Spokane ورزش واکنش نشان می دهند به پتانسیل حذف بومی آمریکا ضوابط و تصاویر - Sat, 04 Jul 2020 PST

برای چند دهه, برخی از تیم های ورزشی حرفه ای دانشگاه و دبیرستان – که در برابر تغییر نام مستعار و نام تجاری از ب

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

برای چند دهه, برخی از تیم های ورزشی حرفه ای دانشگاه و دبیرستان – که در برابر تغییر نام مستعار و نام تجاری از بومیان آمریکا ضوابط و تصاویر.

اما با هفتم

e اخیر آب و هوا از تغییر گسترده در این کشور در پی مرگ جورج فلوید و در نتیجه ملی تظاهرات علیه نژاد پرستی, یک زن و شوهر از برجسته تر و از لحاظ تاریخی بیشتر مقاوم در برابر – تیم های حرفه ای شده اند تحت فشار توسط فعالان و سرمایه گذاران به ارزیابی مجدد وضعیت.

محلی شرق واشنگتن به چندین قبایل بومی آمریکا و اسپوکن دو تیم های حرفه ای – اسپوکن سرخپوستان و اسپوکن Chiefs – و همچنین چندین دبیرستان در منطقه با استفاده از بومی آمریکا ضوابط و تصاویر برای نام تجاری است.

"اسپوکن سرخپوستان بیس بال باشگاه متعهد به احترام به Spokane قبیله از سرخپوستان و بومیان آمریکا, فرهنگ در کنتون" تیم گفت: در بیانیه ای در روز شنبه. "ما ایستاده همراه با دوستان ما در جامعه بومی آمریکا و ادامه خواهد داد به کار گوش دادن و همکاران در برابر تمام نژادی و بی عدالتی است."

"ما شنیده نمی شود تماس از رهبران قبایل محلی برای تغییر نام ما اما قطعا در نظر گرفتن تغییر نام در صورت درخواست" این ستاد در بیانیه ای گفت. "اسپوکن ستاد ایستاده با هم با دوستان ما در جامعه بومی آمریکا."

علامت Rypien سه-ورزشي ستاره در Shadle پارک که در واشنگتن به دست آورده و یک سوپر باول MVP, بازی های برگزار شده برای NFL را Washington Redskins به مدت هشت سال.

"من تو را دیدم این مقاله که آنها در حال رفتن به انجام علت سعی و کوشش این سازمان به بحث با افراد و رهبران برای دیدن آنچه که بهترین حل و فصل خواهد بود," Rypien گفت: در روز شنبه. "من فکر می کنم که منصفانه است و من فکر می کنم درست است در این روز و زمان است."

بحث و تاریخچه

در اوایل روز جمعه ردسکینز با صدور یک بیانیه مطبوعاتی تحت فشار از سرمایه گذاران گفت: این شروع یک "بررسی دقیق" از آن نام یک گام مهم به سمت در حال حرکت از آنچه کارشناسان و طرفداران یک تماس "dictionary-تعریف نژادی لکه دار کردن."

اخیرا واشنگتن شهردار موریل Bowser خود گفت: نام یک "مانع" به تیم ساخت یک ورزشگاه در منطقه چیزی است که صاحب دن اسنایدر به مدت طولانی آرزو. این تیم در اواخر ماه ژوئن برداشته نژادپرستانه بنیانگذار جورج پرستون مارشال از آن حلقه ای از شهرت و حذف یک بنای یادبود از مارشال از استادیوم RFK سایت زیر سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات.

بعد از آن در روز جمعه لیگ اصلی بیس بال است Cleveland Indians سازمان ساخته شده مشابه اعلام حاکی از آن خواهد بود "تعامل با جامعه ما و مناسب ذینفعان برای تعیین بهترین مسیر رو به جلو با توجه به تیم ما نام و نام خانوادگی."

در لیگ فوتبال کانادا به ادمونتون اسکیموها سازمان با صدور بیانیه ای جمعه شب گفت: آن را "سطح شیب دار تا ما تعامل مداوم با Inuit جوامع" اما نگه داشتن نام مستعار خود را زیر "گسترده yearlong تحقیقاتی رسمی و تعامل برنامه با Inuit رهبران و اعضای جامعه در سراسر کانادا است."

همه این

سازمان و چند تن دیگر برای سال ملاقات بحث پیرامون استفاده از بومی آمریکایی, اصطلاحات عامیانه و تصاویر, و دفاع خود را از پرونده های حقوقی برای همان.

اجتماعی و اقتصادی فشار

در حال حاضر فشار اجتماعی باعث شده است تا سرمایه گذاران برای در نظر گرفتن خروج پشتیبانی برای کسانی که franchises مگر اینکه یک تغییر ساخته شده است.

هفته گذشته سه نامه امضا شده توسط 87 شرکت های سرمایه گذاری و سهامداران به ارزش جمعی $620 میلیارد خواسته Nike, فدرال اکسپرس و شرکت پپسی برای پایان دادن به کسب و کار خود را روابط با واشنگتن NFL تیم تا زمانی که آن را تغییر نام آن است.

در طول دو روز گذشته هر سه این شرکت ها همراه با تیم حمایت بانک مرکزی آمریکا – را علنا خواسته اسنایدر در نظر گرفتن تغییر نام تیم.

مدیر عامل شرکت فدرال اکسپرس فردریک اسمیت یک اقلیت صاحب تیم و این شرکت پرداخت می شود $205 میلیون دلار در سال 1999 برای نامگذاری حقوق به استادیوم فوتبال.

نایک کشیده است همه سازمان دنده از وب سایت خود را.

در سال 2018 در یک تصمیم متقابل MLB و سرخپوستان کلیولند حذف "رئیس نبراسکا" طلسم از این تیم لباس پس از سالها اعتراض از سازمان. در آن زمان کمیسیون راب مانفرد گفت: "... آرم است که دیگر مناسب در زمینه استفاده در لیگ اصلی بیس بال."

واکنش از محلی طرفدار تیم

اسپوکن سرخپوستان و اسپوکن روسای هر دو متعلق به برت ورزشی و تا به حال یک رابطه بلند مدت با گروه های بومی آمریکا در این منطقه است.

"در سال 2006 زمانی که این تیم بود که گام گذاشتن در یک, لوگو, نام تجاری جدید تعریف, جلسه اول ما بود با این تیم اسم اسپوکن قبیله سرخپوستان" بیس بال باشگاه گفت: در بیانیه خود در روز شنبه. "در این گفتگو همه چیز روی میز بود از جمله تغییر نام. از طریق یک فرایند مشارکتی بین این تیم و اسپوکن قبیله نتیجه این است که نام تجاری جدید تعریف شد و برای اولین بار در کشور مشارکت است که ایجاد یک تیم آرم و نام تجاری به طور خاص طراحی شده به نماد احترام و به افتخار تاریخ و زبان اسپوکن قبیله.

"این تیم در واقع دارای دو آرم یکی به زبان انگلیسی و یکی در Salish زبان از اسپوکن قبیله. گسترده شده اند در ورزشگاه و از طریق فعالیت های تیم برای برجسته کردن فرهنگ قبیله ای و میراث فرهنگی از جمله Salish زبان بر روی تمام لباس تیم و در سراسر ورزشگاه."

"اسپوکن ستاد هاکی باشگاه متعهد است برای ارج نهادن به فرهنگ بومی آمریکا از کنتون" تیم آزادی اعلام کرد.

"ما مفتخر به همکاری با قبایل محلی در انواع حوادث گذشته به برجسته قبیله ای میراث مناسب و احترام به شیوه ای. تیم ما است فعال در به استثنای هر بومیان آمریکا, mascots, شعارهای یا خصوصیات در رویدادهای ما.

"ما دریافت کرده اند مثبت و تاثیر گذار بازخورد از رهبران قبایل محلی در مورد نمایندگی های ما از فرهنگ بومیان آمریکا ادامه خواهد داد و پذیرای هر گونه بازخورد و یا نگرانی. ما همیشه گوش دادن به جامعه ما است."

سوپر باول ستاره افکار

Rypien فکر می کند آرام سر نیاز به دنبال در تصویر بزرگ.

"من فکر می کنم در حال حاضر آنچه ما واقعا نیاز به انجام است که به بومیان آمریکا, رهبران," او گفت:. "ما نیاز نداریم از رهبران و یا مردم معترض به عنوان چنین است که هیچ چیز در این بازی شما می دانید به جز آنها با استفاده از یک تظاهرات در اعتراض به."

Rypien اذعان کرد که این بحث نیاز به جایی بود اما با توجه به آنچه در این سازمان به معنای به او و هم تیمی های خود.

"من نمی دانم چه جواب است هنوز," او اضافه شده است. "اما خودم را و یا تمام بازیکنان دیگر که برای ردسکینز سازمان ما به تصویر کشیده قدرت و شجاعت و غرور زمانی که ما به تن که یکنواخت و این هرگز به معنای شد در هر موهن راه در راه هر شکل یا فرم.

"بنابراین من فکر می کنم آن را بسیار ضروری است که ما این ترک (بحث) به جامعه بومی آمریکا و رهبران جامعه بومی آمریکا است که باید با درک بیشتر و بیشتر بازخورد از جامعه خود را از هر یک از ما خواهد بود. و من فکر می کنم که منصفانه است. و آن را احتمالا تنها راهی است که در آن باید انجام شود."

Rypien تحقیق نام مستعار و تصاویر بر امضای قرارداد با این تیم است.

"این مشکل برای من چون من یاد گرفتم که من تاریخ Redskins, لوگو" Rypien گفت.

والتر Wetzel سابق Blackfeet رئیس قبیله ای و ملی کنگره آمریکا, رئیس جمهور خواست این تیم در سال 1971 به تغییر لوگوی خود از کبود و طلا "R" به تصویر آن هنوز هم تا به امروز بر اساس یک تصویر به تصویر کشیده شده جان "دو اسلحه" Whitecalf یک Blackfeet رئیس که مثل هم به نظر می رسد در بوفالو نیکل ضرب از 1913-38.

"من فکر می کنم آن را تمام انجام با خود برکت و درک است که از آن چیزی بود که فکر می کردند می تواند یک غرور چیزی است که آنها می گویند به عنوان یک بومی آمریکایی ملت است که یک حرفه ای تیم فوتبال می تواند با حمل آرم خود را و غرور بومی جامعه" Rypien گفت.

Rypien همدردی با نسل از طرفداران این تیم که از ترس از دست دادن یک لینک به آن افتخارات گذشته.

"آن را مانند من به مدرسه ابتدایی. آن رفت و از وستویو رزمندگان ما تا به حال به آن را تغییر دهید به Wildcats," او گفت:.

"وجود دارد این است که برخی از اولیه بخار که شما از آن آمده فقط به خاطر اینکه شما به نمایندگی لوگو, نام تجاری, سازمانی با نهایت احترام و عزت ما به عنوان احتمالا می تواند."

با سرمایه گذاران عمده را تهدید به, از جلو Rypien درک نوشتن بر روی دیوار.

"به ناچار آن را احتمالا رفتن به اتفاق می افتد, اما اجازه دهید بحث را به افرادی که واقعا هستند (درگیر) و مادری آمریکایی به رهبران و جامعه و ورودی خود را قبل از ما انجام هر کاری شتابزده, مردد را به دور یک تاریخچه از یک سازمان است که من تا به خوبی نشان داده و برای سال های سال است که من وجود دارد."

دیو نیکولز را می توان در رسید (509) 459-5441 و یا در daven@spokesman.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن