیشتر از حالت عادی آن را احساس می کند و کمتر از یک انحراف آن می شود به طوری که پیام.

"شما باید در هیئت مدیره سریع و پس از آن ما قادر به بازی هاکی."

تعامل با رسانه ها و حتی تیم مقامات بیشتر یا کمتر از حد است. رسانه ها دسترسی محدود به 22 تعیین شده هر یک X در طبقه ایستاده — شش فوت از هم جدا و در دو غلطک با استفاده از فورد عملکرد مرکز. رسانه ها نیز باید پاسخ یک پرسشنامه سلامت و تصویب یک دما را بررسی کنید قبل از ورود و scrums هستند تلفنی. هیچ یک در ،

بازیکنان ناامید از انجام هر کاری که منجر به گسترش ویروس. لیگ است و درخواست آنها را به همسفری برای مثال و بازیکنان در حال تشویق یکدیگر برای جلوگیری از پاسیو برای شام. و هیچ کس فراتر از خانواده خود (برای اردوگاه بخش) و هم تیمی باید از تماس با آنها می آیند.

آنها قرار است برای قرار دادن لباس و هر چیز دیگری که نیاز شویی به ماشین لباسشویی خود را به جای یک سطل در مرکز اتاق قفل است.

وان داغ سونا و اتاق بخار ؟ از حد.

دوش ؟ در خانه نمی روی یخ بازی کردن ترجیح داده است و هیچ مشترک از حوله و یا لوازم آرایش.

مانند بقیه از ما آنها را تشویق به شستن دست های خود را اغلب برای جلوگیری از دست دادن, عطسه کردن به یک بافت یا آرنج و جلوگیری از هر کسی که ممکن است بیمار می شود.

"تماس نزدیک" با کسی که آزمایش مثبت برای COVID-19 — در یک پاسیو نوار پر شده با غریبه برای مثال می تواند حاشیه یک بازیکن برای 48 ساعت یا بیشتر در حالی که انتظار برای نتایج آزمون. لیگ تعریف "تماس نزدیک" به عنوان "15 دقیقه یا بیشتر در شش پا و یا کمتر است." تنها استثنا برای فاصله گرفتن حکومت هستند برای پزشکی یا درمانی دلایل و البته "scrimmages که شامل تماس بدن."

برگها در واقع scrimmaging. روز دوشنبه مربی شلدون Keefe برگزار 20 دقیقه مینی بازی با کوتاه, نیمکت سه خط کنار. در روز سه شنبه Keefe بازی قدرت-بازی بازی خطوط در برابر او مجازات قتل واحد برای 30 دقیقه — کامل با داوران اجرای قوانین در حالی که بازیکنان پشت کردم به تغییر در پرواز و فاصله بر روی یخ. در نهایت Keefe برگزار خواهد شد کامل بازی داد و بیداد.

زمانی که بازیکنان خواسته در مورد تفاوت های بزرگ در اردوگاه آنها نمی بحث در مورد ماسک و اجتماعی فاصله. آنها تمرکز بر روی هاکی پاسخ.

"متفاوت است به این معنا که ضرورت وجود دارد به آمار زمین در حال اجرا گفت:" Spezza. "وجود دارد هیچ نوع از فرو بردن پا خود را در آب و سپس ramping تا. ما یک اردوی یک نمایشگاه بازی و سپس به پلی آف (شروع Aug. 2 برابر کلمبوس)."

بنابراین این طبیعی جدید — طراحی شده برای به دست آوردن برگ و دیگر 21 حذفی محدود تیم به بازی شکل با خیال راحت -- است که به سادگی بخشی از مبلمان.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"پایبندی همه شرکت کنندگان به اقدامات پیشگیرانه سخت کوش بهداشت و شیوه های پیشرفته تست کلیدی خواهد بود" این است چگونه NHL قرار داده و آن را در دستورالعمل های ارسال شده به تیم قبل از اردوگاه های آموزشی.

"من نمی دانم اگر آن را عادی اما آن چیزی است که ما باید برای مقابله با" گفت: دروازه بان Frederik اندرسن. "به خودمان شانس برنده شدن کوچک احتیاطی بود که به بخشی از آن چیزی است که ما باید به عنوان یک تیم.

"قرار دادن a Q-tip تا بینی خود را هر روز بسیار سرگرم کننده نیست اما من فکر می کنم (در حال انجام) بهترین چیزی که ما می توانیم و این مسئولیت ما را به نگه داشتن هر یک از دیگر امن است."

Kevin McGran


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن