ایالات متحده باز کردن برنامه با این نسخهها کار از جمله گروه پرواز COVID-19 آزمون

پرواز چارتر به کشتی باز ایالات متحده بازیکنان تنیس و محدود entourages از اروپا و آمریکای جنوبی و خاورمیانه به

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

پرواز چارتر به کشتی باز ایالات متحده بازیکنان تنیس و محدود entourages از اروپا و آمریکای جنوبی و خاورمیانه به نیویورک است. منفی COVID-19 آزمایشات قبل از سفر. متمرکز مسکن. روزانه متوسط چک.

بدون تماشاگر. کمتر در مقامات دادگاه. هیچ قفل-دسترسی به اتاق در تمرین روز.

همه در میان سناریوهای در نظر گرفته شده برای سال 2020 آمریکا باز اگر آن برگزار شد در میان coronavirus همه گیر و توصیف به آسوشیتد پرس با یک مقام عالی رتبه در مسابقات گراند اسلم.

"همه از این است که هنوز مایع" استیسی Allaster ایالات متحده انجمن تنیس ارشد اجرایی به صورت حرفه ای تنیس گفت: در یک مصاحبه تلفنی روز شنبه. "ما هیچ تصمیم گیری در همه."

که با پیش بینی احتیاطی Allaster اضافه شده که اگر USTA هیئت مدیره می کند تصمیم به رفتن به جلو با باز او انتظار دارد که در آن برگزار می شود در آن معمول سایت و در آن معمول نقطه در تقویم. قرعه کشی اصلی برنامه ریزی شده است برای شروع Aug. 31.

"ما همچنان به من می گفت 150 درصد متمرکز در مرحله یک محیط امن برای انجام یک ایالات متحده باز در Billie Jean King ملی تنیس مرکز در نیویورک در تاریخ ما. من همه را از خواب بیدار — تیم ما از خواب بیدار — فکر کردن در مورد" Allaster گفت. "این ایده از یک جایگزین برگزاری یک جایگزین تاریخ ... ما باید مسئولیت برای کشف آن, اما آن را ندارد بسیاری از حرکت است."

در این اطلاعیه آمده باید از "اواسط ماه ژوئن به پایان ماه ژوئن" Allaster گفت.

همه تحریم رقابت متوقف شده است توسط ATP, WTA و بین المللی فدراسیون تنیس از ماه مارس و در انتظار نگه داشته تا اواخر ماه جولای.

باز فرانسوی به تعویق افتاد از ماه مه تا سپتامبر; ویمبلدون لغو شد برای اولین بار از سال 1945.

وجود ندارد و تاسیس COVID-19 پروتکل برای تنیس یک ورزش جهانی با چندین حاکم بر بدن.

"همه موافق به اصول اساسی من مطمئن هستم که: حفاظت از سلامت شرکت کنندگان در پیروی از قوانین محلی و به حداقل رساندن خطر انتقال این ویروس گفت:" استوارت میلر است که نظارت بر ITF بازگشت-به-تنیس سیاست. "اما پس از آن شما باید به پایین به جزئیات خاص."

یکی از این جزئیات: USTA می خواهد برای اضافه کردن اتاق رختکن — از جمله در داخل سالن دادگاه قرار دارد که صدها موقت تخت بیمارستان در ارتفاع نیویورک شیوع کروناویروس و بهبود تصفیه هوا در فضاهای موجود. نیز در نظر گرفته شود: هیچ قفسه اتاق دسترسی تا زمانی که درست قبل از یک مسابقه. بنابراین اگر کسی می رود به مرغزار فلاشینگ فقط به Allaster گفت: "شما می آیند شما تمرین و بازگشت به هتل."

این USTA ارائه شده خود را عملیاتی طرح به یک مشاوره پزشکی گروه جمعه; که در حال حاضر مورد بحث قرار خواهد با دولت فدرال و مقامات دولتی.

"هدف اساسی در اینجا این است که برای کاهش خطر" Allaster گفت.

فرمانداران سراسر کشور از جمله نیویورک اندرو کومو که به اجازه می دهد ورزش حرفه ای, رزومه کاری, می گویند که باید بدون فن.

"ما صرف مقدار زیادی از زمان و انرژی در تمام مدل ها از جمله طرفداران در سایت" Allaster گفت. "دولت کمک خواهد کرد که راهنمای ما است."

در سال 2019 حدود 850,000 مردم با حضور ایالات متحده در باز کردن سایت از هفته قبل از قرعه کشی اصلی از طریق نهایی.

Lew Sherr این USTA ارشد درآمد افسر گفت: AP آن است که "کمتر و کمتر احتمال دارد" تماشاگران خواهد بود در ایالات متحده باز در این سال است.

که Sherr گفت: به معنای "صرف نظر کردن از فروش بلیط درآمد صرف نظر کردن از مهمان نوازی درآمد صرف نظر کردن از بخشی از حمایت شما درآمد." اما تلویزیون و حقوق دیجیتال هزینه به علاوه باقی مانده حمایت دلار هستند "به اندازه کافی مهم است که آن را هنوز هم ارزش آن را برای رفتن به جلو با یک هیچ-طرفداران-در-سایت ایالات متحده باز," او گفت:.

مناطق دیگر Allaster خطاب:

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

به ثمر رساند

داشتن بهترین-از-سه-مجموعه مسابقات در مردان مجرد "به ندرت مورد بحث قرار گرفته است," او گفت:. "اگر بازیکنان ما آمد و گفت:" این چیزی است که ما می خواهیم انجام دهیم برای ما خواهد آن را در نظر بگیرید. اما ما نمی خواهد یک طرفه تصمیم که بدون بازیکن ورودی."

تست

قبل از سفر به نیویورک بازیکنان خواهد نیاز به اثبات منفی COVID-19 تست. "هنگامی که آنها می آیند به ما اجازه دهید می گویند, 'آمریکا و جهان باز,'" Allaster گفت: "وجود خواهد داشت یک ترکیبی از روزانه پرسشنامه سلامت روزانه متوسط چک و ... برخی از بینی و یا بزاق یا آنتی بادی آزمایش."

منشور

پاریس, وین, فرانکفورت, بوئنوس آیرس و دبی در میان شهرستانها که در آن بازیکن می تواند با گرفتن یک پرواز به John F. Kennedy International Airport در یک شرکت هواپیمایی است که در مسابقات شریک است. پس از آن بازیکنان گرفته شود ممکن است به جایی که آنها در بازی بعدی; سایت های مسابقات در بعد از ماه سپتامبر می تواند شامل پاریس و مادرید و رم.

ENTOURAGES

"یک بازیکن آینده با همراهان از پنج, شش, هفت, هشت چیزی است که در طرح" Allater گفت. یک احتمال: مسابقات می تواند ارائه فیزیوتراپیست ها و masseuses بازیکنان پس همین حالا خود را به ارمغان بیاورد.

OFFICIATING

مسابقات می تواند با استفاده از کمتر خط قضات بیش از حد معمول بیشتر با تکیه بر خط تماس تکنولوژی. "این یکی" Allaster گفت. "بدیهی است که ما می خواهیم اطمینان حاصل شود که ما را به بالاترین سطح از یکپارچگی است."

توپ افراد

این طرح در حال حاضر این است که آنها را — تنها بزرگسالان بدون بچه ها.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب