در صنعتی با هدف دیدار با تقاضا برای تجارت الکترونیکی توزیع با کسب و کار جدید پارک در غرب دشت - سه شنبه, 04 Jun 2020 PST

محلی املاک و مستغلات شرکت با هدف پاسخگویی به افزایش تقاضا برای خرید آنلاین با یک ساختمان جدید مناسب برای تجارت

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

محلی املاک و مستغلات شرکت با هدف پاسخگویی به افزایش تقاضا برای خرید آنلاین با یک ساختمان جدید مناسب برای تجارت الکترونیکی شرکت های توزیع در غرب دشت.

در صنعتی است که برنامه ریزی برای ساخت غرب مك فارلين کسب و کار پارک نزدیک گوشه جنوب شرقی راسل خیابان و مك فارلين جاده فقط در غرب اسپوکن فرودگاه بین المللی.

توسعه خواستار 187,000 فوت مربع صنعتی امکانات که می تواند جای یک به 12 مستاجران از جمله کسب و کارهای کوچک محلی نیاز به دفتر و انبار و فضای بزرگ و ملی تولید کنندگان جستجو برای برق صنعتی و منطقه بندی گفت: هارون دریاچه شریک مدیریت در صنعتی.

این پروژه که انتظار می رود برای شکستن زمین در این ماه تکمیل شود اوایل سال آینده در حال حاضر به دست آورده بهره از مستاجر آینده نگر, او گفت:.

"ما می تواند کمک به کارآفرینان محلی جذب شرکت های تولیدی به منطقه و موقعیت اسپوکن به پایی در صنعت تجارت الکترونیکی – همه در یک تاسیسات" دریاچه گفت.

غرب مك فارلين پارک کسب و کار اجازه خواهد داد که شرکت ها برای تحقق "آخرین مایل" توزیع به صورت آنلاین سفارشات با ارائه دو طرفه بارگیری در تاسیسات و همچنین بیش از حد زمین است که می تواند مورد استفاده برای کامیون و تریلر پارکینگ و خارج سازی.

کامیون می تواند به راحتی رها کردن کالا, که پس از آن می تواند لود شده بر روی وسایل نقلیه برای تحویل به مشتریان در اسپوکن و شهرهای اطراف آن مانند Yakima و Missoula, دریاچه گفت.

غرب مك فارلين پارک کسب و کار نه تنها می تواند به طور بالقوه جذب ملی تجارت الکترونیکی شرکت های نیاز به توزیع امکانات در این منطقه اما خار اضافی فعالیت های کسب و کار در غرب دشت, او گفت:.

کسب و کار پارک خواهد بود یکی از اولین امکانات ساخته شده است در راه هوایی ارتفاعات فرصت منطقه ایجاد شد به عنوان بخشی از دولت فدرال کاهش مالیات و مشاغل قانون از سال 2017 به خار توسعه اقتصادی از طریق مشوق های مالیاتی.

در صنعتی پیش بینی اجاره خواهد بود از 10% به 15% کاهش در غرب مك فارلين پارک کسب و کار در منطقه دیگر پارک های کسب و کار از آنجا که آن را قادر به ساخت این تاسیسات در هزینه های پایین به عنوان یک نتیجه از فرصت منطقه صرفه جویی مالیاتی.

برخی از مستاجران – به خصوص کسب و کارهای جدید و راه اندازی – همچنین ممکن است واجد شرایط برای مشوق های مالیاتی توسط جابجایی عملیات خود را به فرصت منطقه.

اگر چه بسیاری از توسعه دهندگان متوقف شد پروژه در سراسر کشور به دلیل عدم قطعیت در اطراف COVID-19 همه گیر در صنعتی معتقد است اسپوکن است که به خوبی می چرخاند به جای e-commerce رشد برخی از آن موجب اخیر stay-at-home سفارشات.

خرده فروشان ایالات متحده آمریکا در اواسط ماه آوریل گزارش داد که 68 درصد افزایش در سال بیش از سال خرید و فروش آنلاین با توجه به داده ها از COVID-19 تجارت بینش Emarsys و GoodData.

تجارت الکترونیک, خرده فروشی, صنعت تولید $187 میلیارد دلار فروش در سه ماهه چهارم سال 2019 با توجه به اداره آمار ایالات متحده.

"ملت ما شاهد رشد قابل توجهی در تجارت و فروش" تیم ولف شرکت شریک عامل در صنعتی در بیانیه ای گفت. "یکی از تنها راه های که برای دیدار با افزایش تقاضا برای آخرین مایل توزیع صنعت به رشد است."

در صنعتی راه اندازی شد دریاچه رئیس سیاتل مبتنی بر املاک و مستغلات شرکت خدمات Leavitt سرمایه که دارای دو دفتر در اسپوکن و ولف که به تازگی بازنشسته از اجرایی نقش در محلی املاک و مستغلات شرکت ولف Co. و فعال باقی می ماند بر روی آن سرمایه گذاری کمیته.

در صنعتی دارای تقریبا از 700 ، 000 فوت مربع از مالکیت صنعتی در اسپوکن منطقه از جمله به تازگی تکمیل شده تا 100000 فوت مربع مونتگمری مرکز لجستیک در 11002 E. مونتگمری رانندگی در اسپوکین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن