دفاعی کهنه lineman تریسی مطمئن نیستید که او را برای بازی مونترال Alouettes

آدریان تریسی نیست خوش بین است که او را در حال بازی فوتبال در سال 2020 است.دفاعی کهنه lineman امضا شده با مونتر

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

آدریان تریسی نیست خوش بین است که او را در حال بازی فوتبال در سال 2020 است.

دفاعی کهنه lineman امضا شده با مونترال Alouettes به عنوان یک عامل رایگان Feb. 13 اما COVID-19 همه گیر قرار داده CFL فصل نگه دارید. کمیسر سفت Ambrosie اعلام کرده است مختصر از '20 مبارزات انتخاباتی نمی شود و تا ماه سپتامبر در اولین اما لغو نجومی نیز ممکن است باقی می ماند.

این لامپ کم مصرف و لامپ کم مصرف بازیکنان' Association ادامه بحث در مورد اصلاحات مربوط به زمان توافق دسته جمعی است که می تواند بخشی از فصل ممکن است. تریسی, 33, است که به دنبال به جلو به فصل اول خود را در مونترال است اما آمادگی ذهنی خود را که اتفاق می افتد در 2021.

"من نمیدونم" تریسی گفت: وقتی پرسید که آیا او احساس می کند وجود دارد خواهید بود فوتبال در سال 2020 است. "زمانی که من امضا با مونترال چیزی که من هیجان زده در مورد یک فرصت جدید یک چالش جدید است.

"آیا معنی آن را نمی خواهد اتفاق می افتد ؟ من نمی دانم. همه چیز اتفاق می افتد برای یک دلیل و امیدوارم دیگر لیگ های حرفه ای قادر خواهد بود برای رسیدن به توافق با خود بازیکن و طرح سلامت احتیاطی و نگاه مالی خود را و ببینید چه چیزی امکان پذیر است."

یکی از دلایل تریسی بدبینی است acrimonious رابطه وجود دارد که بین لیگ و CFLPA. Ambrosie است و اغلب به عنوان بازیکن لیگ شرکای اما ماه گذشته قبل از شروع CBA اصلاح مذاکرات لامپ کم مصرف با صدور یادداشتی به اتحادیه ایجاد جولای 23, مهلت اتخاذ سلامت-و-امنیت پروتکل های امنیت قابل قبول بودجه فدرال و پسوند زمان گذشته قرارداد آن در حال حاضر 2021 تاریخ انقضاء.

تریسی, بومی, Fairfax, Va., این لامپ کم مصرف را یادداشت می تواند به راحتی دیده می شود به عنوان اتمام حجت و نه منصفانه درمان یک شریک برابر.

"من فکر می کنم بسیاری از مردم معتقدند که" تریسی گفت. "من همان روحیه است.

"چیزی که ما به طور مداوم به عنوان یک بیان از عضویت این است که ما فراموش می خواهید مشارکت ما نمی خواهیم ما صندلی در پشت میز و یک فرصت برای رشد لیگ برتر و اجازه می دهد آن را به گسترش طولانی پس از بسیاری از ما رفته است. من احساس می کنم اگر که همه هدف نهایی پس از آن حتی ممکن است وجود دارد برخی از برجستگی در جاده ها باید وجود داشته باشد هر گونه فاجعه بار موانع است که جلوگیری از تماس با ما داشتن که به دست یا دست آمده است."

مشکل این است که مذاکرات بین دو طرف شده اند اغلب تیره و تار. مذاکرات قرارداد در سال 2014 و '19 هر دو اغلب testy و گرم قبل از موافقت شد و در نهایت با چکش ،

در ژانویه 2018 های CFL جلب خشم از CFLPA با آموزش آن تیم به پرداخت بازیکنان فصل جوایز تا CBA جدید رسیده بود. این معامله در حال حاضر شامل زبان جلوگیری از لیگ از انجام این کار دوباره اما ماه گذشته این اتحادیه ثبت شکایت علیه لامپ کم مصرف برای امتناع از پرداخت پاداش خاص در قرارداد یک بازیکن.

و در حالی که دو طرف در حال صحبت کردن بود که همیشه مورد. ماه گذشته اتحادیه, مدیر اجرایی, برایان رمزی و یک میزبان از بازیکنان در زمان به رسانه های اجتماعی برای ابراز سرخوردگی خود را با لامپ کم مصرف عدم وجود بحث و جهت در مورد یک 2020 فصل است.

برای تریسی و بسیاری دیگر از لامپ کم مصرف بازیکنان که به سختی به منزله مشارکت.

"آن را فقط نمی ناب برای حمایت از آنچه در آن است که آنها در حال تلاش برای گفتن" تریسی گفت.

شش پا-سه 248 پوند تریسی در حال ورود به ششمین فصل لامپ کم مصرف و 11th, در فوتبال حرفه ای است. پس از اینکه پیش نویس در دور ششم '10 پیش نویس NFL توسط New York Giants تریسی صرف چهار فصل وجود دارد قبل از حرکت به کاردینالز آریزونا (2014).

او سپس به کانادا به همیلتون ببر-گربه (2015-19).

تریسی به دست آورده حلقه کاسه فوق العاده با New York (2012). همیلتون رسیده خاکستری در جام حذفی سال گذشته — تریسی بود مجروح لیست — اما از دست 33-12 به وینیپگ.

هر زمان که لامپ کم مصرف آغاز می شود بازی تریسی است که به دنبال به جلو به نه تنها خود را از ادامه پیگیری خاکستری فنجان حلقه, اما همچنین کمک به مونترال امن خود را برای اولین بار لامپ کم مصرف عنوان از سال 2010.

مونترال لذت بردم موفق 2019 فصل تحت اول سال سر مربی Khari جونز. این Alouettes (10-8) ثبت اولین برنده کمپین از سال 2012 و اولین لامپ کم مصرف حذفی اسکله پس از 2014.

مونترال دوباره امضا جونز برای سه سال تمدید این فصل.

تریسی گفت: او را هیجان زده برای دوباره با هم تیمی های استارت ورنون Adams Jr (سابق Ticat) و باید این شانس را به بازی با دوستان Henoc Muamba این Alouettes جانباز linebacker.

"هنگامی که من موافقت برای ثبت نام با مونترال چیزی که من هیجان زده در مورد یک فرصت جدید و چالش های جدید," تریسی گفت. "من یک فرد که یک چالش, من لذت بردن از کمک به ساخت یک تیم و comradery.

"من فکر می کنم این چیزی است که هم تیمی های من در همیلتون می گویند . . . که یکی از من در مورد پشتیبانی و دفاع و پشتیبانی درست است که محیط خانواده. من سعی کردم به قرض دادن به توصیه های زیادی به من می تواند نوع مانند که مسن تر نجیب زاده/جانباز قد و قامت."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

این همان نقشی است که به عنوان یک NFL rookie تریسی استفاده می شود به مسخره غول جانبازان Osi Umenyiora و جاستین پهلو در مورد فرض کنید.

"سریع به جلو 10 سال بعد و من خودم در همان موقعیت" تریسی گفت: با خندیدن. "این یک برکت و رحمت من فقط می خواهم به در یک موقعیت به من بدهید.

"در این مرحله از زندگی حرفه ای من من هنوز هم قادر به انجام جسمی اما این یکی از چیزهایی است که من احساس می کنم ارزش ترین برای: شخصیت است که من و القای به اتاق قفل است. که یکی از چیزهایی که من به دنبال به جلو به انجام این سال است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن