جدید برایتون ابتکار علاوه بر ساکنان ارائه می دهد و کمک کند در طول coronavirus بحران

یک برنامه از شهر جدید برایتون است کمک به اتصال ساکنان که در نیاز به غذا و سرپناه و قابلیت اتصال به اینترنت و س

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

یک برنامه از شهر جدید برایتون است کمک به اتصال ساکنان که در نیاز به غذا و سرپناه و قابلیت اتصال به اینترنت و سایر خدمات در طول coronavirus بحران با منابع محلی به آنها کمک کند.

"نیو برایتن کارکنان و ساکنان یک جامعه است که مراقبت برای هر یک از دیگر" شهردار والری جانسون گفت. "این فقط طول می کشد که مراقبت و گسترش آن برسد."

شهر پارک ها و تفریح و سرگرمی گروه آغاز شده است تماس شهروندان ارشد خانواده هایی که دریافت کمک هزینه تحصیلی و کسانی که با کودکان خردسال به دیدن اگر آنها نیاز به هر گونه منابع در طول شیوع بیماری است.

نیز وجود دارد یک خط برای ساکنان تماس بگیرید اگر آنها نیاز به هر گونه خدمات بدون در نظر گرفتن اگر آنها سقوط به زیر تعیین شده قرار گرفتند.

"حتی اگر شما هیچ چیز نیاز نیست اما شما نگران در مورد همسایه خود را و می خواهید برای بررسی در آنها, لطفا دریغ نکنید برای تماس با" جانسون گفت. "اجازه دهید ما را با اتصال آنها را بنابراین شما می توانید اقامت امن و سالم است."

مدیر پارک ها و تفریح و سرگرمی جنیفر فینک گفت: آنها به نام بیش از 4000 ساکنان دریافت بیش از 112 تلفن تماس و ارتباط فرد با بیش از 1100 نفر.

او همچنین گفت: آنها تحویل مواد غذایی به 30 خانوار و آیا یک توده تحویل مواد غذایی به یک ارشد-امکانات زندگی از یک غذای محلی قفسه.

"تا زمانی که وجود دارد هنوز هم مردمی در نیاز ما می خواهید می شود قادر به ارائه آنها" فینک گفت.

تعداد خط تلفن است 651-638-2177.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب