PGA قهرمانی در حال حاضر افتخار 1 شات با no طرفداران مجاز - شنبه, 01 Aug 2020 PST

PGA قهرمانی در ماه اوت به نظر می رسد به اندازه کافی آشنا. که در پایان مسابقات قهرمانی بزرگ فصل است که آن را پس

توسط NASERINEWS در 12 مرداد 1399

PGA قهرمانی در ماه اوت به نظر می رسد به اندازه کافی آشنا. که در پایان مسابقات قهرمانی بزرگ فصل است که آن را پس از اشغال بخشی بهتر از 70 سال بود که آن را به عنوان شناخته شده "شکوه تاریخ و زمان آخرین شات."

در حال حاضر آن را ضربه اول.

این یک یادآوری چقدر COVID-19 همه گیر که تعطیل گلف به صورت سه ماه منجر به یک سال شبیه هیچ دیگر حتی برای ورزش شده اند که قادر به از سرگیری. آنها دیده می شود اما آنها شنیده نمی شود.

کری Haigh یادآوری شد که یک هفته از 102 PGA قهرمانی در TPC هاردینگ پارک.

Haigh رئیس مسابقات قهرمانی افسر PGA آمریکا مسئول آماده سازی دوره های عمومی در سان فرانسیسکو برای بهترین بازیکنان جهان. او در یک سبد یک شب رانندگی سرو-صف fairways به علامت آنها به صورت سهام و طناب. آن را یکی از شغل های مورد علاقه. به نظر او آن را لمس اتمام.

"به نظر من این چیزی است که باعث می شود یک قهرمانی. هنگامی که شما باید طناب و سهام شما باید یک ورزشگاه را به انجام" Haigh گفت: توقف قبل از بازگشت به واقعیت از این PGA قهرمانی.

"حتی اگر هیچ یک خواهد بود و در خارج از آنها."

گلف صرف هشت هفته گذشته در سکوت فقط با پخش خدمه, عکاسان, چند رسانه ای, شاید یک نوسان مربی و چند همسایه اگر خانه بودند در محیط ،

مخاطرات اما هرگز این بالا.

بروکس Koepka سعی خواهد کرد برای تبدیل شدن به اولین بازیکن را به نفع خود PGA قهرمانی مستقیم سه بار در بازی سکته مغزی. تایگر وودز یک فرصت برای پیوستن به جک نیکلاس و والتر هاگن به عنوان پنج بار PGA قهرمانان و پیش افتادن از سام Snead به صورت حرفه ای PGA Tour پیروزی اگر او می تواند برنده شماره 83. Jordan Spieth می شود یکی دیگر از نرم افزار در حرفه ای گرند اسلم.

شاید PGA قهرمانی را باید پشت یکی دیگر از شعار استفاده می شود که به لب, جوک, و در حال حاضر ممکن است لازم یادآوری: "این عمده است." بدون هزاران نفر از طرفداران و بدون سلامتی که از همه گوشه های این دوره, دیگر چگونه خواهد آنها را متمایز از سایر مسابقات است ؟

"ما تجربه کرده ام هیچ طرفداران شده است که بسیار غیر معمول" گفت: Webb سیمپسون که برنده تنهاست عمده در سال 2012 ایالات متحده باز در سراسر خیابان را از هاردینگ در پارک المپیک ، "ما در حال شروع به گرفتن به آن استفاده می شود. اما من فکر می کنم در هفته آینده خواهد احساس غیر معمول دوباره بودن عمده ای که وجود دارد ده ها هزار نفر پوشش فیرویز 10 ردیف عمیق است. ما به آن استفاده می شود – هر عمده به فروش می رسد طولانی در پیش است.

"آن را نمی خواهد احساس طبیعی است."

شده است وجود دارد کمی انتظار در هفته منتهی به عمده به خصوص با توجه به آن بوده اند را بیش از یک سال – 382 روز به طور دقیق – پس از آخرین.

بسیار مورد توجه بوده است در پروتکل های زیر – coronavirus آزمون زمانی که بازیکنان وارد در مسابقات قبل از اینکه آنها را ترک اگر آنها را در یک منشور مقررات برای تست مثبت با یا بدون علائم است. هنوز هم در افق است و فدرال اکسپرس جام حذفی و 15 میلیون دلار پرداختی و دو رشته (ایالات متحده باز کردن و کارشناسی ارشد) قبل از روز شکرگزاری است.

"این واقعیت که ما بازی نمی یک در که بلند است عجیب و غریبتر از این واقعیت ما تقریبا در پلی آف, و ما در مورد به بازی اول ما عمده," جاستین توماس گفت.

وجود دارد این نگاه به عنوان اینکه PGA قهرمانی ممکن است اتفاق می افتد در هاردینگ پارک. ساختارهای بودند شروع به ساخته شده است در مورد زمان دهندگان تصمیم خواهد بود وجود دارد هیچ تماشاگران و گروه کوچکی از کارگران ضروری. به جای برخی از 3,500 داوطلبان وجود خواهد داشت 290 گرفتن شیفت.

رفته سفید scoreboards که تعریف این عمده دلیل نیاز به آن بیش از حد بسیاری از دست دادن نام و شماره. به جای آن وجود خواهد داشت 10 تصویری تخته. به جای پاره کردن کالا چادر Haigh گفت: آن تبدیل شده است به آنچه که ممکن است بزرگترین بازیکن اتاق قفل در اصلی.

در این دوره Koepka سعی خواهد کرد برای سومین بار متوالی به ضرب و شتم قوی ترین رشته از رشته های اصلی. او outlasted جنگل و آدام اسکات در یک تریلر در پشت و نه در Bellerive. او مجموعه ای 36-سوراخ رکورد برای تمام رشته ساخته شده و هفت گلوله سرب در اینوود سیاه و سفید است که او تقریبا انداخت دور در پشت نه تا برگزاری داستین جانسون.

Koepka تلاش کرده است با مصدومیت زانو نمی توان به طور جدی مخالفت در هر نقطه نزدیک به یک سال است. او همچنین دارای سابقه در برابر او. تنها شش بازیکن را به دست آورد همان سه اصلی مستقیم بار نه از پیتر تامسون در بریتانیا از سال 1954 تا 1956.

جنگل نیست به سختی انجام میشود. او می داند که هاردینگ پارک به عنوان به خوبی به عنوان هر کسی برنده جهانی گلف قهرمانی در سال 2005 در یک حذفی بیش از جان دالی و رفتن 5-0 در رئیس جمهور جام در سال 2009. کارشناسی ارشد خود را پیروزی در سال گذشته – 16 ماه بعد, او هنوز هم دفاع کارشناسی ارشد قهرمان دربسته در محیط یکی از comebacks در ورزش است.

اما این جراحی تعمیر پشت و سن و سال او است محدود کردن چقدر او بازی می کند. جنگل, بازی های برگزار شده است تنها سه مسابقات در این سال و او می رود به PGA قهرمانی پس از بازی هنگامی که یک کراوات برای 40 در یادبود – در شش ماه.

"این خوب بود برای به دست آوردن احساس و جریان رقابت دوباره" جنگل گفت: در یادبود و پس از آن او در زمان دو هفته ،

همانطور که برای Spieth این است چهارم خود را ترک در زندگی حرفه ای گرند اسلم و هر سال شانس دریافت دیگر. او نیست برنده در هر نقطه از گرفتن پا سوم گرند اسلم را در محیط باز سه تابستان پیش. اما او هرگز به یک PGA قهرمانی با توجه کمتر است. برخی از که است بازی های خود را. برخی از این حواس او را پرت از بازی میان یک بیماری همه گیر.

هر یک از آنها می تواند جای خود را در تاریخ به دلایل مختلف. هر بازیکن در این زمینه می تواند تجربه یک زندگی در حال تغییر لحظه ای از برنده اصلی. همه آنها را مجبور به انجام این کار را بدون هر کسی تشویق آنها همراه است.

"شما نمی خواهید به طرفداران و جو است که نمی تواند آنچه که ما در حال استفاده می شود به در اصلی قهرمانی" گفت: Rory McIlroy که برنده این مسابقه بازی در هاردینگ پارک پنج سال پیش. "اما این یک اصلی قهرمانی محل است."

این ممکن است مانند یک. این فقط صدا نیست مانند یک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب