Ivanka Trump در بلومینگتون به عنوان Native American crime دفتر باز می شود; ده ها تن در اعتراض

Ivanka Trump و وزیر کشور دیوید برنارد بازدید دوقلو شهرستانها در روز دوشنبه برای باز کردن یک اتاق اختصاص داده ش

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

Ivanka Trump و وزیر کشور دیوید برنارد بازدید دوقلو شهرستانها در روز دوشنبه برای باز کردن یک اتاق اختصاص داده شده به تحقیق سرد موارد مربوط به گم شده و به قتل مردم بومی است.

دفتر جدید در بلومینگتون بخشی از عملیات بانوی عدالت وظیفه نیروی ایجاد شده از طریق فرمان اجرایی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر برای رسیدگی به خشونت علیه آمریکایی های بومی به خصوص زنان و دختران که طرفداران می گویند اغلب نادیده گرفته شده توسط اجرای قانون در سراسر کشور است. وظیفه نیروی co-ریاست برنارد و آمریکا دادستان کل ویلیام Barr با هدف توسعه پروتکل های اجرای قانون برای پاسخ به از دست رفته و کشته شده آمریکایی های بومی افراد موارد و به منظور بهبود اطلاعات و جمع آوری اطلاعات.

"از اولین روز در دفتر رئیس جمهور تهمت جنگیده فراموش شده مردان و زنان در این کشور" Ivanka Trump گفت. "امروز یکی دیگر از تحقق آن وعده به عنوان این دفتر جدید کار خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که چالش های سرخپوستان آمریکایی و بومیان آلاسکا صورت نمی نهان یا حل نشده است."

از بیش از 1400 در حال حاضر حل نشده سرخپوستان و بومی آلاسکا فرد از دست رفته موارد در سراسر کشور 136 در مینه سوتا با توجه به FBI ملی جرم و جنایت مرکز اطلاعات.

دفتر خواهد بود رهبری یک عامل خاص در شارژ از آمریکا اداره امور هند از عدالت خدمات و هماهنگی تلاش های محلی و قبیله ای فدرال و پرسنل اجرای قانون برای حل سرد موارد است. این اولین هفت که باز خواهد شد در سراسر کشور در هفته های آینده از جمله در ققنوس Nashville دنیاست. و, Anchorage, آلاسکا.

ده ها تن از معترضان با تجمع در مقابل ساختمان جدید اتاق تکان دادن یک آمریکایی هندی جنبش پرچم و حمل نشانه هایی است که خواندن "اعتماد مغلوب ساختن پیشی جستن = مرگ" و "بیشتر به سرقت رفته خواهر." دولت تشکر. مریم Kunesh-Podein که ایستاده سنگ لکتا تبار پیوست معترضان در خارج از دفتر جدید.

"ما زنان هستند و نه فرصت عکس," او گفت: معترضان. "ما زنان هستند و نه برای نمایش."

مینه سوتا قانونگذاران تاسیس یک دولت گم شده و قتل زنان بومی و نیروی کار در سال گذشته از مقامات منتخب اجرای قانون و قبیله ای نمایندگان توصیه هایی را برای قوه مقننه است. مینه سوتا دموکرات روز دوشنبه گفت: ایجاد اداره فدرال است که با انگیزه های سیاسی و ریاکارانه با استناد به تلاش مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به انکار قبیله ای سازمان ملل COVID-19 امداد کمک های مالی.

Kunesh-Podein یک co-صندلی و نویسنده این لایحه که تاسیس دولت نیروی کار گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نمی رسیدن به نیروی کار و یا دیگر بومی آمریکا مقامات وزارت امور خارجه پیش از دیدار جمعه و این که او تنها آموخته سرد مورد دفتر پس از آن اعلام شد. دفتر جدید تداعی "تاریخی تروما" انجام شده توسط مردم بومی از دولت فدرال "همه چیز تنظیم و قرار دادن همه چیز در نظم خوبی از مردم بدون در نظر گرفتن ديدگاه خود را می خواهد و نیازهای خود را," او گفت:.

"این نوع از احساس pop-up بخش از دولت فدرال و بدون دانستن دقیقا آنچه در آن است در مورد آن را فقط احساس می کند بسیار اصیل" او گفت:.

Ivanka Trump را ندارد سوال در باز کردن. برنارد گفت: مقامات دولتی نبودند دعوت شده با توجه به اندازه کوچک از محل و تمرکز بر فدرال تلاش های هر چند او گفت که آنها باز به کار با دولت نیروی کار. او با اشاره سوالات از عدم حمایت توسط آمریکایی های بومی جوامع به تهمت و مبارزه است.

در اوایل این ماه جمهوریخواه کنگره ایالات متحده دن Newhouse از واشنگتن با ارسال نامه ای به سخنران نانسی پلوسی و رهبر اقلیت کوین مک کارتی اصرار دو قطعه از قانون برای رسیدگی به خشونت علیه زنان بومی در نظر گرفته شود توسط خانه قبل از آن اوت زنگ تفریح. دو اسکناس — ساوانا را در عمل و نه نامرئی عمل می کنند — تصویب به اتفاق آرا در کمیته قضایی مجلس در ماه مارس ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب