ادوارد Lotterman: مبدل کاتالیزوری دزدی نشان می دهد اقتصاد در عمل

زمانی که رابین هود سرقت از ثروتمندان و داد به فقرا به طور کلی رفاه مردم به زبان انگلیسی شاید افزایش یافته است.

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

زمانی که رابین هود سرقت از ثروتمندان و داد به فقرا به طور کلی رفاه مردم به زبان انگلیسی شاید افزایش یافته است. حداقل یکی می تواند استدلال می کنند این. برای سرقت مبدل کاتالیستی بسیار است.

شایع و بی پروایی نشان دادن مبدل دزدی به خصوص از ارقام مانند تویوتا Priuses یک موضوع داغ در محله من. اضافه کردن توهین به جراحت بسیاری از این مغازه به سرقت رفته گزارش رفتن به یک scrapyard فقط در سراسر مینه سوتا 280 از خانه های ما. این سخت است برای اثبات کند. که در قلب مشکل است.

این حیاط وب سایت اعلام کرد که آن را "...در حال حاضر خرید مبدل های کاتالیزوری در هر روز! کارکنان آموزش دیده ما را فراهم خواهد کرد که بالاترین ارزش در شهرهای دوقلو..." ساکنان دیدن وانت پر از اره کردن مبدل های قایقرانی تا Como خیابان تبدیل به تاشو سبز.

شکایت به اعضای شورای بیرون کشیدن دیدگاه این است که یک شهر گسترده مشکل در واقع یک مترو منطقه-شبکه یک. اقدامات قوی در نظر گرفته می شود. فقط صبر کنید.

زیادی وجود دارد که اقتصاد در این است که امر به هزاران موقعیت های دیگر.

شروع با رابین هود را توزیع مجدد درآمد. استدلال او به جامعه بهتر است که در "حاشیه سودمند است." "ابزار" است که یک اصطلاح فانتزی معنای انسان رضایت.

کالاهای مختلف تولید سطوح مختلف سودمند است. BMW جدید به ابزار بیشتر از یک کف-خارج Yugo. یک رستوران استیک T-استخوان ارضا بیش از یک ایستگاه گاز ژامبون و سوئیس.

مثل همیشه در econ, "حاشیه" وارد. اولین لقمه یا استیک خوشمزه یا استخوان خشک ساندویچ افزایش رضایت بیش از پنجم نیش پنجم بیش از 10 ، و مهم نیست که چقدر خوشمزه استیک در نهایت شما ممکن است درخواست یک جعبه را به برخی از صفحه اصلی. که در آن نقطه حاشیه ای سودمند از نیش دیگر صفر است.

ابزار امر به پول به عنوان به خوبی. برای هر کسی یک افزایش از $20 تا $21 ساعت افزایش شادی بیش از $100 به $101. پایان پایین تر شامل تلاش برای ضرورت بالایی انتخاب تجملات.

است که در درون یک فرد. اما کسی نمی تواند اندازه گیری رضایت در هدف قابل مقایسه از نظر. صرفا صحبت کردن شما نمی توانید ثابت کنید که بیل گیتس از دست دادن $1 خواهد بود بیش از جبران بیوه فقیر به دست آوردن $1. شما نمی توانید ثابت کنید که گرفتن پول برای مدیکر از افراد جوانتر به نفع افراد جامعه را بهبود می بخشد. این انتقال بسیار محبوب است با این وجود. اما این ستون های مختلف.

با دزدی وجود دارد ضرر و زیان فراتر از هزینه نصب یک مبدل است که مشتریان بیمه در نهایت خرس یا که شما غذا خوردن خود را اگر شما لازم نیست که پوشش جامع.

اول از همه وجود خشم در هر سرقت. آن است که نه فقط پول. شما احساس می کنید, تجاوز کمتر امن است.
پس از آن وجود دارد هزینه های معامله از جایگزینی یک مبدل. فایل گزارش پلیس, تماس با شرکت بیمه خود درایو به Burnsville به دلیل این که خود را بیمه گر قرارداد فروشگاه است. به عنوان یخی-صبح فندر با گوشه های گرد غیر نقدی هزینه های است که شما باید در حال بالا حتی با بیمه جامع. بدون عنوان برای بسیاری از مردم فقیر و زیان هستند و حتی بیشتر و به طور همزمان سخت تر به حفظ.

زمانی که رادیو ماشین دزدی بودند شایع در شهر نیویورک به سرقت رفته رادیو حصار در یک فروشگاه می تواند خریداری شده توسط شخص دیگری. یک فرد از دست داده است. کسی دیگری رو ارزان رادیو. آن را هنوز هم می تواند در خدمت هدف اصلی خود. که درست نیست با مبدل شده است. پلاتین و پالادیوم می تواند به بهبود بود اما جدید مبدل هزینه های بسیاری از بار است. و نه این است که تفاوت همه نا مشروع برای تولید کنندگان. ساخت کاتالیزوری دستگاه های پیچیده و پر هزینه است.
با هر دو رادیو و مبدل ارزش هر یک سرقت بزرگ نیست به اندازه کافی به حکم مقدار پلیس زمان. آنها در حال کشیده نازک مهم تر است جنایات. و سرقت این موارد مشترک است "موانع کم برای ورود."

دانش آموزان یاد بگیرند که تغییرات در فن آوری به عنوان "عرضه شیفت" را قادر می سازد بیشتر تولید چیزی است که در هر یک از طیف وسیعی از قیمت فروش است.

بی سیم رفت و برگشتی اره منتقل تولید به سرقت رفته مبدل های کاتالیزوری. آنها را کاهش می دهد زمانی که دزد آسیب پذیر هستند به کشف و دستگیری از دقیقه به ثانیه. خوب دوالت یک هزینه $200. یک دزد می توانند این کار را در یک شب. یک سرویس چینی واردات در Menards یا بندر حمل و نقل است $80. حتی بهبود متالورژی در تیغه های اره یک مزیت است.

به عنوان با رادیو دزدی تکنولوژی می تواند به افزایش هزینه های دزد. آلارم کمک و کاهش "عرضه است." اما به عنوان میلتون فریدمن ثابت با مواد مخدر اگر شما تمرکز بر روی عرضه در حالی که نادیده گرفتن تقاضای شما محکوم به شکست است.

ایجاد ضایعات متری را عکس از فروشندگان و کپی کردن شناسه خود را. آنها را به حفظ سوابق از اعداد از مبدل و تاریخ در آورده با نام و شماره ID از "مستقل scrappers." نیاز به این بود فرستاده شده به یک پایگاه داده. ایجاد ضایعات متری رکورد تعداد و ارزش مبدل به فروش می رسد به بازیافت. حسابرسی این پرونده است.

پس از آن وجود دارد همیشه در حال "اثرات مرز" و "زندانیان معضلات." اگر St. Paul سرکوب مبدل شمشیربازی و مینیاپولیس, نمی, مبدل, خرید تغییر خواهد کرد در سراسر شهر خط. ما محلی خرید قطعات کامپیوتر می تواند حرکت یک بلوک غرب است. ایضا برای رمزی شهرستان اقدام و Hennepin نیست. ایضا برای مینه سوتا و ویسکانسین هیچ. اما تقاضای موثر برای هر محلی دزد کاهش می یابد حداقل کمی با هر مرحله.

همه وسایل نقلیه الکتریکی نمی خواهد که گازهای خروجی از اگزوز به کاتالیز. اما باتری ها ممکن است حاوی عناصر خاکی کمیاب. شاید دزد با دو کامیون را به سرقت تمام وسایل نقلیه در یک تنوع از سنتی "فروشگاه ریز ریز کردن" جرم و جنایت است. اجرای قانون است و اغلب یک موش و گربه بازی. اما برخی از همان عقاید اقتصادی همیشه درگیر است.

St. Paul اقتصاددان و نویسنده ادوارد Lotterman را می توان در رسید stpaul@edlotterman.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن