Lakeside (پلامر-Worley) ارشد اما Daniels هدف برای تعالی علمی اولیه - Sun, 07 Jun 2020 PST

Lakeside ارشد اما دانیلز و خارج از غرفه در میان همسالان خود به عنوان کسی که غلبه بر مشکلات و رونق آکادمیک در ح

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

Lakeside ارشد اما دانیلز و خارج از غرفه در میان همسالان خود به عنوان کسی که غلبه بر مشکلات و رونق آکادمیک در حالی که متمایز خودش را به عنوان یک رهبر.

واقع در کار د لین, رزرو Lakeside دبیرستان در Plummer, آیداهو, است ثبت نام حدود 100 دانش آموزان با نرخ فارغ التحصیلی در حدود 50٪. شوالیه مبارزه برای حفظ دانش آموزان است. اما Daniels که نیمی از آمریکایی های بومی و نیمی قفقازی پیدا کرده است هدف در دانشگاهیان.

"من فکر می کنم آن بود که من فقط در تلاش برای اثبات خودم به خاطر من بیا از بسیار ضعیف پس زمینه" Daniels گفت. "ما نمی همیشه بود و من نمیفهمد اگر ما جایگاه اجتماعی نمی تواند خوب پس من دانشگاهی ایستاده در حال رفتن به بهترین."

او تا به حال هرگز همان خانه بیش از سه سال است و تا به حال به حرکت آشفته زندگی خانوادگی. با وجود و یا اینکه او را مستقیم دانش آموز اغلب مقابله ترم بالاتر که سطح کلاس.

کون بزرگ شده در Plummer شده است و در کنار دریاچه منطقه مدرسه از کلاس هفتم پس از حضور در کار د لین قبیله ای مدرسه.

او یک عضو از Confederated قبایل گرم چشمه مستقر در اورگان و متشکل از گرم چشمه واسکو و Paiute قبایل.

پدر او است نصف Confederated قبایل از چشمه های آب گرم و نصف کار د لین قبیله. خانواده خود را متعلق به کلیسای عیسی مسیح از روز دوم پرستاران که در آن Daniels درگیر شده است با گروه جوانان از سن 12.

به عنوان یکی از دو valedictorians از دریاچه Daniels خواهد بود حضور در پورتلند ایالت دانشگاه را در جهت رو به بالا محدود هماهنگ کننده Cheryl Copeland کار کرده است که با دانیلز برای یک سال و نیم.

"او یک افسانه دانشجو" Copeland گفت. "او با این نسخهها کار فوق العاده سخت است. او واقعا مرا تحت تاثیر قرار داد. شما لازم نیست همیشه در حال اجرا در سراسر کسی که که اختصاص داده شده به انجام خوبی در مدرسه است."

Copeland بود هدایت نیروی Daniels' فشار به سمت دانشگاه. Daniels' هدف این است که برای تبدیل شدن به اولین کسی که در خانواده اش به کسب مدرک لیسانس.

"او تمام دلیل من برای رفتن به کالج" Daniels گفت. "او حملات من در مورد مهلت و در مورد کمک هزینه تحصیلی است که من باید به نوبه خود در. و حتی زمانی که من به طور کامل نادیده گرفتن او هنوز هم آزار من و آن بزرگ است."

به سمت بالا محدود است یک برنامه فدرال با هدف ارائه رایگان مقدماتی کالج خدمات به دانش آموزان و خانواده ها است.

"مدارس است که ما با کار اجازه می دهد تا ما را به رفتن در دیدار با دانش آموزان در یک محیط امن و کمک به آنها برای به انجام رساندن اهداف خود را از رفتن به کالج و امیدوارم تغییر زندگی خود را" Copeland گفت.

دانیلز بود که ایده آل مناسب برای برنامه چرا که برای سال او را دنبال فعالیت هایی است که او را یک رقابتی متقاضی.

او خدمت در لیکساید دانشجویی شورای اسلامی چهار سال است و در حال حاضر رئیس جمهور است. به مدت سه سال او شده است یک افتخار ملی عضو جامعه. او داوطلبان برای منابع قدرت ملی سازمان با هدف جلوگیری از خودکشی و خشونت و قلدری و سوء مصرف مواد.

اگر قیمتها را به دانشگاه باز است در پاییز Daniels حرکت خواهد کرد به پورتلند. اما این حرکت از Plummer – با جمعیتی حدود 1000 نفر به یک شهر بیش از 650,000 – خواهد شد یک شوک فرهنگی. او احساس می کند آماده, اما پدر و مادر او نگران باشید.

"آنها به گریه زیادی," او گفت:. "من خوب با آن است. من مشتاق به خارج از Plummer. من اینجا زندگی می کردند تمام زندگی من و این که خسته شده. پدر من خیلی می ترسم. او همیشه صحبت کردن به من در مورد چگونه من رفتن به خارج از ساختمان به ساختمان در شب. و پس از آن من فقط می ترسم در مورد چگونه این خانواده در حال رفتن به بدون من وجود دارد چون من شده اند نوع یک میانجی بین همه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب