آبی جیز باز خواهد شد در تمپا و باید به زودی یک مکان به نام خانه

در یک روز زمانی که جهان سری قهرمانان مورد سوال ایمنی MLB فصل Blue Jays آموخته آنها باز خواهد شد در COVID-19 کا

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

در یک روز زمانی که جهان سری قهرمانان مورد سوال ایمنی MLB فصل Blue Jays آموخته آنها باز خواهد شد در COVID-19 کانون فلوریدا در برابر Tampa Bay Rays.

MLB منتشر کوتاه آن 60-بازی برنامه در روز دوشنبه — از جمله جیز در اشعه در تاریخ 24 ژوئیه در 6:40 p. m. — تنها چند ساعت پس از چهار تیم از جمله اتباع واشنگتن لغو و یا به تعویق افتاد تمرینات به دلیل coronavirus تست به تاخیر می اندازد.

"ما نمی خواهد قربانی ایمنی و بهداشت از بازیکنان ما کارکنان و خانواده های آنان" واشنگتن مدیر کل Mike Rizzo گفت. "بدون دقیق و به موقع آزمایش آن است که به سادگی امن نیست برای ما برای ادامه اردوی تابستانی. لیگ اصلی بیس بال نیاز به کار به سرعت به حل و فصل مسائل خود را با فرآیند و آزمایشگاه خود را. در غیر این صورت کمپ تابستانی و 2020 فصل در معرض خطر هستند."

در یک بیانیه لیگ مقابله که 95 درصد از مصرف تست تکمیل شده است و یوتا آزمایشگاه آن را با استفاده از گزارش شده بود 98 درصد از نتایج بسیاری از آنها را یک روز پس از نمونه جمع آوری شد. MLB اضافه شده که این روند بدون "مشکلات پیش بینی نشده" اما تاخیر ناشی از تعطیلات آخر هفته در ایالات متحده نیست ادامه خواهند داد. این بیانیه همچنین با ابراز حمایت از این تیم از جمله Houston Astros, اوکلند و St. Louis Cardinals — که لغو تمرینات "تحت این شرایط چالش برانگیز."

تست یک جزء کلیدی از دستورالعمل ها است که اجازه جیز برای بازگشت به تورنتو و شروع به آموزش در راجرز مرکز در روز دوشنبه.

بازیکنان باید به تصویب دو COVID-19 آزمایشات قبل از آنها پاک شد. برخی کردم متهور و وارد از طریق خصوصی منشور پرواز از فلوریدا در روز یکشنبه. اما دیگران — بازیکنان و کادر ماند پس از یک گزارش COVID-19 مورد است. دو هفته قبل مثبت آزمون را مجبور به تعطیل کردن آن بهار مجتمع آموزشی در Dunedin, Fla. و پرسنل در این مرکز تحت آزمایش های بیشتر.

جیز را تایید نمی کند آخرین مورد اول گزارش ESPN جف Passan که گفت کسانی که در تماس با این بازیکن نیست هیئت مدیره پرواز به تورنتو. ایالات متحده آمریکا امروز باب Nightengale گزارش داد که 12 بازیکن باقی می ماند در Dunedin. یک تیم سخنگوی خواهد تایید نشده اما به گفته یک دوم پرواز چارتر بود و انتظار می رود برای رسیدن به در تورنتو در اواخر این هفته.

جیز تصریح کرد اولویت خود را به هم بازی به طور منظم فصل بازی در راجرز مرکز این فصل اما این موضوع همچنان بی قراری. اگر آنها برنامه دوشنبه منتشر شد می توانست آنها را به صلیب کانادا-آمریکا مرز 10 بار در طول فصل به طور منظم.

Plan B با توجه به جیز رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت مارک شاپیرو است که به بازی در Dunedin — در یک دولت که گزارش 6,336 موارد جدید COVID-19 روز دوشنبه در حالی که Ontario گزارش 154. شاپیرو گفت: جمعه گذشته که او در انتظار یک پاسخ در عرض هفت تا 10 روز است.

اوایل رفتن آسان نخواهد بود بدون توجه به جایی که آنها بازی: بعد از باز کردن با سه بازی در تمپا از تاریخ 24 تا 26 جیز خواهد بازی بعدی دو شب در واشنگتن قبل از میزبانی اتباع یک جفت برای باز کردن خود برنامه.

بیشتر برنامه نکات برجسته:

  • هر تیم بازی خواهد کرد 40 بازی در آن بخش — برای جیز 10 بازی بیش از سه سری در برابر New York Yankees, Boston Red Sox, Baltimore Orioles و اشعه — و 20 interleague. شرق نقش شرق بنابراین جیز نیز صورت متس نیویورک فیلادلفیا فیلیز بریوز آتلانتا و میامی مارلینز و همچنین اتباع.
  • جیز بازی 10 از 19 بازی گذشته خود را در برابر یانکی ها و در پایان با سه برابر بازدید آرام از سپتامبر. 25 تا 27.
  • هر تیم می شود شش خاموش-روز اگر چه جیز را حداکثر 20 روز متوالی بین Aug. 21 و هفت. 9.
  • اولین گام برای جیز صفحه اصلی بازی 6:37 بعد از ظهر — به جز در روزهای یکشنبه هنگامی که بازی شروع خواهد شد در 3:07 بعد از ظهر و اوت. 31 (2:07 بعد از ظهر دوشنبه شروع).

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
  • در پیش بینی از یک پتانسیل تقلا به صورت حذفی لکه های, همه بازی های لیگ شروع خواهد شد در 3:07 بعد از ظهر شرقی در فینال یکشنبه, سپتامبر. 27.
  • MLB بازکن جولای 23: یانکی ها در مقابل اتباع در 7 p. m.
Laura Armstrong


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب