'هیچ پپسی, کوکاکولا': Spokane, پارک وزارت به دنبال سوئیچ نوشابه تعلقات با قرارداد جدید - Thu, 10 Jul 2020 PST

Spokane پارک مقامات برداشت جدید پاپ اولویت شنبه پایان دادن به یک نزدیک به دو دهه از اجرای پپسی محصولات ریخته ب

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

Spokane پارک مقامات برداشت جدید پاپ اولویت شنبه پایان دادن به یک نزدیک به دو دهه از اجرای پپسی محصولات ریخته بودن به طور انحصاری در پارک های شهر.

اسپوکن پارک مدیره به اتفاق آرا توافق کردند که به مدت پنج سال در مقابله با کوکا کولا برای نوشابه خدمات در Riverfront Park در شهرداری گلف در Manito پارک و در دوایت مرکل ورزشی پیچیده است. در حالی که قرارداد بلافاصله انجام می شود بسیاری از امتیازی خدمات توقیف باقی می ماند با توجه به شیوع کروناویروس.

گلف بازان خواهد بود که برای اولین بار به تجربه جدید و آشامیدنی و خدمات گفت: Jason کانلی اجرایی افسر اسپوکن پارک.

"ما را به پیدا کردن یک راه این است که حداقل مخل به دوره عملیات" کانلی گفت:, و اضافه کرد که "کک آماده است" و می تواند به سرعت نصب چشمه کولرهای آبی و دیگر تجهیزات مورد نیاز برای خدمت به مشتریان در سراسر سیستم.

این توافق با Swire Coca-Cola, یک bottler با دفاتر در شرق مونتگمری خیابان در نزدیکی Millwood.

این قرارداد به این معنی است که کک نرم و نوشیدنی های ورزشی خواهد بود که تنها گزینه در دسترس برای خرید در مکان های که شامل نیمکت پارک در Manito پارک و آسمان روبان کافه در Riverfront Park. کک انحصار قرارداد به معنی آن نوشیدنی نیز تنها آنهایی که برای خرید در دسترس در اصلی پارک حوادث مانند خوک در پارک و Hoopfest.

Parkgoers که ممکن است انتظار می رود Gatorade در فروش در حال حاضر را انتخاب کنید از مجموعه ای از Powerade, طعم, در میان دیگر تغییرات است. کانلی گفت: پارک های بخش نیست و باید از این فضا به سهام همه نوشابه گزینه و انحصار توافق به معنی سودا شرکت مسئول برای ارائه خدمت به تجهیزات است که این شهرستان که در غیر این صورت باید به خرید خود را.

"این فقط احساس می کند مانند یک جا بهتر است و احساس گفت:" کانلی که اشاره کرد که پپسی همچنین تلاش برای حفظ قرارداد و RC کولا که صاحب 7UP و A&W مارک شده بود در اوایل مذاکرات به ارائه خدمات آشامیدنی.

پارک شروع یک نوشیدنی ارائه دهنده اواخر سال گذشته اما تصمیم نهایی به تعویق افتاد, به عنوان پارک بخش برخورد با خرید اینترنتی از تعطیلی دستور داد برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus.

این معامله شامل 55% کمیسیون در تلوان ماشین آلات, فروش $27,500 سالانه در حمایت دلار برای پارک ها و $15,000 در یخ-ساخت تجهیزات برای زمین های گلف. مقامات پارک پیش بینی سالانه ارزش قرارداد خواهد شد کمی کمتر از $61,000.

اگر parkgoers نیست کک طرفداران آنها هنوز آزاد را به خود نوشابه از خانه برای پیک نیک و یا برای لذت بردن از گلف به عنوان طولانی به عنوان آنها مشروبات الکلی کانلی گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب