Dear Abby: زن اجرا می شود کم صبر برای دوست, درام, پر از زندگی

DEAR ABBY: دوست من "کیت" تا به حال بسیاری از تروما در زندگی خود و او احساس می کند همه چیز بسیار عمیق. او در تج

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

DEAR ABBY: دوست من "کیت" تا به حال بسیاری از تروما در زندگی خود و او احساس می کند همه چیز بسیار عمیق. او در تجربه حمله انتحاری یک دوست نزدیک مرگ تعدادی از اعضای خانواده کشف او نمی تواند فرزند داشته و موفق به فرار از یک رابطه آزاردهنده در پنج سال گذشته یا بیشتر.

کیت همه چیز مردم هستند و قرار است برای انجام به هنگام مقابله با غم و اندوه است و خیلی خوب انجام می دهند. مشکل این است که من. من پیدا کردن آن سخت به اطراف او به دلیل تمام درام. فکری, من درک می کنم هیچ یک از این کیت گسل. او نیست که توجه طلب و یا عمدا باعث درام. اما من خودم بی تاب شدن با او ادامه بحث از احساسات. من نه کسی که عمیقا احساس می کند و یا به راحتی آسیب دیده اند. چیزهای بد اتفاق می افتد, من بیش از آن را دریافت و در حرکت است. چگونه می توانم یادگیری به بیمار, مراقبت, دوست او نیاز دارد ؟ — تلاش برای یک دوست بهتر

عزیز تلاش: ترک بودن به خودت سخت بگیر. شما شده اند و یک دوست خوب است. این مهم است که شما اجازه نمی دهد کیت بار به "سینک" شما. شما دو نفر بسیار متفاوت هستند و شما باید توضیح دهد که خود را به عنوان شما به من. اگر تروما و درام تر از شما می توانید سالم جذب قدم به عقب و به او بگویید که شما با او صحبت کنید بعد فردا و یا زمانی که آن را مناسب برای هر دو شما است که به شما اجازه می دهد زمان به آمده تا برای هوا.

عزیز ابی: من خود قرنطینه برای تعدادی از دلایل از آنجا که از virus. من 87 و به تنهایی زندگی می کنند. دختر بسیار نگران است که من نه بیمار شدن چون شوهرش در درمان سرطان است. بدیهی است که او نمی خواهید به می آیند برای مراقبت از من و خطر اندازد شوهرش را در حال حاضر ایمنی کاهش می یابد.

اچ با نام به بپرسید که چگونه من انجام. من به او گفت من خود قرنطینه و او پرسید: اگر من نیاز به چیزی. من به او گفتم من نیست که تخم مرغ بود اما هیچ معامله بزرگ است. او می گفت که من را برخی از. من او را فرستاده متن و خواسته او برای ترک آنها را در ایوان و او گفت: "شما معنی است که شما نمی خواهد اجازه دهید من در خانه؟" او گفت که او بیمار نیست و نمی توانند درک کنند که چرا من انجام این کار. من سعی کردم به توضیح است که شما می تواند مسری بدون علائم, اما او هنوز هم توهین.

من فکر کردم هر کس در جهان می دانستند اصول قرنطینه اما ظاهرا او هنوز مصرف آن را شخصا. او نه به نام به مدت سه روز و من heartsick. مشاوره ؟ — بسته در در آریزونا

عزیز بسته در: به رغم این واقعیت که فدرال و دولت های ایالتی و محلی در حال انتشار اطلاعات روزانه در مورد اهمیت اجتماعی فاصله و خود quarantining هنوز هم وجود دارد سردرگمی در ذهن برخی از مردم است. دوست شما یک مثال کامل از این. شما در حال انجام آنچه شما انجام می دهند برای حق دلیل من امیدوارم که شما ادامه خواهد داد تا نه تنها خود را در خاطر بلکه برای خود شما.

عزیز ابی: من ازدواج کرده ام و پنج سال و من فقط کشف شد که شوهر من هنوز چند پیام های متنی از اواخر خود را ، او فکر می کند من نباید در مورد آن ناراحت. Am I wrong برای درخواست او را به آنها را حذف کنید? — احساس خیانت در جنوب

عزیز احساس خیانت: بله شما هستند! نه رقابت با یک همسر متوفی. حلق آویز در به یادگاران راه بسیاری از مردم غمگین. اگر متون نگه اهمیت برای او به او اجازه دهید آنها را. شما همسر خود را در حال حاضر و این چیزی است که مهم است.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن