سهام افزایش در امید که افتضاح شغل گزارش علائم پایین

توسط استن چووال استریت بسیج دوباره در روز جمعه پس از یک وحشتناک و بی سابقه در گزارش مشاغل آمریکا در بازار نبود

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

توسط استن چو

وال استریت بسیج دوباره در روز جمعه پس از یک وحشتناک و بی سابقه در گزارش مشاغل آمریکا در بازار نبود کاملا به عنوان وحشتناک به عنوان اقتصاددانان پیش بینی کرده بود.

S&P 500 صعود 1.1% در معاملات صبح پس از دولت گفت: کارفرمایان قطع ضبط-تنظیم 20.5 میلیون شغل در ماه گذشته. در حالی که تعداد یک کابوس است آن را کمی پایین تر از 21 میلیون که اقتصاددانان گفت: بازار به بند ، سرمایه گذاران نیز به طور فزاینده ای شرط بندی نمی خواهد آنها را ببینید گزارش دیگری که بد نیست دوباره به این دلیل که تعدادی از کارگران تشکیل پرونده برای مزایای بیکاری شده است به آرامی در حال کاهش است و طی پنج هفته.

سهام در سراسر جهان در حال حاضر با عنوان بالاتر قبل از مشاغل آمریکا در گزارش آمد, در بخش, در امیدوار است که ایالات متحده و چین نمی خواهد خود را راه اندازی مجدد تجارت جنگ است. پس از انتشار این گزارش سهام صعود و حتی بیشتر. عملکرد وزارت خزانه داری همچنین ضربه بالاتر پس از گزارش نشانه ای از عقب بدبینی اما آنها از دست داده و دستاوردهای خود را به عنوان صبح و پیشرفت است.

میانگین صنعتی داو جونز بود تا 303 امتیاز یا 1.3% در 24,179 به عنوان 10:50 a. m. به وقت شرق. نزدک شد تا 1.1%. S&P 500 است و به سمت آن برد هفته گذشته سه.

"سوال این است که مهم نیست که آیا اقتصاد متوقف است — آن است" AllianceBernstein اقتصاددان ارشد اریک Winograd نوشت: در گزارش. "آنچه مهم اکنون این است که چه زمانی و چگونه بهبود اقتصاد و امروز اطلاعات تا حد زیادی عقب مانده-به دنبال و در نتیجه تغییر اساسی ما از نظر چشم انداز."

پس از از دست دادن یک سوم از ارزش خود را در کمی بیش از یک ماه در نگرانی در مورد رکود اقتصادی شدید S&P 500 از شارژ بالاتر به بازیابی بیش از نیمی از آن از دست دادن. این تجمع آغاز شده و پس از فدرال رزرو و کنگره متعهد تریلیون دلار در کمک به سرپا نگه داشتن بازار و اقتصاد از طریق رکود اقتصادی است.

اخیرا حتی به عنوان وحشتناک داده ها را تایید رکود ترس درست شد سرمایه گذاران را تحت فشار قرار دادند سهام بالاتر آنها به عنوان نگاه به آینده به رشد بالقوه از سرگیری بعد از این سال. کشور در سراسر جهان و بسیاری از ایالات آمریکا گذاشته اند برنامه ای برای استراحت محدودیت در کسب و کار است که می تواند تنظیم صحنه برای بسیاری از کسانی که از بین رفت مشاغل به ظهور.

"این سیاست ناشی از رکود و سرعت و ساختار بازیابی می تواند مسیر یک مسیر متفاوت از قبلی رکود" استفان Innes ارشد بازارهای جهانی استراتژیست در AxiCorp گفت: در یک گزارش. "جستن به عقب خواهد بود بسیار سریعتر."

بسیاری از تحلیلگران تردید دارند از این تجمع, چند, گفت, اقتصاد, به احتمال زیاد نخواهد بازیابی تقریبا به شدت و به سرعت به بازار سهام است. روز جمعه گزارش اشتغال نشان داد که نرخ بیکاری در صعود به بالاترین سطح خود از زمان رکود بزرگ.

سهام رو به یک شروع قوی در اوایل روز جمعه پس از یک چینی رسانه های دولتی گزارش گفت: آمریکا و تجاری چین مذاکره کنندگان صحبت در گوشی و در حال کار برای اجرای یک قرارداد تجاری. که کمک به آرام ساختن نگرانی های است که تنش میان بزرگترین اقتصادهای شد نزدیک به شعله ور کردن دوباره.

آخرین چیزی که سرمایه گذاران می خواهید این است که دور دیگری از مجازات tit-for-tat تعرفه ها که کشیدن و حتی بیشتر در یک اقتصاد در حال حاضر کشویی به یک رکود اقتصادی شدید.

شرکت هایی که سود معمولا نزدیک ترین وابسته به اقتصاد مقاومتی رهبری بازار بالاتر است. تولید کنندگان انرژی در S&P 500 با افزایش 2.4 درصد افزایش از 11 بخش است که شاخص S&P 500. شرکت های صنعتی و مالی سهام نیز قوی تر از بقیه بازار.

آنها سه بخش از بازار که سخت ترین ضربه در اوایل سال نگرانی ها در مورد آینده رکود اقتصادی است که باعث می شود تقاضا برای محصولات خود را به نابودی و زین بانک ها با وام های بد است.

کوچکتر سهام نیز افزایش بیش از بقیه از بازار نشانه ای از بازار اعتقاد قوی تر رشد جلوتر است. کلاه کوچک سهام در طول تاریخ غرق بیش از رقبای بزرگتر خود را به عنوان رکود اما دوباره بجای اول برگشتن سخت تر در انتظار بهبود و روز جمعه 2.2% افزایش برای راسل 2000 بود بیش از دو برابر بزرگ-شاخص های سهام.

در آسیا هانگ سنگ در هنگ کنگ اضافه شده 1 درصد سهام در شانگهای افزایش یافت 0.8%. کره جنوبی Kospi به دست آورد 0.9 درصد بوده است. در اروپا شاخص CAC 40 در فرانسه افزایش یافت 0.8% و آلمان در داخ بازگشت 1.2%.

عملکرد 10 ساله خزانه داری توجه داشته باشید افزایش عنوان بالا به عنوان 0.66% در مدت کوتاهی پس از این کار گزارش انتشار از 0.63% اواخر پنج شنبه. که عملکرد تمایل به حرکت با انتظار سرمایه گذاران برای اقتصاد و تورم است. اما آن را آغشته به پایین به 0.63% به عنوان صبح و پیشرفت است.

معیار خام ایالات متحده افزایش 0.9 ٪ به $23.77 در هر بشکه ادامه آن قوی هفته و دوره نقاهت بیشتر از آن ضبط-تنظیم ضرر و زیان قبل از آن در سال. قیمت نفت خام برنت بین المللی استاندارد افزود: 1.6% به $29.92 در هر بشکه رسید.

___

AP کسب و کار نویسنده یوری Kageyama کمک کرده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن