جیم نیوتن: رادنی کینگ ضرب و شتم فراهم می کند یک نقشه راه برای بررسی سوء رفتار پلیس

به طوری که در آن است ؟ در حال افسران پلیس که مرتکب سوء رفتار به سادگی "سیب خراب" پراکنده در میان 99 درصد از خو

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

به طوری که در آن است ؟ در حال افسران پلیس که مرتکب سوء رفتار به سادگی "سیب خراب" پراکنده در میان 99 درصد از خوب پلیس ؟ و یا رفتار خود را علامتی از یک عمیقا ناقص سیستم آلوده با نژادپرستی و خشونت?

ممکن است برای پیدا کردن پاسخ و مثال های تاریخی از رادنی کینگ, وحشیانه, ضرب و شتم توسط پلیس فراهم می کند یک نقشه راه برای ساخت تعیین. هنگامی که یک کمیسیون به منظور بررسی که حادثه در آن زمان در یک ماموریت است که فراتر رفت و به سادگی تعیین آنچه اتفاق افتاده است. این نگاه در مراتب گسترده تر فرهنگ پلیس در لس آنجلس است که آنچه باید اتفاق می افتد در تمام موارد سوء رفتار جدی.

برای شروع, آن مهم است به درک این وقایع که قبل شاه را ضرب و شتم. در این شب در سال 1991 بود که او مورد ضرب و شتم یکی از افسران پلیس لس آنجلس درگیر کرده بود پاسخ داد زودتر به خشونت تماس شامل یک زن و شوهر. او در توصیف آن به یک همکار افسر با استفاده از گروه های رسمی تحت نظارت سیستم پیام به عنوان "حق از 'گوریل ها در مه.'"

و پس از آن وجود دارد شرایط از ضرب و شتم خود را. بیش از یک دوجین از افسران پلیس لس آنجلس گروه گشت بزرگراه کالیفرنیا و لس آنجلس مدرسه پلیس تماشا به عنوان دیگر ضرب و شتم ماموران شاه به تسلیم — حمله وحشیانه بود که نظارت و کارگردانی شده توسط یک پلیس گروهبان. نه یک افسر در صحنه ساخته شده است هر گونه گزارش رسمی از سوء رفتار مبتنی بر آنچه آنها می خواهم دیده می شود; در واقع آنها به شوخی در مورد آن شد.

سال بعد یک غیر نظامی کمیسیون تحت رهبری لس آنجلس وکیل — و بعد از آن وزیر امور خارجه — وارن کریستوفر کشف پیام های الکترونیکی دوباره از پلیس لس آنجلس رسمی سیستم با استفاده از درشت نژادپرستانه زبان. یکی به خصوص تند قطعه کد: ماموران مختصر داخلی حوادث مربوط به آمریکایی های آفریقایی تبار بود "NHI," کوتاه "هیچ انسان درگیر است."

رادنی کینگ بود مورد ضرب و شتم چرا که یک افسر یا دو تا به حال یک روز بد. او قربانی یک استفاده عمدی از نیروی کارگردان کهنه و ناظر و مشاهده توسط دیگران و خندید مورد بعد. او قربانی سوء رفتار پلیس, بله, بلکه خوار و نژادپرستانه پلیس کشت.

این تفاوت مهم است. هنگامی که یک مینیاپولیس افسر پلیس مربا زانو خود را به گردن یک مرد مظنون به عبور ساختگی $20 bill که نشان می دهد سوء; هنگامی که سه نفر از افسران همکار خود را ایستاده برای بیش از هشت ساعت در حالی که مظنون پنجه نرم می کند برای کمک, که اشاره به یک مشکل فرهنگی است. زمانی که بوفالو, n. y., افسران با ضربت بزمین کوبیدن یک 75 ساله مرد سفید برای تنها بودن در راه خود را که می تواند شواهدی از یک زن و شوهر از بد سیب; هنگامی که همکاران از این افسران تحسین آنها را به عنوان آنها را ترک یک دادگاه آن را به طور ناگهانی به نظر می رسد مانند یک مسئله فرهنگی.

اجازه بدهید چیزی ساده است. زمانی که افسران پوشش خود را نشان اعداد و یا سیاه و سفید کردن نام بر روی لباس خود را به عنوان اتفاق افتاده در شهرستانها در سراسر این کشور در تظاهرات اخیر که فرهنگی نه فردی. آنها باید اخراج می شود, برای شروع, اما پرس و جو باید متوقف نمی وجود دارد. هر کس مجاز و یا تشویق این اقدامات نیز نیاز به آمده و تحت بررسی همراه با هر فرهنگ پیشنهاد کرد که مخفی پلیس هویت مناسب بود. رهبری از بخش های خود را خرس مسئولیت یک چند "سیب بد."

قبل از مشکل rogue پلیس می تواند حل آن مشخص می شود به درستی. اگر پلیس لس آنجلس مشکل در سال 1991 بود که افسر لورنس پاول که تحویل بسیاری از ضربات به شاه بود و نابجا خارج از کنترل پلیس و سپس راه حل خواهد بود به آتش او و یا او را در زندان و یا هر دو. پاول بود و در واقع محکوم به نقض کینگ حقوق مدنی و خدمت زمان در زندان است.

اما که نمی شروع به پرداختن به مسئله اصلی این بود که نشان داده شده توسط blase واکنش اطرافیان و یا ماموران پلیس طرز فکر که منجر به چنین ننگین پیامهای الکترونیکی. این روش برای پرداختن به آن نگران کننده آیات شامل وادار کردن رئیس پلیس Daryl F. دروازه تقویت نظامی نظارت بهبود آموزش و پیگیری شکایت علیه پلیس با استفاده از تکنولوژی مدرن است. هم کسانی که اصلاحات — بسیاری از اجرا به موجب فدرال رضایت فرمان — خریداری بهبود زیرا آنها به رسمیت شناخته شده و خطاب فرهنگی فساد است. آن را به اندازه کافی است ؟ نه تقریبا. اصلاحات به یک فرایند مداوم است.

در مینیاپولیس شلیک و تعقیب افسر درک چوین ممکن است محافظت از کسانی که او ممکن است بعدا تلاش برای دستگیری, اما آنها نمی خواهد آدرس این سوال که چرا افسران همکار خود را به نظر می رسید untroubled با اقدامات خود و یا چرا بسیاری از شکایات از پلیس سوء استفاده در این بخش به نظر می رسد که دریافت کرد کمی توجه است. در بوفالو بزرگتر سوال است که چرا دو افسر زدم 75 سال به پیاده رو اما چرا دیگران فکر بود که چیزی برای تشویق کردن در مورد.

بله برخی از اقدامات پلیس سوء چیزی بیش از کار یک ولگرد, گمراه کننده, افسر, یک سیب بد. اما بر خلاف سال 1970 Osmonds آمار یک سیب بد می تواند به از بین بردن تمام دسته. و هنگامی که تعدادی از افسران در یک بخش شروع به پوسیدگی کاملا جدید در هر بشکه مورد نیاز است.

روزنامه نگار و نویسنده جیم نیوتن تحت پوشش پلیس لس آنجلس برای لس آنجلس تایمز از سال 1992 تا 1997. تازه ترین کتاب او است "از فردا: بی امان زندگی جری براون." او نوشت: این ستون برای لس آنجلس تایمز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب