فدرال انکار مینه سوتا درخواست برای کمک به بازسازی پس از ناآرامی های

دولت فدرال را رد کرده است یک درخواست از مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz برای بودجه فدرال برای بازسازی و

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

دولت فدرال را رد کرده است یک درخواست از مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz برای بودجه فدرال برای بازسازی و تعمیر خسارت آتش سوزی از ناآرامی های پس جورج فلوید مرگ است.

مینیاپولیس استار تریبیون گزارش داد که Walz سخنگوی عروسکی Tschann تایید کرد که درخواست برای فدرال کمک رد شد و گفت: فرماندار است "نا امید کرد."

Walz خواسته بود رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در جولای 2 به اعلام یک "فاجعه بزرگ" در یک درخواست به سازمان مدیریت اضطراری فدرال به دلیل آسیب گسترده به زیرساخت های عمومی پس از مرگ فلوید در 25 مه پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را در برابر دست به دستبند, سیاه, مرد گردن برای نزدیک به هشت دقیقه است. چهار پس از اخراج افسران متهم شده اند در این مورد.

یک ارزیابی اولیه از آسیب در بر داشت بیش از 15 میلیون دلار خسارت به طور مستقیم مربوط به آتش سوزی است. حدود 1500 کسب و کارهای آسیب دیده بودند. در میان سازه های عمومی نابود شد مینیاپولیس ایستگاه پلیس بود که تمرکز از تظاهرات.

"همانطور که ما حرکت یکی از سخت ترین دوره در کشور ما تاریخچه ما به دنبال حمایت ما از دولت فدرال برای کمک به ما از طریق" Tschann در بیانیه ای گفت.

برآورد کنونی از کل خسارت بیش از 500 میلیون دلار فرماندار نوشت: در فاجعه درخواست کمک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن