آتش خلاصه: اسپوکین ولی خدمه douse فروغ در رستوران - سه شنبه, 07 مه سال 2020 PST

یک واکنش سریع از اسپوکین ولی آتش نشانی محدود آسیب به پنتاگون اغذیه فروشی و مشروب فروشی در 1421 N. Meadowwood ل

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

یک واکنش سریع از اسپوکین ولی آتش نشانی محدود آسیب به پنتاگون اغذیه فروشی و مشروب فروشی در 1421 N. Meadowwood لین در لیبرتی لیک پس از آتش کشف شد و در مدت کوتاهی قبل از 9:30 p. m. دوشنبه.

چند نفر به نام به گزارش دیدن شعله های آتش در خارج از دیوار. وقتی آتش نشانان وارد آنها یافت می شود شعله های آتش در گوشه شمال شرقی رستوران رفتن به پیش امدگی لبه بام. خدمه قادر به محدود کردن آسیب به نمای خارجی رستوران, گفت: سخنگوی وزارت جولی خوشحال است.

یک آتش نشان مجروح شد که یک قطعه از داخل سقف بر روی او سقوط کرد. رستوران بسته شد, در زمان آتش سوزی هیچ کس در داخل بود.

دیگر تماس مارس 27 آوریل 3

آوریل 27: ممکن است غیر قانونی آتش سوزی گزارش شده در نزدیکی یک پارک تریلر در جنوب کاستر جاده درست بعد از ساعت 3 صبح آتش نشانان یافت صاحب خانه سوزاندن درخت باقی مانده در حیاط خود را. او گفت: آتش غیر قانونی بود و به بیرون از آن قرار دهید. یک راننده کامیون رانندگی توسط Appleway ایالتی 90 خروج فقط قبل از ساعت 2 بعد از ظهر به گزارش دیدن یک kayaker در اسپوکن رودخانه که به نظر می رسد دچار مشکل می باشد. یک کلانتر معاون اول در صحنه و صحبت به دو kayakers که گفت: آنها خوب است. چمن آتش سوزی گزارش شده در منطقه 12700 E. منسفیلد Ave. در 3:23 بعد از ظهر چند خدمه به حال به راه رفتن به مبارزه با آتش آن قرار داده شد.

مارس 28: حریق شنیده شد صدایی در یک خانه در 13000 بلوک شرق 22 خیابان در 11:40 a. m. یکی از ساکنان گفت که او تا به حال در سمت چپ برخی از مواد غذایی روی اجاق گاز, و آن را به حال سوخته است.

مارس 29: یک مرد مسن زندگی در 11000 بلوک شرق خیابان جکسون به نام فقط بعد از 1:30 p. m. و درخواست کمک با تغییر باتری در آشکارسازهای دود چرا که او احساس نمی امن بالا رفتن از نردبان به انجام این کار. آتش نشانان خود را تغییر باتری. یک تایر fire گزارش شده در یک کسب و کار در منطقه Appleway بلوار و خیابان اول در 5:44 بعد از ظهر وقتی آتش نشانان وارد مالک کسب و کار گفت: آنها تا به حال "دودی لاستیک" در یک ماشین. یک سیگار روشن باعث کوچک بنزین آتش سوزی در 7400 بلوک شرق ششم خیابان فقط پس از 8 p. m. دو زنان گفت: آنها شستشو چندین موتور سیکلت زمانی که یکی از آنها کاهش یافته و یک سیگار که مشتعل برخی از بنزین است که تا به حال به بیرون درز بر روی زمین است. زنان قادر به خاموش کردن آتش.

مارس 30: خدمه در پاسخ به یک گزارش از یک مجروح کلانتر معاون 17000 بلوک شرق مربی خیابان در 10:30 صبح یک گزارش دریافت شد در 10:53 صبح که یک زن بود به عمد اجرای بیش از یک مرد با ماشین در ارزش ایجاد پارکینگ در Sprague خیابان و سنبه جاده ها است. هیچ چیزی پیدا نشد که خدمه وارد شده است.

مارس 1: یک آشغال آتش نشانی گزارش شد در یک شورون ایستگاه در شمال Fancher جاده در نزدیکی Howe Street 3:30 بعد از ظهر کارکنان تا به حال خاموش کردن آتش توسط خدمه وارد شدند و گزارش شده است که در آن آغاز شده توسط یک نوجوان. مدیر به دنبال نوجوان و پلیس قادر به دستگیری او. یک ماشین تک رول اور حادثه گزارش شد در رو به مشرق دریاچه آزادی خروج در I-90 فقط پس از 9:30 p. m. خدمه در بر داشت زیر 19 سال دروغ گفتن بر روی زمین و مقدار زیادی از مهمات و اسلحه گرم. مرد گفت: خدمه او مست بود و فقط می خواستم برای رفتن به بیمارستان.

مارس 2: یک برس آتش نشانی گزارش شد در نزدیکی فیلیپس 66 مخزن مزرعه در Thierman جاده ها در 6:45 صبح آن را اعتقاد بر این بود آغاز شده توسط شکسته بخار جیوه نور است. خدمه مجبور به قطع یک دروازه قفل برای دسترسی به, آتش, آن قرار داده شد. یک پاسیو چتر منفجر و به یک قدرت خط و باعث قوس و جرقه در منطقه جاده دلار و شرق جاده در مدت کوتاهی پس از 6 بعد از ظهر Avista به صحنه نامیده می شد.

با شماره های: خدمه در پاسخ به 336 تماس از مارس 27 آوریل تا 3 از جمله 258 پاسخ برای خدمات اضطراری پزشکی. پاسخ دیگر شامل 12 تصادف با خودرو یک زن که نیاز به کمک گرفتن کودک نو پا خود را از قفل ماشین یک زن است که او را در این فیلم در حالی که خدمه بودند بررسی بوی پلاستیک سوخته و تماس گیرنده نگران طولانی سفید کننده بوی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن