در Juneteenth, دوقلو, حذف مجسمه مالک سابق Calvin گریفیث

دوقلوها را حذف کرده و مجسمه سابق تیم صاحب Calvin گریفیث که یک بار گفت که او نقل مکان کرد و این تیم از واشنگتن

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

دوقلوها را حذف کرده و مجسمه سابق تیم صاحب Calvin گریفیث که یک بار گفت که او نقل مکان کرد و این تیم از واشنگتن به مینه سوتا "زمانی که من متوجه شدم شما فقط باید 15,000 سیاه پوستان در اینجا" از غرفه خارج از هدف زمینه است.

مجسمه برداشته شد اوایل روز جمعه روز به عنوان جشن ژوئن نوزدهم به دلیل ژوئن 19 سال 1865 بود و بعد بردگی مردم در تگزاس مطلع شدند که جنگ داخلی بود و آنها دیگر نمی تواند فرد دیگری را اموال.

"در حالی که ما اذعان به نقش برجسته Calvin گریفیث در تاریخ ما نمی توانیم سکوت و ادامه نادیده گرفتن نظرات نژادپرستانه او در وسکا در سال 1978" دوقلوها گفت: در بیانیه منتشر شده صبح روز جمعه. "او توهین کلمات نمایش داده شده آشکار تحمل و بی اعتنایی به صورت سیاه و سفید جامعه هستند که نقطه مقابل آنچه دوقلوها مینه سوتا برای ایستادن و ارزش است."

در سپتامبر. 28, 1978 سابق پایونیر پرس نویس نیک کلمن مستند نظرات ساخته شده توسط گریفیث در یک باشگاه لاینز شام در وسکا در حالی که مشغول به کار در روچستر اداره از مینیاپولیس استار. گریفیث که تا به حال نقل مکان به واشنگتن سناتور به مینه سوتا قبل از سال 1961 فصل گفت: شرکت کنندگان او را انتخاب مینه سوتا "زمانی که متوجه شدم شما تنها 15,000 سیاه پوستان در اینجا."

در این هفت. 26, 1965, عکس, Calvin گریفیث, رئيس جمهور از دوقلوها مینه سوتا نشسته در جعبه مطبوعات در حوزه شهری ورزشگاه تماشای دوقلوها در تلویزیون و در انتظار آغاز مینه سوتا وایکینگ ها-Detroit Lions بازی NFL در مینیاپولیس. دوقلوها مینه سوتا می گویند آنها به حذف یک مجسمه از مالک سابق Calvin گریفیث در هدف زمینه با استناد به اظهارات نژادپرستانه او در سال 1978 ساخته شده. (AP Photo/ژن Herrick)

"سیاه مردم اصلا به توپ بازی ها, اما آنها به شما را پر کنید تا یک rassling حلقه قرار داده و چنین شعار آن را ترساندن شما را به مرگ" گریفیث ادامه داد. "این باور نکردنی است. ما در اینجا دلیل این که شما رو خوب سخت کار سفید مردم در اینجا."

دوقلوها ساخته یک مجسمه برنزی از گریفیث خارج از هدف درست زمانی که ورزشگاه باز در سال 2010 نه چندان دور از ردیف 29 ورودی تجلیل سابق, دوقلو, همه ستاره راد Carew و خود را مجسمه برنزی. کارو, در حال حاضر 74 و در همه جا حضور با باشگاه چپ دوقلوها برای کالیفرنیا فرشتگان در مدت کوتاهی پس از گریفیث ساخته شده نظرات خود را گفت: "من قصد ندارم به دیگری (n-word) در کشت و زرع خود را."

در بیانیه منتشر شده در صبح روز جمعه Carew گفت او احترام دوقلوها' تصمیم گیری و نیز اعتقاد گریفیث نمایش در مسابقه در طول زمان تغییر و گریفیث اولین کسی بود که به نام او پس از کارو القاء شد به Baseball Hall of Fame در سال 1991.

"در حالی که من همیشه به حمایت از دوقلوها تصمیم به افتخار کالوین با یک مجسمه من همچنین به یاد داشته باشید که چگونه نامناسب و مضر از نظر او بودند در آن روز سرنوشت ساز در وسکا," Carew گفت. "دوقلوها آنچه را که آنها احساس می کنند نیاز به انجام برای سازمان و برای جامعه ما است. در حالی که ما نمی توانیم تغییر, تاریخ, شاید ما می توانیم از آن یاد بگیرند."

دوقلوها و بقیه از لیگ اصلی بیس بال هستند در وقفه به لیگ و بازیکنان آن مذاکره بازگشت به بازی در میان رمان coronavirus بیماری همه گیر. شهرهای دوقلو شد, کانون اعتراضات نژادی و بی عدالتی پس از جورج فلوید درگذشت زیر زانو یک افسر پلیس در جنوب مینیاپولیس.

"ما تصمیم به تتم Calvin گریفیث با یک مجسمه نشان دهنده جهل در ما بخشی از نژادپرستی نظاممند در حال حاضر در سال 1978 2010 و امروز" دوقلوها گفت. "عذرخواهی ما را برای شکست ما به اندازه کافی می دانیم که چگونه مجسمه مشاهده شد و درد ناشی از آن برای بسیاری از مردم – هر دو در داخل دوقلوها سازمان و دوقلوها در سراسر قلمرو. ما نمی توانیم حذف Calvin گریفیث از تاریخ دوقلوها مینه سوتا اما به اعتقاد ما حذف این مجسمه مهمی است و لازم است در مرحله تعهد مداوم ما به ارائه یک هدف زمینه تجربه که در هر فن و کارمند احساس امن و خوش آمدید."

دوقلوها شده اند تحت مالکیت Pohlad خانواده پس از آن به خرید یک باشگاه در سال 1984.

همچنین جمعه, واشنگتن d. C. حذف اساسنامه سابق صاحب ردسکینز واشنگتن از خارج از تیم سابق خانه در استادیوم RFK. معترضان به تازگی تخریب مجسمه جورج پرستون, آخرین NFL صاحب به ادغام تیم خود را.

کامل دوقلوها گفته:

"هنگامی که ما باز هدف زمینه در سال 2010 در رابطه با ما 50 فصل در مینه سوتا ما هیجان زده و مفتخر به استقبال طرفداران ما برای همیشه لطفا برای ballpark.' به این ترتیب ما می خواستیم به پرداخت دائم ادای احترام به کسانی که آمار و ارقام و لحظات است که به کمک شکل نیمه اول قرن دوقلوها مینه سوتا بیس بال – از جمله یک مجسمه Calvin گریفیث ما مالک سابق و مردی که مسئول حرکت دادن حق رای دادن در اینجا در سال 1961.

"در حالی که ما اذعان به نقش برجسته Calvin گریفیث در تاریخ ما نمی توانیم سکوت و ادامه نادیده گرفتن نظرات نژادپرستانه او در وسکا در سال 1978. خود را تحقیر کلمات نمایش داده شده آشکار تحمل و بی اعتنایی به صورت سیاه و سفید جامعه هستند که نقطه مقابل آنچه دوقلوها مینه سوتا برای ایستادن و ارزش.

"ما تصمیم به تتم Calvin گریفیث با یک مجسمه نشان دهنده جهل در ما بخشی از نژادپرستی نظاممند در حال حاضر در سال 1978 2010 و امروز. عذرخواهی ما را برای شکست ما به اندازه کافی می دانیم که چگونه مجسمه مشاهده شد و درد ناشی از آن برای بسیاری از مردم – هر دو در داخل دوقلوها سازمان و دوقلوها در سراسر قلمرو. ما نمی توانیم حذف Calvin گریفیث از تاریخ دوقلوها مینه سوتا اما به اعتقاد ما حذف این مجسمه مهمی است و لازم است در مرحله تعهد مداوم ما به ارائه یک هدف زمینه تجربه که در هر فن و کارمند احساس امن و خوش آمدید.

"گذشته ، حال یا آینده وجود دارد هیچ جایی برای نژادپرستی و نابرابری و بی عدالتی در بیوتکنولوژی خاک است."

میله کارو کامل بیانیه:

"من درک و احترام دوقلوها مینه سوتا تصمیم به حذف Calvin گریفیث مجسمه در خارج هدف زمینه است. در حالی که من همیشه به حمایت از دوقلوها تصمیم به افتخار کالوین با یک مجسمه من همچنین به یاد داشته باشید که چگونه نامناسب و مضر از نظر او بودند در آن روز سرنوشت ساز در وسکا. دوقلوها آنچه را که آنها احساس می کنند نیاز به انجام برای سازمان و برای جامعه ما است.

"در حالی که ما نمی توانیم تغییر, تاریخ, شاید ما می توانیم از آن یاد بگیرند.

"من برای اولین بار ملاقات Calvin گریفیث در سال 1964 زمانی که او در سفر به نیویورک برای تمرین در استادیوم یانکی. کالوین و دیرین دوقلوها مینه سوتا طلایه دار گیاه استین باید دوست داشت آنچه را دیدم به عنوان آنها امضا من به یک قرارداد حرفه ای پس از مدت کوتاهی. من می توانم به شما بگویم زمانی که من کردم به لیگ های بزرگ با دوقلوها در سال 1967 کالوین من سرسخت ترین حامی. او گفت: مدیر سام Mele که من دوقلوها روزمره دوم baseman. من تو را دیدم هیچ نشانه ای از نژاد پرستی ندارند.

"در سال 1977 من MVP سال من ساخته شده $170,000. وقتی فصل تمام شد Calvin به نام من به دفتر او تشکر من برای یک فصل به من گفت که من تا به حال ساخته شده این تیم یک مقدار زیادی از پول و من دست بررسی برای $100,000. شما می توانید از من زدم. یک نژادپرست نمی توانست انجام داده است.

"هیچ راهی وجود دارد من می توانم عذر خواهی برای چه Calvin گفت: در وسکا در سال 1978. نظرات خود بودند مسئولانه اشتباه و مضر است. به خاطر دارم که پاسخ من در آن زمان منعکس من خشم و ناامیدی.

"در حال حاضر که بیش از چهار دهه گذشته است که من به عقب نگاه در Calvin نظرات و روابط شخصی ما با اضافی زمینه و چشم انداز. به نظر من Calvin ساخته شده یک اشتباه وحشتناک در حالی که دادن این سخنرانی در سال 1978. من هیچ نظری ندارم که چه اتفاقی افتاده است اما چه کسی در میان ما ساخته شده است یک اشتباه است ؟ من می دانم که Calvin پرداخت قیمت سنگین برای کسانی که نظرات و من اعتقاد دارم که افکار خود را در مسابقه در طول زمان تکامل یافته است.

"هنگامی که او معامله من قبل از سال 1979 فصل Calvin به من گفت که او می خواست به من پرداخت می شود آنچه که من ارزش داشت. بعد از آن سال فرشتگان من بالاترین پرداخت بازیکن در بیس بال. یک نژادپرست نمی توانست انجام داده است.

"در سال 1991 اولین شخص من به نام بعد از من گفته شد که من انتخاب شده بود به ملی بیس بال از شهرت شد, Calvin.

"من ببخشند کال برای خود حساس دیدگاه و باور نمی کنم او یک نژادپرست است. که نه تجربه شخصی من با کالوین گریفیث – قبل یا پس از آن روز در سال 1978."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن