اقلیت Ramsey County کارکنان زندان محرمانه آنها دستور داده شد برای جلوگیری از درک چوین

هشت اقلیت کارکنان رمزی تادیبی شهرستان می گویند آنها تبعیض زمانی که سرپرست خود را ممنوع و آنها را از تعامل با س

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

هشت اقلیت کارکنان رمزی تادیبی شهرستان می گویند آنها تبعیض زمانی که سرپرست خود را ممنوع و آنها را از تعامل با سابق, مینیاپولیس, افسر پلیس, Derek چوین در حالی که او در حال مستقر در زندان در ماه گذشته با توجه به شکایت با وزارت مینه سوتا حقوق بشر است.

اصلاحات افسران گفته می شد یک "مسئولیت" خود را به دلیل رنگ پوست و دستور داده شد برای جلوگیری از هر گونه کار قرار داده است که آنها را به تماس با چوین است که به اتهام قتل جورج فلوید گفت: بانی اسمیت یک مینیاپولیس وکیل به نمایندگی از هشت کارکنان.

چوین دستگیر شد و در 29 مه زندانی بوده در رامزی تادیبی شهرستان به مدت دو روز قبل از نقل مکان به یک مرکز.

در مه 29, هشت کارکنان — شش مرد و دو زن می گویند که آنها دستور داده شد همراه با دیگر مردم رنگ به طبقه سوم از زندان و ممنوع از رفتن به طبقه پنجم که در آن چوین شد قرار دارد.

در شکایت خود را از تمام هشت گفت: شهرستان تبعیض علیه آنها به دلیل آن را "آشکارا خاص و تفکیک افسران" و بنابراین "از آنجا که ما نمی تواند مورد اعتماد برای انجام کار ما مسئولیت های حرفه ای در اطراف با مشخصات بالا اهل بیت — تنها به دلیل رنگ پوست ما."

"شما می توانید تصور کنید که یک فرد که سخت کار می کرد برای این کار از رویاهای خود را ... و سپس گفت که شما نمی توانید انجام کار خود را به دلیل رنگ پوست شما? این وحشتناک است. آن را ظالمانه" اسمیت گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز یکشنبه ،

اسمیت گفت: کارکنان باقی مانده ناشناس چرا که آنها از ترس اقدامات تلافی جویانه.

شهرستان خبر داد و گفت: این حرکت ساخته شده برای حفاظت از کارکنان ارائه بیانیه زیر از سرپرست استیو Lydon که صادر سفارش:

"به رسمیت شناختن است که قتل جورج فلوید بود به احتمال زیاد به ایجاد بخصوص racialized تروما من احساس من تا به حال یک وظیفه فوری برای محافظت و حمایت از کارکنان که ممکن است دچار آسیب های روانی شده و ممکن است افزایش مداوم تروما نیاز به مقابله با چوین. از مراقبت و نگرانی و بدون آسایش در زمان من ساخته شده تصمیم به محدود کردن قرار گرفتن در معرض به کارکنان رنگ به یک قتل مشکوک که به طور بالقوه می تواند باعث بدتر شدن آن احساسات است. مدت کوتاهی پس از ساخت تصمیم, اصلاحات کارکنان ابراز نگرانی کرد با تغییر و در عرض 45 دقیقه متوجه شدم من خطا و معکوس ، من پس از ملاقات با افرادی که مشغول به کار بودند در آن زمان و به آنها توضیح داد که چه روند تفکر من بود در آن زمان و به آنها اطمینان داد که تصمیم گیری ساخته شده بود را از نگرانی برای آنها بود و به هیچ وجه مربوط به نگرانی در مورد حرفه ای خود را و یا چوین ایمنی. من متوجه شدم که من تا به حال اشتباه در قضاوت و صدور یک عذرخواهی به کارکنان را تحت تاثیر قرار."

در این بیانیه از این شهرستان نیز گفت: Ramsey County Sheriff باب فلچر در حال بررسی این موضوع برای تعیین اینکه آیا هر گونه اقدام اضافی لازم است. Undersheriff لایحه Finney است به طور موقت به عنوان بازداشت تقسیم و Lydon خواهد شد و گزارش به او با "تغییر وظایف."

کارکنان شکایت به جزئیات زیر:

پس از کارکنان ممنوع شد از کار کردن در طبقه پنجم که در آن چوین بود که قرار آنها فرستاده شدند و به طبقه سوم.

یک افسر, یک اقدام گروهبان که گفت او یک کاپیتان در ارتش ایالات متحده رزرو و فرمان داده است که بزرگترین شرکت در مینه سوتا ارتش گارد ملی انجام شده بود یک روال "پت" از چوین زمانی که به او گفته شد او به انجام وظایف به طور منظم خود را از همراهی با مشخصات بالا زندانیان.

مدت کوتاهی پس از این او آموخته است که همه "اقلیت" بودند دیگر مجاز در طبقه پنجم که در آن با مشخصات بالا اهل بیت بود برگزار می شود و دستور داده شده است به طبقه سوم.

یک ستوان یک زن از او خواست برای کمک به توضیح دهید که به دیگران چرا کارکنان تفکیک بودن. او گفت: هیچ.

"من مودبانه رد کرد و گفت:" توضیح داد به او که او نمی خواهید آن را به نگاه مانند او به حمایت از "تبعیض آمیز ،

با توجه به شکایت او گفت: "در طول زندگی حرفه ای من من تا به حال به دنبال آن بسیاری از دستورات است که من تا به حال نه دوست و یا توافق با, اما این اولین بار بود که من تا به حال به منظور رد."

سپس او رفت و به طبقه سوم سعی کنید به "کنسول" کارکنان که فرستاده شده بود وجود دارد.

"همه بودند بسیار ناراحت و جرم" او گفت:. بعضی از آنها گریه.

علاوه بر این کارکنان دستور به طبقه سوم شدند همچنین ممنوع از پاسخ به یک "تیم واکنش" اضطراری که نیاز به "اصلاح افسران در حال به رها کردن آنچه که آنها انجام می دهند به منظور کمک به آسیب دیده اهل بیت و کمک به حمل و نقل زندانی به طبقه 5 است."

"چند تن از افسران رنگ از جمله من در پاسخ به تماس شد ممنوع" از شرکت یک افسر نوشت: در شکایت است.

که همان روز Lydon ملاقات با اصلاح افسران و دفاع از دستور خود گفت که او نمی نژادپرستانه در ساخت آنها, اما که او در حال حاضر تغییر ذهن خود را در مورد آن.

در شارژ اسناد اسمیت می گوید که رمزی مسئولان شهرستان محروم ابتدا سفارش علنا به آژانس خبری رویترز.

به آدرس "آسیب آنها مواجه اند" اسمیت می گوید هشت افسران در حال درخواست برای شهرستان به انجام موارد زیر:

  • پیاده سازی درآموزش حضوری در مورد رفتار تبعیض آمیز برای کارکنان در شهرستان رمزی بالغ بازداشتگاه
  • حذف Lydon از زندان و نظم و انضباط هر "همدست" افسران.
  • ایجاد یک "عذرخواهی رسمی و رسمی برای جمع شدن دروغ این شهرستان اظهار داشت: به سلامت."
  • جبران هشت افسران برای پریشانی عاطفی و درآمد را از دست داده.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب