MLB رد 114-بازی, برنامه, را تهدید می کند طرح از حدود 50

نیویورک—اگر لیگ اصلی بیس بال و بازیکنان خود را در این زمینه برای coronanvirus-تاخیر 2020 فصل آن خواهد بود پس ا

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

نیویورک—اگر لیگ اصلی بیس بال و بازیکنان خود را در این زمینه برای coronanvirus-تاخیر 2020 فصل آن خواهد بود پس از acrimonious مذاکرات که شبیه کار خود را در جنگ از یک نسل پیش.

MLB رد بازیکنان پیشنهاد 114-بازی فصل به طور منظم برنامه با هیچ اضافی کاهش حقوق و دستمزد و به نوبه خود توجه خود را به یک کوتاه تخته سنگ از شاید 50 بازی و یا کمتر. صاحبان هفته گذشته پیشنهاد 82-بازی برنامه شروع در اوایل ماه جولای

"ما نه هر دلیل به این باور است که مذاکره راه حل برای یک 82-بازی های نجومی امکان پذیر است" معاون کمیسر دن Halem نوشت: در نامه مجلس به رئیس اتحادیه مذاکره بروس مایر که به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

MLB طرح شامل یک مقیاس کشویی از پرداخت کاهش می یابد که ترک بازیکنان در $563,500 (ایالات متحده) حداقل با 47 درصد اصلی خود حقوق و بالا ستاره مایک ماهی قزل آلا و Gerrit کول در کمتر از 22 درصد از $36 میلیون آنها تعیین شده بود به دست آورند.

بازیکنان اصرار آنها دریافت نرم افزار تاریخ حقوق به توافق در مارس 26, معامله, که آنها می دهد 70 درصد پرداخت در 114 بازی. که توافق نامیده می شود برای دو طرف به "بحث در ایمان خوب اقتصادی امکان بازی کردن بازی ها در غیاب تماشاگران است." این اتحادیه گفته است هیچ اضافی کاهش قابل قبول هستند.

شده است وجود دارد یک برنامه به طور متوسط کمتر از 82 بازی در هر تیم پس از سال 1879.

"با وجود آنچه در آن مانند تلفن های موبایل با برخی از توییتر مجادله عقب و جلو و برخی از موضع گیری عقب و جلو من خوشبین هستم که ما در حال رفتن به بازی بیس بال در این سال" میلواکی جمهور بیس بال عملیات دیوید استرنز گفت. "من خوشبین هستم که هر دو طرف واقعا می خواهید به بازی بیس بال در این سال است که وجود دارد یک راه برای انجام این کار, حتی اگر آن را کوتاه تر فصل, حتی اگر آن را 50 بازی."

Ballparks بدون طرفداران به نظر می رسد برخی با توجه به همه گیر. MLB ادعای ضرر و زیان زیادی به علت این ویروس که اتحادیه اختلافات و تیم ها می خواهند اضافی کاهش حقوق و دستمزد. Halem گفت: 27 نفر از 30 تیم خواهد از دست دادن پول با هر یک از بازی های اضافی.

50-برنامه بازی را در نتیجه بازیکنان دریافت حدود 30 درصد از حقوق کامل خود را تحت مارس 26 مقابله.

"شما تایید برای ما در روز یکشنبه که بازیکنان متحد هستند در نظر خود را که آنها نمی خواهد قبول کمتر از 100 درصد از خود نرم افزار-دارای حقوق و ما هیچ چاره ای جز قبول که نمایندگی" Halem نوشت.

"با این حال کمیساریای متعهد به بازی بیس بال در سال 2020" Halem اضافه شده است. "او شروع به بحث با مالکیت در مورد مرحله بندی کوتاه فصل بدون طرفداران."

Halem پایان نامه خود را با گفتن مایر "ما آماده هستیم به بحث در مورد ایده های شما ممکن است که ممکن است منجر به یک توافق بر سر از سرگیری بازی به طور منظم و بدون فن دسترسی در استادیوم."

MLB می خواهد برای شروع فصل در اوایل ماه جولای و Halem نوشت: یک توافق بود به توافق ژوئن 1 به منظور بازگشایی اردوگاه های آموزشی در ماه ژوئن 10. که ترک سه تا چهار هفته از آماده سازی که Halem گفت که "اجماع گسترده."

"ما مخالف با عجله به شروع فصل و سپس در معرض بازیکنان به یک برنامه خسته کننده," او گفت:.

بازیکنان ساخته شده پیشنهاد خود را روز شنبه پنج روز پس از مدیریت اولیه طرح اقتصادی. روز باز خواهد بود 30 ژوئن و فصل به طور منظم خواهد اکتبر به پایان رسید. 31 نزدیک به پنج هفته پس از حملات یازدهم سپتامبر ، 27 نتیجه رسیدند که MLB پیشنهاد گیر از فصل اصلی برنامه.

MLB نمی خواهید به بازی در ماه اکتبر گذشته به دلیل آن ترس از موج دوم coronavirus می تواند مختل پس از فصل و خطر اندازد $787 میلیون در پخش درآمد. Halem ذکر MLB های عفونی-بیماری مشاور دکتر علی خان دین از دانشکده بهداشت عمومی در دانشگاه نبراسکا.

"این است که در جمعی منافع باشگاه و یا بازیکنان برای شروع یک سال 2020 فصل و پس از آن مجبور به تعلیق و یا لغو آن را قبل از اتمام پست-فصل" Halem نوشت.

"دکتر خان و تیم خود را به ما توصیه می کرد که برای به حداقل رساندن خطر پس از آن تاخیر یا لغو 2020 فصل ما باید تلاش برای تکمیل فصل و پس از فصل در اوایل پاییز را به عنوان ممکن است," او نوشت. "علاوه بر این پیشنهاد خود را نادیده واقعیت آب و هوا در بسیاری از نقاط کشور طی نیمه دوم ماه اکتبر. اگر ما برنامه کامل تخته سنگ از بازی در اواخر اکتبر ما خواهد بود گرفتار لغو شد."

به عنوان بخشی از مارس 26 قرارداد بازیکنان رو $170 میلیون در حقوق و دستمزد پیشرفت — اعم از $16,500 به $286,500 — و تضمین می کنند که اگر فصل است اوراق هر بازیکن را دریافت کنید 2020 خدمات مطابق زمان چه بازیکن تعلق در سال 2019.

MLB پیشنهاد در 26 ماه مه خواهد پایین تر 2020 حقوق از حدود 4 میلیارد دلار به حدود 1.2 میلیارد دلار و نه از جمله امضای پاداش ختم پرداخت و یا گزینه buyouts. وجود دارد خواهد بود یک $200 میلیون جایزه در صورتی که پس از فصل به اتمام است.

اتحادیه ارائه خواهد باید حقوق مجموع حدود 2.8 میلیارد ترک هر بازیکن با حدود 70 درصد از اصل های حقوق و دستمزد.

Halem گفت coronavirus تست خواهد هزینه این تیم 40 میلیون دلار به 50 میلیون دلار است. او ادعا کرد "باشگاه خواهد کرایه حتی بدتر از لحاظ اقتصادی اگر ما به بازی تعداد قابل توجهی از doubleheaders به عنوان خود را counterproposal اندیشد."

بازیکنان پیشنهاد کرد که 100 میلیون دلار در حقوق معوق شود تا 2021 و 2022 اگر پس از فصل لغو شده است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"تعویق انداختن حقوق با منافع اقتصادی است معادل فرض بیشتر بدهی" Halem گفت. "باشگاه در حال حاضر فرض بر 2 میلیارد دلار بدهی های اضافی است که باید سرویس و لازم نیست که ظرفیت های مالی به فشار بیشتر 2020 تعهدات مالی به سال آینده بدون تأثیر خود را ثبات مالی."

هر دو طرف باید پیشنهاد گسترش برگشتی از 10 تیم به 14 و اتحادیه ارائه کرده است برای تضمین توسعه از طریق 2021. هر دو طرف نیز مایل به گسترش استفاده از hitter وظیفه تعیین شده برای تمام بازی ها در این سال است.

این اتحادیه پیشنهاد معرض خطر بازیکن و یا بازیکنان زندگی می کنند که با خطر فرد قادر به انتخاب کردن از بازی MLB گفته است که مایل به بحث در مورد این موضوع. MLB می گوید بازیکنان دیگر که انتخاب می کنید نه حقوق و نه زمان سرویس که کلیدی است برای واجد شرایط بودن به صورت رایگان آژانس و داوری. این اتحادیه پیشنهاد کرد که گروه دریافت نمی پرداخت می شود اما دریافت خدمات زمان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب