گرفتن در ورزش: بیس بال در حال رفتن به مجبور به غلبه بر سال کار تنش های قبل از بازی می توانید شروع دوباره - شنبه, 06 Jun 2020 PST

گرفتن در ورزش • یکی دیگر از صبح روز شنبه در ماه ژوئن با خورشید درخشان درجه حرارت مناسب و ورزش در تلویزیون. خوب

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

گرفتن در ورزش • یکی دیگر از صبح روز شنبه در ماه ژوئن با خورشید درخشان درجه حرارت مناسب و ورزش در تلویزیون. خوب دو نفر از سه بد نیست.

•••••••

• مطمئن شوید که ورزش حرفه ای در حال گرفتن نزدیک تر است. به عنوان طولانی به عنوان coronavirus شماره ماندن تحت کنترل به صورت محلی و در سراسر کشور. و صاحبان و بازیکنان می توانند با هم.

دومی ممکن است سخت تر است. حداقل در بیس بال.

قدیمی ترین تیم حرفه ای ورزشی نیز تیم حرفه ای ورزشی با قدیمی ترین کار مشکلی است. شاید دلیلش این است که صاحبان عملا متعلق به بازیکنان تا زمانی که حکم دیوان عالی کشور در کوتاه و مختصر سیل مورد. عمدتا به دلایل دیگر وجود دارد. اما آنچه آنها در حال گرفتن بیس بال عقب به نظر می رسد سخت تر از درخواست تورنتو فن به نشستن بی سر و صدا در T-Mobile که جیز آبی در شهر هستند.

NBA است که بدانند آن. بنابراین NHL. ما را ببینید MLS مسابقات به زودی. مسابقات گلف. تنیس. حتی کالج های ورزشی ممکن است آن را قبل از بیس بال.

آه خوب. بچه ها من همین حالا تمام است که اغلب دیگر. من نه به صداقت. این بازی تبدیل شده است و همه اعتصاب ناشران و خانه اجرا می شود دو چیز من قدردانی (اما متنفر) به عنوان یک بازیکن. حتی اگر صاحبان و بازیکنان شد به قرار دادن با هم یک قرارداد کار ممکن است خیلی دیر به خیلی از فن پایه بازگشت.

به نظر می رسد مانند یک زمان خوب به عملکرد داروهای افزایش حقوقی و ببینید که اگر هر کسی می تواند آمار چالش اوراق قرضه Barry' سوابق. که باید رفع همه مشکلات است.

• بزرگ دیگر اخبار دیروز آمد از راجر Goodell. NFL کمیسر بستری لیگ اشتباه شده است در پاسخ به آن بازیکنان تظاهرات مربوط به نژاد پرستی در طول سال.

Goodell بیانیه منتشر شده از طریق یک ویدئو در رسانه های اجتماعی است که بدون شک دیده می شود به عنوان یک شروع خوب توسط این لیگ بازیکنان آفریقایی آمریکایی. آن را قابل فهم خواهد بود اما اگر آنها تردید دارند. لیگ را پیگیری ثبت نشده است خوب است. اقدامات صحبت می کنند بلندتر از کلمات است. همیشه.

• من مطمئن هستم که لایحه خود شان میلر و دیگران داشتن یک آخر هفته خوب. فقط مخالف است.

NCAA دیروز نشان داد آن را در نظر دارد به پایین آمدن در برنامه های متصل به بسکتبال را مردمی/آدیداس/FBI مورد.

Oklahoma State برخورد کرد و با بسیاری از مجازات از جمله یک سال بدون postseason تحصیلی محدودیت و جریمه. و کابوی ها نیست بدتر از مجرم. نوچ. وجود دارد برنامه های دیگر از جمله کانزاس و آریزونا که به نظر می رسد به انجام چیزهای بدتر از داشتن یک دستیار مربی قبول پول به قیف بازیکنان به یک عامل خاص.

Oklahoma State در حال رفتن به مبارزه با. بنابراین هر برنامه دیگر آمار با خرید اینترنتی از نوار ها و دادگاه ها و مسیرهای پیاده روی کاغذ. آن می تواند جالب شش ماه آینده.

•••

WSU: ما گذشت همراه لینک دیروز به لری ویر مطبوعات جعبه پادکست با شرق واشنگتن مربی تیم بسکتبال Shantay Legans. در این دوره از مکالمه Legans نشان عقاب خواهد شد واشنگتن بعدی فصل و دو فصل بعد. تئو Lawson بیشتر در مورد آن. ... من تعجب می کنم اگر Paul Sorensen نشان داد هر چیز به عنوان هیجان انگیز در گفتگو با لری. این بخشی از آخرین مطبوعات جعبه غلاف. ... گربه وحشی پشمالو تیم بیس بال بود برای یک شروع مناسب و معقول زیر سال اول مربی برایان سبز. سپس تمام آن متوقف شده است. ... در جای دیگر در Pac-12 واشنگتن بسکتبال است که در برخورد با همان اعتراض خرید اینترنتی به عنوان دیگر مدارس و ورزش. ... صحبت از خرید اینترنتی یوتا شده است ضربه سخت به عنوان آن دفاعی هماهنگ شده است به حالت تعلیق نظرات در یک متن از هفت سال پیش که ظاهر شده است. ... انتقال ممکن است در نهایت منجر اردک در کارفرمایی. ... او باید برای امن نگه داشته. به عنوان خواهد شد هر بازیکن در پاییز. ... دانشگاه UCLA خط حمله به نظر می رسد به بهبود است. ... بنابراین آیا آریزونا کارکنان مربیگری. ... در اخبار بسکتبال یوتا دهکدهای از دست یک بازیکن برای اطمینان حاصل کنید. اما Utes' دیگر نام بزرگ احتمالا اطراف چوب. یک signee, اما, این است که به دنبال جای دیگر. ... جیسون تری تا به حال برای ترمیم برخی از نرده ها با میلر قبل از بازگشت به آریزونا.

EWU: عقاب و مامان بازی در hoops یک معامله بسیار بزرگ. یک معامله به اندازه کافی ما را لینک تئو داستان در دو نقطه.

Preps: نیویورک تایمز به کنکاش این موضوع همه گیر و استخدام. این یک معامله بزرگ است. و نه فقط به این دلیل که بار آن را متوجه.

Seahawks: ما دیروز گفت به محض این که واشنگتن اجازه خواهد داد که آن پیت کارول و شاهین مربیان خواهد بود در دفاتر خود را. خوب دفتر والی است که اجازه می دهد آن را.

Mariners: دیو Sims چند چیز برای گفتن در مورد آنچه در جریان بوده است در امریکا چند هفته گذشته.

•••

• دو سریع همه چیز. ژوئن 6 مهمی در تاریخ جهان بی سابقه باشد. شاید نه به عنوان مهم به عنوان برخی از آن را می توانید از – پدرم, مبارزه در اقیانوس آرام در آن زمان همیشه فکر می کردم آن را پر از شکوفه شد نشان می دهد تفنگداران دریایی تا به حال سه یا چهار D-روز در برابر ژاپن – اما بسیار مهم در پیروزی آزادی بر استبداد در جنگ جهانی دوم است. ما باید هرگز فراموش نکنید. ... دیگر چیزی ؟ من را فراموش کرده. آه خوب. شاید من به یاد داشته باشید فردا. تا آن زمان ...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن